Ceed 2
2012->2018
Alles over de Kia Ceed 2 vind je hier
505 topics in dit forum
-
- 9 antwoorden
- 4,7k weergaven
Zoals eerder in dit forum gemeld hebben wij sinds de koop van onze nieuwe Cee'd (begin maart dit jaar) problemen met de stop&go. Die deed het niet. Meerdere keren terug geweest bij de dealer in Almere, paar keer een dag kwijt ivm onderzoek. Na/met veel gemopper bracht ik 'm in juni wéér. Bij het afhalen eind van de dag vroeg ik de receptiemedewerker (die er natuurlijk zelf ook niets aan kan doen) of de auto nu wél gerepareerd was. Dat kon hij niet zeggen ("systeem moet eerst een paar uur in gebruik zijn"). Hij kon ook niet aangeven wat er dan door KIA zou worden gedaan als de stop&go het weer niet deed: men wist het dan niet meer. Daarbij is het stop&go "een h…
Laatste antwoord door blackie, -
1 minuut stilte.
door Bemio- 1 volger
- 9 antwoorden
- 2,3k weergaven
Deze vreselijke beelden kwam ik tegen op www.mobile.de
Laatste antwoord door bob, -
Hallo allemaal Ik zit met het volgende probleem. ik wil 2 tablets aansluiten voor de kinderen achterin. Nu ben ik al een beetje aan het kijken op internet voor de opladers. Maar volgens mij kan dat niet allebij op een sigarette aansteker?(met een dubbele usb plug) En die usb aansluiting kan ik die ervoor gebruiken? Kan hier moeilijk iets over vinden wie kan mij helpen met antwoorden
Laatste antwoord door Smart, -
- 6 antwoorden
- 5,4k weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar een set lichtmetalen velgen welke voorzien moeten worden van winterbanden. Momenteel zijn er Bonito velgen geplaatst (17") en ik wil voor de winterset identieke velgen aanschaffen maar dan met 16". Het is mijn niet duidelijk geworden wat de standaard ET waarde voor de Cee'd is. De 17" Bonito velg heeft een ET-waarde van 40 Kan iemand mij helpen met de vraag? Bedankt, Michel
Laatste antwoord door Sander GT, -
- 5 antwoorden
- 2,9k weergaven
Ik heb een Cee'd SW in premium pack uitvoering aangeschaft. Deze auto heeft o.a. een in- en uitstapfunctie. Hierbij gaat je stoel automatisch naar de achterste stand om "gemakkelijker" te kunnen in- en uitstappen. Met name bij het instappen met de stoel in de achterste stand is het niet eenvoudig om het rempedaal in te drukken om de stoel weer in de gewenste positie te krijgen na het starten. Eigenlijk zou ik deze functie helemaal uitgeschakeld willen hebben zodat de stoel gewoon in de voorkeurspositie blijft staan. Volgens de verkoper waar ik de auto gekocht hebt is dit uitzetten niet mogelijk. Nu is mijn vraag aan de KIA deskundigen op dit forum of dit inderdaad niet…
Laatste antwoord door rdb4007, -
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
Andreas Pol gaat naar het Duitse Russelsheim, de geboortegrond van de Kia Pro_c'eed GT. RTL Autowereld, zondag 20 juli om 17:30 bij RTL 7 en de herhaling, zaterdag 26 juli om 11:30 bij RTL 4. Grtz. Specialmade
Laatste antwoord door Specialmade, -
- 1 volger
- 22 antwoorden
- 6,1k weergaven
Hoi, De kogel is door de kerk, de Tucson is ingeruild voor een Cee'd 1.6 GDI SW Plus Pack van 2013 en ik ben er erg blij mee. Wat een mooie auto.... Nu moet ik gaan beslissen of ik dakdragers monteer voor het vervoeren van onze fietsen of een fietsendrager aanschaf voor op de dissel van de caravan. We hebben een vrij zware caravan (1350 kg beladen) en het advies van caravantrekker.nl is om de fietsen op de auto te monteren om de auto zwaarder te maken omdat deze relatief licht is t.o.v. de caravan. Nu heb ik ook begrepen dat de Kia al vrij snel problemen heeft met de belading. Ik weet dus niet goed wat ik moet doen. Kan iemand mij adviseren? Met vriendelij…
Laatste antwoord door pantagifra, -
Zojuist ff bij de dealer langs geweest (was in de buurt) om te vragen of er al iets bekend was wanneer mijn GT geleverd zou gaan worden. Ik had 'm op 25 januari besteld en op de factuur stond als verwachte leverdatum 30 april, maar hij staat nog steeds in backorder. De importeer werd gebeld, omdat de dealer ook niets meer kon zien en volgens KMNL wordt hij pas in mei geproduceerd. Er was nog niet te zeggen of dat de eerste of tweede helft van mei was. M'n geduld wordt op de proef gesteld...
