Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Toby

Leden
  • Aantal Items

    179
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    3

Alles dat geplaatst werd door Toby

  1. Proficiat ,veel geluk ermee.[emoji106]
  2. Mooie wagen man ,en idd ze rijden heerlijk.
  3. Wordt nog voor gezorgd.[emoji12]
  4. Maandag eidelijk mogen afhalenwat rijdt hij zalig. Sportage 1.7 GRDI sense ISG
  5. Als je om zo een belangrijk probleem zo een belachelijk antwoord krijgt van je dealer ,is het tijd van dealer te veranderen. De batterij ontkoppelen helpt niet .
  6. Gelukkig nog op tijd,zo zie je maar hoe belangrijk testrijden is.
  7. Hey, Sandra zelf mag ik deze week ook mijn sportage gaan afhalen. Ik heb zelf wel voor de 1.7 diesel gekozen omdat ik toch wel wat kilometers doe,maar tijdens het lezen over de sportage heb ik toch ook vaak gelezen dat de 1.6gdi nogal zwak is voor de sportage en daardoor nogal dorstig is , hij zou vooral een turbo missen . Hier op klantbeoordelingen http://mark.reevoo.com/reevoomark/nl-BE/product.html?page=1&sku=series%3AQL_Sportage&trkref=KIB kom je de opmerking ook vaak tegen . Dus om dan nog een grote aanhangwagen mee te sleuren ?
  8. Ik zou is willen vragen of er hier mensen zijn die met een automaat rijden en wat ze er van vinden. Over de automaat (DCT) van de Hyundai Tucson zijn er nogal veel problemen te vinden,en aangezien de twee broer en zus zijn wou ik hier is polsen . Heb namelijk interesse in de sportage automaat.
  9. Toby

    claxon

    Idd, deze snap ik ook niet zo goed. Wat is er mis met de claxon misschien?
  10. Van hieruit ook veel sterkte man. Ik weet wat het is heb het 25 jaar geleden ook meegemaakt,maar ben er sterker uitgekomen .
  11. [emoji79][emoji79][emoji4]
  12. Is dat dan verschillend van land tot land . Hier in België hebben we de lounge,fusion,en de sense en in de optie lijst staat al bij de fusion parkeersensoren voor-en achteraan
  13. Toby

    Android Auto

    Ik dacht dat Android auto zo werkte op alle telefoons vanaf Android 5.0,dat die app alleen was voor lagere versies .
  14. Ik denk dat hij bedoeld dat de niro dan al lang van eigenaar is gewisseld.
  15. Hallo, ik sta op het punt een sportage te kopen alleen zit nog met 2 vragen. Na 30 jaar handgeschakeld autorijden en het toenemend autoverkeer denk ik eraan een automaat te nemen , dus vroeg ik me af zijn er hier mensen die deze overstap al gemaakt hebben wat is hun ervaring hiermee? Ik weet een testrit maar op een kort ritje kun je moeilijk oordelen. En 2 ik rij zo'n 30000km per jaar rij veel autostrade dus logisch kom ik uit op diesel, maar die markt is aan het instorten is een diesel dan nog de juiste keuze wat is jullie mening hierover.
  16. In alle geval mooie wagen veel geluk ermee.[emoji106]
  17. Toby

    Verbruik Niro

    Ik zou me nu toch niet dadelijk zorgen maken,het is een nieuwe auto nieuw gebruiken ze allemaal een beetje meer. En zoals Ron aangeeft het weer zal ook een rol spelen.
  18. Toby

    Verbruik Niro

    Dit zal ook geen goed doen aan het verbruik.
  19. Mooi zo,veel succes vertel uw bevindingen hier maar.
  20. T'ja de Niro,hartje sneller slaan pfff. Ik ken dat gevoel, succes met je keuze.
  21. Hallo, Ik ben Toby en woon in Belgié ben 49 jaar woon samen met men vriendin en onze zoon . Momenteel rijdt ik met een Nissan Qashqai maar ben hopeloos verliefd aan het worden op de Kia Niro. Één dezer dagen een proefrit maken (waarschijnlijk is er dan geen weg meer terug[emoji7]) en zorgen dat ik van de Qashqai afgeraak.
  22. Toby

    Verbruik Niro

    Bedankt voor de reactie,zo geraak ik meer en meer overtuigd.[emoji1305]
  23. Naar het schijnt werkt dit enkel wanneer android auto of apple carplay is ingeschakeld.
  24. Toby

    Verbruik Niro

    Ik sta op het punt een niro te kopen omdat ik het een leuke auto vindt en goed is uitgerust voor een leuke prijs. Echter stel ik mij alleen de vraag of een hybride voor mij wel rendeert. Ik rijdt per dag (woon werkverkeer) zo'n 94 km heen en terug waarvan een 80 km autostrade is, dus denk ik dat benzine motor toch het meeste werk zal moeten leveren. Of zie ik dit verkeerd en is een hybride dan ook nog rendabel.
  25. Hallo allemaal, Bij deze stel ik mijzelf voor, ik ben Toby, Ik ben lid geworden op 05-02-17. De link naar mijn profiel is Bekijk Lid
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...