Ceed 2
2012->2018
Alles over de Kia Ceed 2 vind je hier
505 topics in dit forum
-
- 5 antwoorden
- 2,4k weergaven
Donderdag a.s. krijgen we een nieuwe binnenspiegel in onze Cee'd en wordt de condensor van de airco vervangen. Er is al het een en ander aan onze (gebruikte) Cee'd vervangen sinds we de auto in februari 2012 kochten. * flexibel deel in de uitlaat * deel van de voorwielwielophanging * dempers van de achterklep * beugels onder de brandstoftank * de kilometerteller / snelheidsmeter. Ik vind het nogal wat. Begrijp me goed, het is geen kritiek we zijn zeer tevreden over onze Kia en de manier waarop de dealer ons helpt, het geeft vertrouwen in de auto en de organisatie er om heen. Ik ben benieuwd of andere Kia-rijders ook vaak naar de dealer moeten voor een repar…
Laatste antwoord door Audioot, -
Pro cee'd.
door Bemio- 3 antwoorden
- 1,4k weergaven
Vandaag bij de dealer in Zwolle deze prachtige Pro cee'd gespot. I am in love.
Laatste antwoord door @Mike, -
- 9 antwoorden
- 1,8k weergaven
Mijn cee'd is in de kleur "Sirus Silver", in de wandeling ook wel "champagne" genoemd. Op mijn kentekenbewijs staat als kleur "GRIJS". Het kan aan mij liggen, maar persoonlijk vind ik de benaming GRIJS apert onjuist. Vraag aan anderen met dezelfde kleur Sirius SIlver: wat staat er bij jullie op het kenteken? Vraag 2: wat is volgens jullie de juiste benaming? Beige? of nog wat anders? Zou ik bij een verkeerscontrole hierdoor problemen met de politie kunnen krijgen? Die dienders zijn immers ook niet allemaal even snugger. Ik heb contact gehad met de RDW en daar vertellen ze me dat zij de kleuropgave van de importeur krijgen en dat automatsich overnemen. Mis…
Laatste antwoord door LED-Lightning, -
- 1 volger
- 20 antwoorden
- 18,5k weergaven
Ik heb dit probleem voorgelegd aan de dealer en hebben allerlei dingen geprobeerd. Wanneer stelt zich het probleem!! Wanneer je de motor stil legt en je laat de sleutel even in het contact steken bv na 10 seconden wachten alvorens de sleutel uit het contact te halen blijven de deuren op slot. Je kan ze enkel van binnenuit openen. Dus even uitstappen en iets van de achterbank pakken, lukt NIET! Wanneer je dan de afstandsbediening wil bedienen weigert deze dienst! Wanneer de standlichten branden blijven deze branden, zelfs na verwijderen van de sleutel uit het contact. Blijkbaar ligt de boordcomputer wat in de knoop als de sleutel iets te lang in het contact blijft st…
Laatste antwoord door 1971Frankds, -
- 1 volger
- 17 antwoorden
- 3,2k weergaven
Is dit mogelijk de nieuwe Pro Cee'd 2013?
Laatste antwoord door Albert jan & Brigitte, -
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
hey mensen heb namelijk een probleem heb een doffe plek op mijn dashboard zo in ene keer was auto aan het wassen gelijk gewoonlijk met gewoon water zo doe ik altijd mijn binnenkant van de wagen en opeens krijg ik een plek die mat wordt iemand dit probleem ook laat iets weten en eventueel oplossing er voor alvast bedankt . want anders vrees ik da ze bij kia een nieuw dashboard kunnen plaatsen groeten kevin
Laatste antwoord door ctheman, -
Blue Tooth
door Garriet- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
Als ik meerdere telefoons in de blue tooth lijst heb staan van mijn Kia Cee'd , moet het dan niet zo zijn dat als ik de auto verlaat automatisch de volgende telefoon wordt geactiveerd? Ik moet nu namelijk steeds als ik een andere telefoon uit de lijst wil gebruiken, mij opnieuw aanmelden met die telefoon, terwijl de eerste telefoon in de lijst wel wordt geactiveerd als ik die weer ga gebruiken. Wie o wie kan mij hierop een antwoord geven
Laatste antwoord door The Wizard, -
- 5 antwoorden
- 1,9k weergaven
Hallo, De zomer komt er weer langzaam aan. Heeft iemand ervaring/tips mbt zonnewering voor de nieuwe cee'd SW 2012? Ik ben mij aan het oriënteren naar een (goedkoop) setje wat past op de ramen. Groet, Berry
Laatste antwoord door OutOfFocus, -
Deze is toch ook leuk.
