Sander GT Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Zojuist ff bij de dealer langs geweest (was in de buurt) om te vragen of er al iets bekend was wanneer mijn GT geleverd zou gaan worden. Ik had 'm op 25 januari besteld en op de factuur stond als verwachte leverdatum 30 april, maar hij staat nog steeds in backorder. De importeer werd gebeld, omdat de dealer ook niets meer kon zien en volgens KMNL wordt hij pas in mei geproduceerd. Er was nog niet te zeggen of dat de eerste of tweede helft van mei was. M'n geduld wordt op de proef gesteld... Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 pffffffffffff dat is ff flink baalen zeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
wes1990 Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Dat is lullig, ik weet hoe gestresseerd ik al was op de 2 weken dat ik op mijn pro'ceed moest wachten, zou niet graag in jou schoenen staan, maar achteraf kan je dubbel zo hard genieten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Ja dat is niet fijn. Sterke met wachten Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Raar verhaal. Dus met transport en afleveren kan dat zomaar midden juli worden ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arjan gt Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 En toch kan het nog snel gaan hoor Sander. Ik kreeg van mijn dealer een email met hetzelfde verhaal, een week later belde ze om te vertellen dat de auto onderweg was. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander GT Posted April 14, 2014 Author Share Posted April 14, 2014 @BW midden juni ipv juli zou ik denken. Maar ik hoop van niet! @Arjan Ik hoop dat het uiteindelijk bij mij ook zo gaat. Ik kan er niets aan veranderen, zal gewoon rustig af moeten wachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Dat is ook de reden waarom wij bij KMNL telkens weer onder de aandacht brengen dat de toegezegde leverdata ook zoveel mogelijk bij benadering worden nagekomen. Nu klinkt het antwoord van de dealer soms ergerlijk hulpeloos. Zeker ook wanneer ze de hulp van de importeur nodig hebben. Er zijn al ettelijke jaren systemen op de markt die nauwkeurig aangeven in welke week de auto geproduceerd gaat worden en wanneer deze uiteindelijk aan de klant geleverd kan worden, met een marge van één á twee weken. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander GT Posted April 14, 2014 Author Share Posted April 14, 2014 Klopt Smart. Bij sommige merken weet je (nagenoeg) exact bij het bestellen wanneer de auto geleverd wordt. Bij andere gaat het minder exact: nu bij mijn Kia is het (waarschijnlijk) later als (min of meer) toegezegd; bij de Tesla van onze directeur was een levertijd van 6 !!!! maanden en die werd na 4 maanden al afgeleverd. Daar klopte het dus ook niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 .............bij de Tesla van onze directeur was een levertijd van 6 !!!! maanden en die werd na 4 maanden al afgeleverd. Daar klopte het dus ook niet. Ja, maar ná aflevering moest die nog twee maanden aan de acculader...... 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Ja, maar ná aflevering moest die nog twee maanden aan de acculader...... manmanman, scherp weer............. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhabets Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 En Sander, al enig nieuws wat betreft de levering van de GT? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander GT Posted May 2, 2014 Author Share Posted May 2, 2014 Ik heb net de dealer weer even gebeld. Hij staat voor productie in mei. Maar niets bekend of het bv. 15 of 25 mei wordt. Mocht productie tot 15 mei zijn, dan kan hij deze maand nog uitgeleverd worden. Anders wordt het begin juni. Pfff.... we wachten rustig af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kris88 Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Laten wij het hopen dat jij hem deze maand hebt. Kun je hem showen op de meeting volgend maand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander GT Posted May 2, 2014 Author Share Posted May 2, 2014 @Kriss88 Dat gaat sowieso niet lukken. Ik heb die dag al andere plannen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kris88 Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Jammer je weet niet wat je mist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 ik bewonder je geduld Sander Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander GT Posted May 2, 2014 Author Share Posted May 2, 2014 En ik jouw lef Jack..Ik laat niet zomaar 2 priemen in m'n dak rammen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander GT Posted May 16, 2014 Author Share Posted May 16, 2014 En weer een update: mei gaat ook niet gehaald worden voor de levering van de GT. Nu staat juni. Over 2 weken bel ik opnieuw met de dealer, mocht ik dan nog niets gehoord hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vitara 2 Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 whaaaaaa ik ken dat gevoel ooit een eens 7 maanden op een Megane CC moeten wachten (zou 3 maanden zijn). Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 pffffffffffff gaat lekker niet en wachten duurt al zo lang nou sterkte er maar weer mee wel balen hoor 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhabets Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 Pfft.. gaat lekker dan. Succes.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
arjan gt Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 Dit is niet leuk meer. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cees Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Gisteren mijn Kia Cee'd GT opgehaald :-) :-) 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
chloso Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Super leuk voor je Geniet van je nieuw knap speelgoed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts