Jump to content

Levering van m'n GT duurt nog wel even

Sander GT

Recommended Posts

Zojuist ff bij de dealer langs geweest (was in de buurt) om te vragen of er al iets bekend was wanneer mijn GT geleverd zou gaan worden.

Ik had 'm op 25 januari besteld en op de factuur stond als verwachte leverdatum 30 april, maar hij staat nog steeds in backorder.

De importeer werd gebeld, omdat de dealer ook niets meer kon zien en volgens KMNL wordt hij pas in mei geproduceerd.

Er was nog niet te zeggen of dat de eerste of tweede helft van mei was.

M'n geduld wordt op de proef gesteld...

Dat is lullig, ik weet hoe gestresseerd ik al was op de 2 weken dat ik op mijn pro'ceed moest wachten, zou niet graag in jou schoenen staan, maar achteraf kan je dubbel zo hard genieten!

@BW midden juni ipv juli zou ik denken. Maar ik hoop van niet!

@Arjan Ik hoop dat het uiteindelijk bij mij ook zo gaat. Ik kan er niets aan veranderen, zal gewoon rustig af moeten wachten.

Dat is ook de reden waarom wij bij KMNL telkens weer onder de aandacht brengen dat de toegezegde leverdata ook zoveel mogelijk

bij benadering worden nagekomen. Nu klinkt het antwoord van de dealer soms ergerlijk hulpeloos. Zeker ook wanneer ze de hulp van

de importeur nodig hebben. Er zijn al ettelijke jaren systemen op de markt die nauwkeurig aangeven in welke week de auto geproduceerd

gaat worden en wanneer deze uiteindelijk aan de klant geleverd kan worden, met een marge van één á twee weken.

• Like 1

Klopt Smart. Bij sommige merken weet je (nagenoeg) exact bij het bestellen wanneer de auto geleverd wordt.

Bij andere gaat het minder exact: nu bij mijn Kia is het (waarschijnlijk) later als (min of meer) toegezegd; bij de Tesla van onze directeur was een levertijd van 6 !!!! maanden en die werd na 4 maanden al afgeleverd. Daar klopte het dus ook niet.

.............bij de Tesla van onze directeur was een levertijd van 6 !!!! maanden en die werd na 4 maanden al afgeleverd. Daar klopte het dus ook niet.

Ja, maar ná aflevering moest die nog twee maanden aan de acculader...... :D

• Like 3

• 3 weeks later...

Ik heb net de dealer weer even gebeld. Hij staat voor productie in mei. Maar niets bekend of het bv. 15 of 25 mei wordt.

Mocht productie tot 15 mei zijn, dan kan hij deze maand nog uitgeleverd worden. Anders wordt het begin juni.

Pfff.... we wachten rustig af.

• 2 weeks later...

En weer een update: mei gaat ook niet gehaald worden voor de levering van de GT. Nu staat juni.

Over 2 weken bel ik opnieuw met de dealer, mocht ik dan nog niets gehoord hebben.

Guest Vitara 2

whaaaaaa ik ken dat gevoel ooit een eens 7 maanden op een Megane CC moeten wachten (zou 3 maanden zijn). :censored:

• 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...