Jump to content
MichelM

ET waarde velgen Cee'd

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben op zoek naar een set lichtmetalen velgen welke voorzien moeten worden van winterbanden. Momenteel zijn er Bonito velgen geplaatst (17") en ik wil voor de winterset identieke velgen aanschaffen maar dan met 16".

Het is mijn niet duidelijk geworden wat de standaard ET waarde voor de Cee'd is. De 17" Bonito velg heeft een ET-waarde van 40

Kan iemand mij helpen met de vraag?

Bedankt,

Michel

post-14240-0-51874600-1405266725_thumb.jpg

De standaard lichtmetalen velgen van kia 16 inch (voor de ceed sw) zijn et 50. Daar hebben wij ook de winterbanden op liggen

De standaard lichtmetalen velgen van kia 16 inch (voor de ceed sw) zijn et 50. Daar hebben wij ook de winterbanden op liggen

Hoi, weet jij tevens de ET waarde van je zomervelgen? Ik heb op meerdere plaatsen gelezen dat je niet meer dan 5 mm ( + of -) mag afwijken van de standard ET waarde...

Mijn huidige velgen zijn ET 40 en deze staan erg mooi onder de auto. Indien standaard 50 mm is dan wijken ze in theorie teveel af.

Vriendelijke groet,

Michel

Heat-Light-et-the-extra-terrestrial-3542

ik weet niet wat E.T waard(e) is  LOL :no:  :no:

Hoi, weet jij tevens de ET waarde van je zomervelgen? Ik heb op meerdere plaatsen gelezen dat je niet meer dan 5 mm ( + of -) mag afwijken van de standard ET waarde...

Mijn huidige velgen zijn ET 40 en deze staan erg mooi onder de auto. Indien standaard 50 mm is dan wijken ze in theorie teveel af.

Vriendelijke groet,

De velgen die ik er nu op heb liggen is ook ET50 maar wel 18 inch.

Maar er zijn ook mensen hier die er wel ET40 onder hebben. Alleen met 18 inch durfde ik dat niet. Met 16 of 17 wel. Dan is de velg minder breed.