Ceed 2
2012->2018
Alles over de Kia Ceed 2 vind je hier
505 topics in dit forum
-
- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
Laatste antwoord door xtra40, -
heel dik
door mika kjelld- 9 antwoorden
- 1,8k weergaven
mlsschien leuk voor de ceed rijders en alle andere http://www.autoweek.nl/nieuws/22039/kia-proceed-gt-kan-niet-wachten-tot-geneve
Laatste antwoord door Smart, -
- 3 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hallo, Iemand tips over welke dakdragers (+toebehoren?) ik kan kopen? Ik heb een thule atlantis 200 en dakdragers voetset+stangenset (lengte:135 cm). Deze set gebruikte ik op mijn citroen c4 grand picasso. Kan ik de dragers inkorten (volgens mij wordt 120cm geadviseerd) of gaat dit ten koste van de veiligheid? Alvast dank voor enige antwoorden. Groet, Berry
Laatste antwoord door Berry1971, -
- 8 antwoorden
- 2,9k weergaven
Mijn Samsung Galaxy S2 verbindt keurig via Bluetooth met het audio/navigatie/telefoonsysteem in mijn Cee'd sportswagon (Nieuw model, Oktober 2012). Ik krijg echter met geen mogelijkheid contacten en gesprekslijsten te zien op het systeem, en moet dus alle telefoonnummers kiezen op mijn GSM. Volgens de Kia site moet de Samsung Galaxy S2 volledig compatibel zijn met het systeem in de auto. Delen staat ook keurig aan. Weet iemand waar dit probleem in kan zitten ???
Laatste antwoord door qija, -
- 12 antwoorden
- 7,4k weergaven
Beste mensen, Ik heb een vraag; wat is de steekmaat van een nieuwe Kia ceed uit 2012? Het gaat om de 1.6 benzine motor. Ik ben namelijk op zoek naar 16" velgen voor de winterbanden en moet daarom ween wat er onderpast. Mijn dank is groot voor de gene die mij dit kan vertellen
Laatste antwoord door Ceed2Ceed, -
Kia Logo vervangen
door Xceed- 24 antwoorden
- 5,8k weergaven
OP Ebay kwam ik een vervangend logo van Kia tegen. Nu is mijn vraag: Wie weet of deze op een 2012 Cee'd SW passen. http://www.ebay.co.uk/itm/160677377529?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
- 7 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hallo Ceed rijders en uiteraard alle andere Kia rijders ! Nu nog even Sportage ( 2009/heden) rijder maar volgende week mijn Ceed 1.6crdi pluspack ophalen hoor. Op dit topic nog geen diesel ervaringen gelezen, zijn er zo weinig rijders in deze categorie ? Wellicht heb ik er overheen gelezen maar toch geen of weinig diesel gezien.
- 1 volger
- 9 antwoorden
- 2,6k weergaven
Beste Kia-clubleden, Heb net het topic over de VSM-pakket perikelen gelezen bij de Rio. Ik ben sinds een week de trotse bezitter van een Kia Cee'd SW met pluspakket, volgens de brochure zou het bewuste VSM-pakket standaard op mijn auto moeten zitten. Ik maak me nu ongerust over het feit of het er ook wel op zit, heb op een helling niet kunnen merken dat bij het lossen van de handrem, de auto even blijft hangen. Een noodstop heb ik gelukkig nog niet hoeven maken, maar ja je ziet zelf niet of de remlichten gaan knipperen . Is er iemand die hier duidelijkheid in kan geven, ivm ervaring. Met groeten, tot nu toe een tevreden kia rijder.
Laatste antwoord door Specialmade, -
- 14 antwoorden
- 2,3k weergaven
Meer foto's kun je vinden in het foto-album op mijn website: http://www.sandijk.nl .
Laatste antwoord door frikon, -
Koelvloeistof lek!
door KAYGO- 3 antwoorden
- 2,1k weergaven
De nieuwe Cee'd Sportswagon met 822km en al problemen Gisteren bij het wassen van de auto de motorkap eens geopend en bemerkte dat het reservoir van de koelvloeistof volledig droog stond. Ik had enkele dagen ervoor iets verbrand geroken maar kon het niet thuis brengen. Waarschijnlijk heeft het vloeistof gelekt op de uitlaat.. Dus reservoir bijgevuld en maandag naar de autodokter. Ook de richtingsaanwijzer, voornamelijk als men links draait, zit soms vast. Er is wel 7 jaar garantie maar het is toch niet prettig. Ik ben eens benieuwd.
Laatste antwoord door @Mike, -
17" velgen
door Gup- 22 antwoorden
- 8,4k weergaven
hoi heb een nieuwe kia ceed sw besteld en wil er 17 duims velgen onder zetten (dezent re), steekmaat 114.3 naaf 67.1 banden? 225/45? alvast bedankt voor de hulp!
Laatste antwoord door vette sajs, -
- 7 antwoorden
- 2k weergaven
Ik kom regelmatig tegen in advertenties dat de nieuwe ceed adaptieve cruise control heeft. In de brochure staat er niks over in maar wat houdt dit in?Dat ie automatisch afstand houdt?
- 1 antwoord
- 1,2k weergaven
Is dit mogelijk? Betreft een comfort-pack uitvoering (deze versie heeft geen navigatie). Bij mijn vorige Cee'd had ik het startvolume op 7 staan. Die begon dus lekker rustig.... Echter kan ik die basale funtie niet ontdekken op de audio... en het boekje biedt ook geen uitkomst... Mischien heeft een van de mede forummers een oplossing, of de bevestiging dat het niet mogelijk is.
