Raymond GT-Line Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 Vorige week hebben we onze nieuwe Cee'd SW in ontvangst genomen. Nu maar ff vlug een foto plaatsen, als ik wat meer tijd heb plaats ik wat betere foto's. Groet, Raymond 1 Quote
Sander GT Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 Van harte gefeliciteerd met deze mooie wagen. Veel veilige km's toegewenst! 1 Quote
Specialmade Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 @Gele Picanto, Hele mooie wagen hoor. En wat een verschil met de gele Picanto (staat ie achter je nieuwe aanwinst) ? Heel veel rijplezier en veilige kilometers met de nieuwe aanwinst. Grtz. Specialmade 1 Quote
arjan gt Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 Mooie auto veel plezier ermee. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1 Quote
Raymond GT-Line Posted April 24, 2014 Author Posted April 24, 2014 @ Specialmade, de gele Picanto staat er inderdaad naast, is de auto van m'n vrouwtje. Die Picanto is het wel schuld dat er nog een Kia bij is gekomen, over dat karretje waren en zijn we dik tevreden. Aangezien m'n Nissan Primera SW op was met 335 K op de teller moest er wat nieuws komen en aangezien we alleen maar positieve ervaringen met de Picanto hadden was de keuze redelijk snel gemaakt. Groet, Raymond 3 Quote
Smart Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 Mooie sjees en kleur....nu moet je wel je forumnaam wijzigen! Verzonden vanaf mijn iPhone 1 Quote
plattie Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 Mooie wagen hoor! Heel veel fijne kilometers toegewenst! 1 Quote
Albert jan & Brigitte Posted April 24, 2014 Posted April 24, 2014 Hele mooie auto, veel plezier ermee. 1 Quote
eborgers Posted April 30, 2014 Posted April 30, 2014 mooie wagen ik krijg hem zaterdag nu een sportage ben heel benieuwd en kan niet wachten 1 Quote
robquatr Posted May 8, 2014 Posted May 8, 2014 Erg mooi, met name de kleur. Het ziet er echt gloednieuw uit. 1 Quote
Diuz Posted May 31, 2014 Posted May 31, 2014 Hele mooie auto en prachtige velgen, wij gaan zaterdag onze nieuwe (witte) Cee'd SW ophalen. De LM velgen volgen nog, die vonden wij wat prijzig bij Kia. Inruilen van de stalen velgen met band was geen optie. € 150,00 retour voor vier velgen met nieuwe banden, no go dus. Jammer.... Quote
Mieske007 Posted May 31, 2014 Posted May 31, 2014 Hele mooie auto en prachtige velgen, wij gaan zaterdag onze nieuwe (witte) Cee'd SW ophalen. De LM velgen volgen nog, die vonden wij wat prijzig bij Kia. Inruilen van de stalen velgen met band was geen optie. € 150,00 retour voor vier velgen met nieuwe banden, no go dus. Jammer.... Ja, dan kun je ze beter zelf te koop aanbieden volgens mij. Ik neem aan dat je er dan meer voor krijgt. Als je LM velgen neemt van dezelfde maat dan kunnen de nieuwe banden over gelegd worden. Maar ik neem aan dat je voor een grotere dan de standaard maat gaat? Quote
Recommended Posts