Ga naar inhoud

ET waarde velgen Cee'd


MichelM

Aanbevolen Berichten

Hallo,

 

Ik ben op zoek naar een set lichtmetalen velgen welke voorzien moeten worden van winterbanden. Momenteel zijn er Bonito velgen geplaatst (17") en ik wil voor de winterset identieke velgen aanschaffen maar dan met 16".

Het is mijn niet duidelijk geworden wat de standaard ET waarde voor de Cee'd is. De 17" Bonito velg heeft een ET-waarde van 40

Kan iemand mij helpen met de vraag?

 

Bedankt,

 

Michel

 

post-14240-0-51874600-1405266725_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


De standaard lichtmetalen velgen van kia 16 inch (voor de ceed sw) zijn et 50. Daar hebben wij ook de winterbanden op liggen

Hoi, weet jij tevens de ET waarde van je zomervelgen? Ik heb op meerdere plaatsen gelezen dat je niet meer dan 5 mm ( + of -) mag afwijken van de standard ET waarde...

Mijn huidige velgen zijn ET 40 en deze staan erg mooi onder de auto. Indien standaard 50 mm is dan wijken ze in theorie teveel af.

 

Vriendelijke groet,

 

Michel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi, weet jij tevens de ET waarde van je zomervelgen? Ik heb op meerdere plaatsen gelezen dat je niet meer dan 5 mm ( + of -) mag afwijken van de standard ET waarde...

Mijn huidige velgen zijn ET 40 en deze staan erg mooi onder de auto. Indien standaard 50 mm is dan wijken ze in theorie teveel af.

 

Vriendelijke groet,

 

De velgen die ik er nu op heb liggen is ook ET50 maar wel 18 inch.

Maar er zijn ook mensen hier die er wel ET40 onder hebben. Alleen met 18 inch durfde ik dat niet. Met 16 of 17 wel. Dan is de velg minder breed.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...