- 1 volger
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
http://www.kiapartsoverstock.com/ iemand hier weleens iets gekocht goede of slechte ervaring?
Laatste antwoord door bob, -
- 1 volger
- 14 antwoorden
- 2,9k weergaven
http://youtu.be/LwoXQmveUnI
Laatste antwoord door dhabets, -
- 5 antwoorden
- 3k weergaven
Afgelopen week heen en weer gereden naar de Franse Alpen. Duidelijk verschil met de vier vorige ritten in onze vorige Ceed. 130 km per uur over de Franse tolwegen gaat moeiteloos. In de vorige Ceed was 120 echt wel genoeg, met een hogere snelheid werd a) het motorgeluid binnen te luid en bij in- en uitvoegen/passeren begon bij 130 km per uur de auto onder je weg te schuiven. Twee vragen aan de experts in deze groep: - Rij voor het eerst met cruisecontrol in een auto. Als we met 130 km op de cruisecontrol bergop rijden neemt de snelheid wat af. En dan ineens valt de cruisecontrol, dus de snelheid, weg. Moet ik het gaspedaal weer overnemen. Is dat 'normaal'/ingebouwd in …
Laatste antwoord door blackie, -
- 1 volger
- 39 antwoorden
- 8,8k weergaven
Zo de velgen zitten er eindelijk onder
Laatste antwoord door Smart, -
- 1 volger
- 28 antwoorden
- 4,6k weergaven
Ik kan deze velgen kopen en onder mijn ceed zetten. ik ben erg benieuwd wat de meningen zijn. De 18 inch velgen komen van een sportage en zijn helemaal opnieuw gespoten en 3x blanke lak erover heen. zit een soort grof metalic in en het is maar net hoe het zonnetje/licht erop valt.
Laatste antwoord door murky123, -
- 17 antwoorden
- 3k weergaven
Vorige week hebben we onze nieuwe Cee'd SW in ontvangst genomen. Nu maar ff vlug een foto plaatsen, als ik wat meer tijd heb plaats ik wat betere foto's. Groet, Raymond
Laatste antwoord door Mieske007, -
- 1 volger
- 7 antwoorden
- 9k weergaven
Eerst proberen is verstandig. Wellicht dat er verschil zit tussen de hatchback en de SW. Wij hebben een SW en daarop zijn (wat ons betreft) de hulpveren (bij caravan of fietsendrager, twee personen en bagage achterin) noodzakelijk!
Laatste antwoord door Albert jan & Brigitte, -
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
Autovisie heeft de pro_ceed gt opgenomen in hun garage. We zullen dus de komende tijd kunnen lezen wat de heren van autovisie vinden van de pro_cee'd gt. Ze hebben in ieder geval wel de juiste kleur gekozen Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
- 1 volger
- 27 antwoorden
- 9k weergaven
Over anderhalve week een afspraak gemaakt om een rvs uitlaat op maat te laten maken. Het wordt een dubbele uitlaat een links en een rechts die een stuk in de bumper komen. Hiervoor zal aan beide kanten een uitsparing worden gemaakt. Ik ben heel benieuwd hoe dit er uit komt te zien best moeilijk dat er nergens voorbeelden te vinden zijn. Ben ik dan de enige (gek) die dit wil?