door Gast Warmentuuter- 1 volger
- 5 antwoorden
- 1,9k weergaven
De nieuwe pro cee'd
Laatste antwoord door bigwade, -
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
Mmm beetje vage titel maar vooruit. Ik heb de volgende vraag: De kleuren van mijn ingebouwde radio/navigatiesysteem is oranje/ zwart. Ik vind vooral het oranje niet mooi. In mijn vorige auto (Ford Focus) kon ik de kleurstelling van het systeem aanpassen. Klopt het dat de kleur niet is aan te passen bij dit systeem? In theorie zou het natuurlijk mogelijk moeten zijn (bijv. met een software update)
Laatste antwoord door Smart, -
- 1 volger
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
Laatste antwoord door xtra40, -
- 8 antwoorden
- 2,3k weergaven
hoi allen ik heb gisteren ontdekt dat er iemand tegen mijn kia heeft gezeten met zijn wagen nu heb ik vooraan links een klein blutsje en lakschade op de bumper. het valt niet op maar nu ik het weet stoort 't me wel wat. ik heb me kleurcode gevonden op t stickerke (D5 / Sandtrack) nu vind ik nergens een lakstiftje,... met deze kleurcombinatie iemand een oplossing / idee waar ik deze kan vinden? mvg
Laatste antwoord door chloso, -
- 3 antwoorden
- 2,6k weergaven
Beste Allemaal, ik heb een Kia cee'd sw 2013, ik en heel tevreden over de auto, behalve dat ik wil betere speakers wil inbouwen. Is er al iemand die wat foto's/tips heeft voor het installeren van nieuwe/betere autospeakers in de voor / achterdeuren en voordashboard? Met name het loshalen van de deurpanelen ben ik benieuwd hoe makkelijk/moeilijk dit gaat. Alvast bedankt voor jullie reacties. groet, Tom
Laatste antwoord door Jeroen1976, -
Ik kon het niet laten om even een fotootje te maken http://i1302.photobucket.com/albums/ag131/Swampoe/image_zpsee1e3824.jpg
Laatste antwoord door Dave D, -
"Krijsend/schurend" geluid na koude nacht stilstaan en achteruitrijden waarbij stuur in uiterste positie gaat voor bocht
door Wingie- 3 antwoorden
- 2,6k weergaven
Beste lezers, Heb sinds eind vorig jaar de nieuwe kia ceed 2012 versie en sinds de winter begonnen is en het gevroren heeft hoor ik regelmatig een scherp krijsend/schurend geluid rechtsvoor vandaan komen dit gebeurt meest bij achteruitrijden van de parkeerplaats zodra ik mijn stuur in uiterste positie zet (voor bocht) en ook regelmatig nog tot 5 a 10 min rijden als ik door een bocht ga. Heb hiervoor al contact met dealer gehad en die geven aan dat het de remmen zijn ivm de pekel. Ik vindt dit vreemd omdat ik op het moment dat ik het hoor niet rem en ook alleen van rechtsvoor komt en bijv. deze week weinig gestrooid is maar wel licht gevroren heeft. Heb getracht ee…
Laatste antwoord door clm, -
Slechte bluetooth handsfree telefoon verbinding (iphone 5) in de Ceed (2012) met Navigationpack
door Wingie- 2 antwoorden
- 1,8k weergaven
Sinds dat ik een iphone 5 in combi met de ceed heb kunnen mijn gesprekspartners me niet tot nauwelijks verstaan als ik aan het rijden ben. Draai de laatste firmware 7.1.2 incl. de bluetooth update zie voor meer achtergrond info de thread bij de Rio waarbij door anderen hetzelfde probleem geconstateerd is. http://www.kiaclub.nl/topic/12582-slechte-bluetooth-handsfree-telefoon-verbinding-in-de-rio-met-navigationpack/
Laatste antwoord door Wingie, -
- 16 antwoorden
- 2,2k weergaven
Wie weet hoe je de ruitensproeiers kunt stellen? De sproeiers staan te laag op de voorruit gericht. Bij mijn vorige auto's kon je ze stellen door met een naaldje het bolletje te verplaatsen.