Laatste antwoord door patten, -
- 14 antwoorden
- 2,8k weergaven
Rij impressie Kia cee'd Sportswagon zondag 11 november om 17:30 op RTL 7 en zaterdag 17 november om 11:30 op RTL 4. Grtz. Specialmade
Laatste antwoord door patrickceed, -
- 18 antwoorden
- 2,5k weergaven
Wij zijn bezig om een nieuwe auto aan te schaffen. Onze voorkeur gaat uit naar een Cee'd 1.6 GDi SW Super of Premium Pack. Nu ben ik een beetje allergisch voor piepjes, rammeltjes en kraakjes. De vraag is nu: hoe staat het met deze bijgeluiden bij de nieuwe Cee'd (SW)? Ervaringen met de vorige Cee'd of andere types zijn ook welkom omdat de huidige Cee'd nog maar kort op de markt is.
Laatste antwoord door caroden, -
- 4 antwoorden
- 2k weergaven
ik heb in junie een nieuwe voorraad ceed-sw aangeschaft kent begin 2012 reg datum 06 2012 nu blijkt er een navikaart in te zitten van minimaal 4 jaar oud heb dit gecontoleerd door straten in te voeren welke al 5 jaar bestaan maar niet worden herkent heb kia gevraagd voor een gratis update maar weigeren heeft iemand een gelijksoortige ervaring?
Laatste antwoord door Pugnator Fortis, -
- 3 antwoorden
- 1,5k weergaven
Weet iemand of bij het full map navigatiesysteem van een Ceed Sportswagon (oktober 2012) de toetsenbordindeling instelbaar is. Die staat standaard op abcde (alfabetisch) en zou ik graag op qwerty zetten (zoals op de PC)......
Laatste antwoord door OutOfFocus, -
- 16 antwoorden
- 6,1k weergaven
Ik rijd een nieuwe Ceed sportswagen JD (het model dat er net is). Weet iemand of en hoe je een andere stem kunt instellen bij de navigatie ??
- 9 antwoorden
- 2k weergaven
Hallo Ik ben Mike. Wij hebben afgelopen week onze nieuwe cee'd 5 deurs opgehaald bij de dealer. Het is een sand track 1.6 gdi plus pack met 17" kia velgen calgary geloof ik. Na 5 Opels werd het tijd om het roer eens om te gooien. Auto rijdt goed. Alleen die Kumho banden die maken een herrie zeg. Wat mij ook opvalt is dat als je een constante snelheid rijd en dan je gas een klein beetje loslaat dan hoor je een irritante fluit/pieptoon. Wie heeft dat ook??? Zijn er meer mensen met een nieuwe cee'd die kleine makementen hebben. Misschien handig om hier een soort vraag/oplossing baak van te maken. Ik hoor het graag
Tamme Cee'd
door Bandicur- 14 antwoorden
- 3,1k weergaven
Er is bij Autovisie een uitgebreide test geweest van de nieuwe Cee'd Sportwagen. Bij een sportwagon verwacht je dat hij snel is. Helaas is hij dat niet.Zoals ik ook zelf heb opgemerkt, is de Cee'd tam. Ik heb ook z'n gevoel dat hij inhoudt. Voor een 140 pk auto verwacht ik toch wel iets meer power. Heeft de andere dit gevoel ook? Gr Mike
- 11 antwoorden
- 9,4k weergaven
Is het stop/start systeem van een Ceed sportswagon (oktober 2012) helemaal uit te schakelen, of moet je dat bij elke rit opnieuw doen (die knop heb ik gevonden) ?
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik kan het in de brochure niet vinden maar ben erg benieuwd of de knoppen en/of symbolen op het stuur van de nieuwe Cee'd verlicht zijn in het donker? Dezelfde vraag heb ik voor de knoppen van de electrische raambediening. Onze huidige auto heeft dat wel maar onze vorige auto niet en dan was het in het donker altijd zoeken naar de knopjes. Alvast bedankt!
Laatste antwoord door caroden, -
Ceed 2012 trillen bij > 100 km/uur 1 2
door Gast evanwasbeek- 27 antwoorden
- 6,4k weergaven
Mede Ceed rijders, Sinds 1 september heb ik een nieuwe KIA ceed 2012 plus pack en de 17 inch Galgary zilver velgen. Nu merken ik dat de auto hevig begint te trillen wanneer ik harder dan 100 km/uur ga. De dealer heeft de banden al gecontroleerd en uitgelijnd. Helaas heeft dit niet geholpen. Ik heb ook als test in de demo auto gereden (zelfde opzet), en daar ondervinden we ook de trilling. De dealer heeft nu vraag uit staan bij KIA. Afhankelijk van het antwoord wil ik nog proberen om de auto te testen met de standaard 15 inch banden. Ik was benieuwd of anderen hier ook last van hebben? Verder is het natuurlijk een top auto! Met vriendelijke groet, Edwin
Laatste antwoord door patten, -
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
Ik was toevallig op de Duitse Kia site aan het bladeren naar occasions, toen kwam ik deze speciale Kia Cee'd 'dream team' tegen. Met led verlichting in de bumpers (niet eerder gezien) en standaard zwarte velgen. Vind de voorbumpers wel wat, maar ik denk dat ze alleen maar in Duitsland te verkrijgen waren, helaas. Laat jullie toch even wat foto's zien! (foto's ...ik krijg die andere foto's er niet op helaas 106 K nog over?!?)
Laatste antwoord door Dave D, -
- 1 volger
- 9 antwoorden
- 4,9k weergaven
hey allemaal ben eigenaar van kia c'eed sw zere goede wagen heb namelijk een probleem met de koplampen mijn rechtkoplamp de lamp h 7 gaat om de maand kapot heeft iemand hier een verklaring voor want in de garage zeggen ze me dat het aan de lampen ligt heb namelijk de orginele philips llampen ver vangen door de philips blue vision alvast bedankt groeten kevin
Laatste antwoord door mulderske,