Wimis on Posted June 2, 2012 Posted June 2, 2012 Goedenavond KIA-liefhebbers, vanmorgen mij KIA iets 'oranje' gemaakt voor de aankomende EK. Let wel, ik heb bijzonder weinig met voetbal.... Maar door het thuisfront, moest ik na vandaag toch iets meedoen. Ik vroeg mij af: Hoe doen jullie mee? Kan ook zijn dat je niet meedoet, dan toch wil ik het weten... Ik doe de aftrap met mijn SP2, Quote
Presiozo Posted June 3, 2012 Posted June 3, 2012 als ze de finale lijken te gaan halen dan komt er een vlag op me hoedeplank al denk ik niet dat ze die goed kunnen zien in deze auto dus misschien ook weer geen vlag. ik heb nog wel een hoop zooi voor om de spiegels en voor op dak enz maar ik heb het idee dat ze de eerste ronde al niet doorkomen dus ga me nog niet inspannen. als ze door zijn plaats ik foto's. Quote
MiNi0101 Posted June 3, 2012 Posted June 3, 2012 Ik trek wel een oranje shirt aan als nl moet spelen... mij oranje genoeg Quote
Guest Warmentuuter Posted June 3, 2012 Posted June 3, 2012 Ik heb nog oranje wuppies over van de vorige keer Quote
Specialmade Posted June 3, 2012 Posted June 3, 2012 een ORANJE geluksvogeltje (C1000) op het dashboard. Grtz. Specialmade Quote
Smart Posted June 3, 2012 Posted June 3, 2012 Geen oranje poespas aan mijn auto. Wel een oranje shirt en een heeeeele hoge cowboyhoed......samen met mijn zoon! Quote
bigmac Posted June 4, 2012 Posted June 4, 2012 Mijn picanto wordt helemaal niet oranje (en mijn huis evenmin). Ik heb niets met voetbal en zal denk ik enkel een wedstrijd bekijken als NL in de finale mocht komen. Quote
mavi86 Posted June 4, 2012 Posted June 4, 2012 niks oranje op mijn auto.. maja ik ben dan ook voor duitsland Quote
MiNi0101 Posted June 5, 2012 Posted June 5, 2012 niks oranje op mijn auto.. maja ik ben dan ook voor duitsland doe dan een duits vlaggetje op je auto... die krassen in je lak kan je later wel weer over laten spuiten... Quote
Sjölp Posted June 5, 2012 Posted June 5, 2012 niks oranje op mijn auto.. maja ik ben dan ook voor duitsland Ik voor België Quote
kiatjewhiteautomaat Posted June 6, 2012 Posted June 6, 2012 Hallo, Heb een groot oranje hart wat betreft voetbal, hoop dat het deze keer wel eens lukt om kampioen te worden we waren er 2 jaar geleden heeeeeeeeeeeeeeeeeeel dicht bij. greetz dominique Quote
Recommended Posts