Jump to content

Nieuwe Cee'd SW!

Raymond GT-Line

Recommended Posts

@ Specialmade, de gele Picanto staat er inderdaad naast, is de auto van m'n vrouwtje. Die Picanto is het wel schuld dat er nog een Kia bij is gekomen, over dat karretje waren en zijn we dik tevreden.

Aangezien m'n Nissan Primera SW op was met 335 K op de teller moest er wat nieuws komen en aangezien we alleen maar positieve ervaringen met de Picanto hadden was de keuze redelijk snel gemaakt.

Groet, Raymond

• Like 3

• 4 weeks later...

Hele mooie auto en prachtige velgen, wij gaan zaterdag onze nieuwe (witte) Cee'd SW ophalen. De LM velgen volgen nog, die vonden wij wat prijzig bij Kia.

Inruilen van de stalen velgen met band was geen optie. € 150,00 retour voor vier velgen met nieuwe banden, no go dus. Jammer.... :?

Hele mooie auto en prachtige velgen, wij gaan zaterdag onze nieuwe (witte) Cee'd SW ophalen. De LM velgen volgen nog, die vonden wij wat prijzig bij Kia.

Inruilen van de stalen velgen met band was geen optie. € 150,00 retour voor vier velgen met nieuwe banden, no go dus. Jammer.... :?

Ja, dan kun je ze beter zelf te koop aanbieden volgens mij. Ik neem aan dat je er dan meer voor krijgt.

Als je LM velgen neemt van dezelfde maat dan kunnen de nieuwe banden over gelegd worden.

Maar ik neem aan dat je voor een grotere dan de standaard maat gaat?