Laatste antwoord door Jeroensw, -
- 13 antwoorden
- 3,2k weergaven
Goede dag allen Ik rij nu nog kia rio maar ga over naar de cee'd GT 5 deurs Mijn vraag wat voor speakers zitten er standaard in is het nodig om die te vernieuwen En is het slim of nodig om er een sub in te bouwen In mijn rio was dit nodig omdat het geluid slecht was
Laatste antwoord door cees, -
- 9 antwoorden
- 2,8k weergaven
Hoi, Woensdag hebben we onze Kia Cee'd Sportwagen BusinessLine opgehaald in de kleur Sand Track. Nu had de verkoper ons voor lichtmetalen velgen geadviseerd om niet de dure KIa velgen te pakken a 1200 maar naderhand neutrale velgen te kiezen waar je dan gemiddeld 500 euro voor kwijt bent. Zijn er hier adviseren of voorkeuren voor merken/modellen welke mooi bij de KIa cee'd zijn?
Laatste antwoord door PatrickPR, -
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
Vandaag bij de dealer geweest na een klacht die gisterenavond ontstond. Op de terug weg van mijn vriendin bleek opeens dat mijn GT totaaaaaaal niet meer vooruit kwam. In alle snelligheid even onder de kap gegeven, maar alles was goed voor zover mijn blinde ogen konden waarnemen. Er branden geen lampjes op 't dashboard, dus geen "gedetecteerde" storingen. Vanmorgen de dealer gebeld (Content Autogroep te Eindhoven) en 't verhaal uitgelegd. Dealer heeft mij meteen gevraagd (indien mogelijk) om langs te komen met de auto. Na een test rit, zijn ze in de werkplaats gaan kijken. Oorzaak.. turboslang los geschoten c.q. defect. Turboslang is tijdelijk profesorisch gemaakt om …
Laatste antwoord door dhabets, -
Veel export Kia cee'd 1 2
door Bemio- 29 antwoorden
- 4,5k weergaven
Nieuwsgierig als ik ben ben ik een register begonnen met kentekens van de Kia cee'd MPV modellen. Het register telt nu 8523 auto's en daarin komen opvallend veel geexporteerde auto's voor; in een week tijd heb ik er 83 gevonden. Opmerkelijk veel auto's kregen een kenteken en zijn direkt geexporteeerd. Je zou kunnen denken dat KMN dat doet om de verkoopcijfers op te drijven maar wellicht is er een andere reden voor. Gelukkig sneuvelen er niet veel cee'd's, slechts 7 stuks en 1 kenteken is ongeldig. Kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen de cee'd MPV en de stationwagen? Beide hebben dezelfde technische gegevens dus aan de getallen zie ik de verschillen niet.
Laatste antwoord door Remko .me, -
- 1 volger
- 9 antwoorden
- 3,4k weergaven
Zitten er steeklampen in cee'd Of alleen busjes
Laatste antwoord door Marcel20vt, -
- 1 volger
- 11 antwoorden
- 4,9k weergaven
Ik heb een pro ceed uit 2013. De auto rijdt goed, geen klachten. Ik voel alleen in mijn gaspedaal een hoogfrequente trilling. Hij rijdt er niet minder om, maar het irriteert mij toch wel een beetje. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Ben ik de enige met dit probleem?
Laatste antwoord door bigwade, -
- 1 volger
- 15 antwoorden
- 6,8k weergaven
Hoi iedereen! Ik begin me onderhand te schamen met al mijn vragen, maar blijkbaar de grote ongeluksvogel die ik ben, jawel weer een nieuw mankement dat te maken heeft met irritante geluiden! Als ik over een oneffenheid rij met mijn pro'ceed hoor ik vanachter uit de koffer een soort van gerinkel/geratel, eerst klonk het als een losse nummerplaats, maar deze heb ik ondertussen al gecheckt en vaster gedraaid, maar dit is dus duidelijk het probleem niet. Het geluid word ook erger/minder als ik mijn kofferklep open en dicht heb gedaan, weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Groetjes Wes
Laatste antwoord door Sjoerd79, -
daar is die dan
door bob- 1 volger
- 19 antwoorden
- 2,4k weergaven
vandaag mijn auto opgehaald en gelijk de velgen in best opgehaald goede timing dit is het eindressultaat
Laatste antwoord door blankie01,