Raymond GT-Line Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Vorige week hebben we onze nieuwe Cee'd SW in ontvangst genomen. Nu maar ff vlug een foto plaatsen, als ik wat meer tijd heb plaats ik wat betere foto's. Groet, Raymond 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jekkers Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Mooie wagen, die kleur staat de SW goed 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sander GT Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Van harte gefeliciteerd met deze mooie wagen. Veel veilige km's toegewenst! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 @Gele Picanto, Hele mooie wagen hoor. En wat een verschil met de gele Picanto (staat ie achter je nieuwe aanwinst) ? Heel veel rijplezier en veilige kilometers met de nieuwe aanwinst. Grtz. Specialmade 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mieske007 Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Mooie kleur en velgen! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arjan gt Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Mooie auto veel plezier ermee. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 verry nice 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raymond GT-Line Posted April 24, 2014 Author Share Posted April 24, 2014 @ Specialmade, de gele Picanto staat er inderdaad naast, is de auto van m'n vrouwtje. Die Picanto is het wel schuld dat er nog een Kia bij is gekomen, over dat karretje waren en zijn we dik tevreden. Aangezien m'n Nissan Primera SW op was met 335 K op de teller moest er wat nieuws komen en aangezien we alleen maar positieve ervaringen met de Picanto hadden was de keuze redelijk snel gemaakt. Groet, Raymond 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Mooie sjees en kleur....nu moet je wel je forumnaam wijzigen! Verzonden vanaf mijn iPhone 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plattie Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Mooie wagen hoor! Heel veel fijne kilometers toegewenst! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Hele mooie auto, veel plezier ermee. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimis on Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Mooie SW en die kleur is helemaal goed 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Mooie kar, veel plezier ermee ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eborgers Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 mooie wagen ik krijg hem zaterdag nu een sportage ben heel benieuwd en kan niet wachten 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oude Posted April 30, 2014 Share Posted April 30, 2014 Hele moioie auto, veel plezier er mee. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robquatr Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Erg mooi, met name de kleur. Het ziet er echt gloednieuw uit. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diuz Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Hele mooie auto en prachtige velgen, wij gaan zaterdag onze nieuwe (witte) Cee'd SW ophalen. De LM velgen volgen nog, die vonden wij wat prijzig bij Kia. Inruilen van de stalen velgen met band was geen optie. € 150,00 retour voor vier velgen met nieuwe banden, no go dus. Jammer.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mieske007 Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Hele mooie auto en prachtige velgen, wij gaan zaterdag onze nieuwe (witte) Cee'd SW ophalen. De LM velgen volgen nog, die vonden wij wat prijzig bij Kia. Inruilen van de stalen velgen met band was geen optie. € 150,00 retour voor vier velgen met nieuwe banden, no go dus. Jammer.... Ja, dan kun je ze beter zelf te koop aanbieden volgens mij. Ik neem aan dat je er dan meer voor krijgt. Als je LM velgen neemt van dezelfde maat dan kunnen de nieuwe banden over gelegd worden. Maar ik neem aan dat je voor een grotere dan de standaard maat gaat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts