Hey, Sandra zelf mag ik deze week ook mijn sportage gaan afhalen. Ik heb zelf wel voor de 1.7 diesel gekozen omdat ik toch wel wat kilometers doe,maar tijdens het lezen over de sportage heb ik toch ook vaak gelezen dat de 1.6gdi nogal zwak is voor de sportage en daardoor nogal dorstig is , hij zou vooral een turbo missen . Hier op klantbeoordelingen http://mark.reevoo.com/reevoomark/nl-BE/product.html?page=1&sku=series%3AQL_Sportage&trkref=KIB kom je de opmerking ook vaak tegen . Dus om dan nog een grote aanhangwagen mee te sleuren ?