Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Cees kan volop genieten; ik wacht rustig verder.

wat in het vat zit verzuurt niet :lol::)

• Like 1
Geplaatst

cees mag ik een rondje mee rijden please :tt1:

we gaan het zien kris

• 2 weken later...
Geplaatst

Vanavond telefoon gehad van de dealer dat ze deze week pas zijn begonnen aan mijn wagen, en dat daardoor de levering wat later zal zijn hij vermoed eind augustus.
Ik mocht van hem kiezen ofwel de order behouden ofwel de wagen annuleren. Eerlijk gezegd is dit al geen goede ervaring met het merk Kia.

Tegen einde van de week wilt de dealer mijn beslissing weten. Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik kies voor de wagen te annuleren.

Geplaatst

Het is en blijft een mooie wagen maar als je al zo lang wachten dan nu nog een aantal maanden moet wachten dan begrijp ik dat je er misschien wel van af wilt zien.

De nieuwe Sportage is ook erg mooi hoor... :wink:

Geplaatst

Dit lijkt mij ook wel wat als opvolger. Ik hou de Rio denk ik nog een jaartje, misschien twee en dan mag deze wel komen :D Even sparen dus...

Geplaatst

Gisterenavond met moeder de vrouw erover gepraat en we gaan onze huidige wagen behouden is nog maar 3j oud. Spijtig want we vonden de nieuwe Kia Pro Cee'd wel een leuke sportieve wagen.

Nu gaan werken met de vroege en straks naar de dealer dit gaan mededelen alsook dat ze ons nooit weer in hun showroom zullen zien. Moeder de vrouw en ik hebben het gehad met Kia ondanks we nog geen meter ermee hebben gereden.

Als alle dealers zo zijn, dan staan toekomstige Kia rijders er goed op. Heb het tegen mijn broer ook verteld wat zijn dealer ons als nieuws kwam te vertellen, en vond het toch ook maar een apart verhaal. Maar dan kwam de aap een beetje uit de mouw zoals ze hier zeggen en melden hij mij : Ja broer eigenlijk zijn wij niet meer tevreden over die dealer, want ze stellen problemen uit aan onze wagen met allerlei excussens en als er werken aan de wagen worden uitgevoerd en er wordt iets verwijderd is er zeker lak of andere schade aan de wagen. Als je er een opmerking overmaakt doen ze alsof ze van niets weten en bieden ze geen oplossing aan om deze schade te herstellen.

Mede door deze uitspraken hebben we beslist om onze huidige wagen te behouden. We hebben ook geen zin om aan een nieuwe wagen te laten prutsen met als gevolg dan nog schade waar de dealer dan niets aan wilt doen om dat probleem op te lossen. Voor mijn broer krijgt dit verhaal nog een staartje, want hij laat het hier niet bij en gaat verdere stappen ondernemen naar Kia Motors Belgie uit.

Spijtig dat ons Kia verhaal al eindigd voor het fijn en wel is begonnen.

Geplaatst

Gelukkig zijn niet alle dealers zo. En ik kan je een ding zeggen, ik vond het wachten ook niet leuk, maar de auto is het dubbel en dwars waard.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Like 2
Geplaatst

Ach, ik wacht ook nog geduldig.  Weet niet precies wanneer Ivan 'm besteld had, maar ik wacht al vanaf eind januari.

Geplaatst

De mijne is besteld in februari. Levering was voorzien half juni.

Ben daarnet bij de dealer geweest, en de verkoper was verbaasd dat ik de wagen kwam annuleren en stond ook met een mond vol tanden als ik het verhaal vertelden van mijn broer.
De baas is er bijgekomen en vertelde mij dat dit onmogelijk kon wat men broer vertelde, en dat ze maar is met de wagen moesten langskomen, en hij vond het spijtig van mijn beslissing maar hij aanvaarden het.

Hij ondernam een laatste poging door mij nog 500€ korting aan te bieden en het eerste onderhoud op hun kosten maar nog heb ik bedankt.
Het vertrouwen is een beetje zoek in deze dealer. Ze zullen de wagen wel kwijt raken daar ben ik zeker van!

Geplaatst

Sinds kort rijden wij ook met KIA,

toen ze belden dat de wagen binnen was ,

eens gaan kijken en tevens de papieren voor de verzekering.

ze trokken de hoes van de wagen, gaven wat uitleg enz...

mijn oog viel op de ruit (zat iets op de ruit),

bij nader inzien zit het in de ruit, word dus morgen kosteloos vervangen +klein nazicht 3000km,

zover nog geen klagen van overstap naar KIA.

Geplaatst

Sander :P de dag dat jij hem krijg ga ik aan de zuip vanwege het feit dat ik dan zo blij voor je ben ;)

• Like 2
Geplaatst

Sander

en dit ga je dan zien

jouw auto blinkt  je tegemoet :-)

c7p78.jpg

• Like 6
Geplaatst

Mag ik vragen welke dealer is dat?

Aan wie stelde je deze vraag, want dat is me niet helemaal duidelijk.

Geplaatst

Vandaag maar weer eens m'n tweewekelijkse belletje naar de dealer gedaan.

Wederom nog niets bekend; ik kreeg de vraag om aan 't eind van de maand maar weer te bellen, want dan is er weer een update.

Nu begin ik het ECHT niet leuk meer te vinden. Vraag aan jullie: vanaf welke overschrijding van de levertermijn is het acceptabel om de order te annuleren?

Geplaatst

Lever-termijn hangt af van het gebruik van alcohol....

Maar de vraag is meer wat wil jij?

En het wachten duurt sowiso langer als je ergens op zit te wachten (of staat of ligt voor de azijnzeikerts hier :P)

Voor mij leken 19 dagen wachten op me Rio op een jaar....

Vergeet niet dat het een gloed nieuwe auto is en dat ze vaak nog even staan in de haven zonder enige update...

Geplaatst

Er is nog helemaal niets bekend, dus ook nog niet wanneer hij in productie gaat. Want zodra hij in productie is, is er een chassisnummer bekend. 

Maar wat mij steeds meer tegenstaat, is dat ik iedere keer (vanuit KiaNL via de dealer) te horen krijg dat "ze nog niets weten".

Geplaatst

Dit is echt vervelend voor je Sander. Iets wat juist leuk zou moeten zijn word nu een bron van frustratie voor je, en dat is jammer.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...