Laatste antwoord door @Mike, -
- 1 volger
- 7 antwoorden
- 2,4k weergaven
Wie weet hoe je het beste de letters van je achterklep kunt halen?? Gewoon warm maken met een haarfohn???? Wie heeft hier ervaring mee.
Laatste antwoord door patrickceed, -
- 1 volger
- 6 antwoorden
- 2k weergaven
http://youtu.be/3vnIZnCOCvE
-
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
Bij mijn Kia Ceed SW 2012 1.6 GDI valt het mij op dat bij flink doortrekken in de toeren en opschakelen het motortoerental lang hoog blijft. Het lijkt net of ik een beginnende chauffeur ben . Is dit herkenbaar bij andere Ceed 2012 rijders en hebben jullie er wat aan laten doen? Verder zeer tevreden. Sturen rond de middenstand inderdaad wat minder dan mijn vorige auto (VW-produkt).
Laatste antwoord door bigwade, -
- 1 volger
- 6 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hallo Heb vorige week vrijdag m'n Pro Cee'd van 2010 ingeruild voor een nieuwe Cee'd SW 2013 De volgende dag wou ik mijn radio opzetten en deze wou niet aan gaan. Werkte wel de dag ervoor. Weet iemand misschien het probleem? Grts
Laatste antwoord door Peterrrrr, -
- 2 antwoorden
- 2,4k weergaven
hoe kan ik film kijken op de navigatie van mijn kia ceed?
Laatste antwoord door The Wizard, -
- 23 antwoorden
- 3,6k weergaven
Ik had nog wat foto's geschoten van de enige Kia die op de Essen Motorshow stond, een Kia Cee'd 2012. Heel apart Irmscher getuned. Van huis uit toch een Opel tuner....?
Laatste antwoord door Zaa'd, -
datum levering auto 1 2
door telly- 31 antwoorden
- 5,3k weergaven
wie kan mij vertellen wanneer je auto geleverd word bij de dealer. ( betreft een ceed premium pack)
Laatste antwoord door telly, -
- 6 antwoorden
- 2,4k weergaven
De titel zegt het helemaal. Als ik in mijn SW achteruit wil rijden en er is minimaal omgevingslicht, dan kan ik letterlijk niets meer zien. Zo weinig licht geeft de enkele achteruitrijlamp. Ik het begin dacht ik dat de lamp stuk was, maar dat was niet het geval. Mijn telefoon nep-led-flitser lijkt nog meer licht te geven. Uiteraard ben ik hiermee bij de dealer geweest (daar hadden ze het trouwens van meerderen gehoord), maar ze kunnen er niets aan doen. Er zit schijnbaar een 21W lampje in en dat kan en mag niet anders. Ik moest een aantal weken terug achteruit vanaf een parkeerplaats over het fietspad de weg opsteken. Dat moest ik dus letterlijk blind doen. Gewoon lev…
Laatste antwoord door patten,