Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Toby

Leden
  • Aantal Items

    179
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    3

Alles dat geplaatst werd door Toby

  1. Ja dat kunnen we zeker doen.
  2. Ja,ook ik merk dat bij mijn Niro ook soms . Ik merk het vooral bij koud en vochtig weer het lijkt alsof de koppeling niet goed grip krijgt ook bij versnellen ,eenmaal de auto een beetje warm krijgt is het weg maar ook ik ga hier melding van maken. Mijn Niro is van 05/2020 en +/~ 11000 km is dus mijn eerste winter.
  3. Yep,hier ook is normaal.
  4. Toby

    Afbeeldingen

    Niet je kan afbeeldingen bekijken dat op een usb stick staan, maar je kan ze niet als achtergrond gebruiken.
  5. Toby

    Niro winter modus.

    De Niro gaat zijn eerste winter tegemoet winterbanden zitten er onder.
  6. Toby

    Auto geleverd

    Heel veel plezier met de Niro gewenst. zijn dit originele velgen nog nooit gezien maar passen er wel bij. Sins mei rijd ik ook met een Niro 2020 en inderdaad voor een telefoon houder te plaatsen is de Niro een moeilijke auto , de broeit zag ik ook niet zitten telefoon zit dan voor het scherm heb dan zelf maar iets bedacht met een magneet waar ik mijn telefoon opleg.
  7. Toby

    Geventileerde zetels

    Jep,dat ervaar ik ook dat plakkerige gevoel op hete dagen is er niet meer wat je bij lederen stoelen hebt. En ik vindt dat je erbij langere ritten meer geniet van hebt.
  8. Haha, das nog is goed nieuws en nu genieten van die dikke V6.
  9. Toby

    Geventileerde zetels

    Ik heb sedert mei ook een Niro met geventileerde zetels ik gebruik het alleen op hele warme dagen 30 graden en +. Het is natuurlijk niet dat je het voelt blazen in je rug en onder de poep maar het voelt wel koel aan,maar goed de optie zat er op maar of ik ze er nu zou apart bijnemen ik drenk het niet.
  10. Als die USB stick het probleem is zet dan je muziek op je telefoon. probleem opgelost.
  11. Ja,dan is het pas echt k*t.
  12. Hey,Peter das natuurlijk balen als je een auto koopt die niet meewerkt. Ik zie dat je pas sins juni geregistreerd bent dus ik ga er van uit dat je de wagen pas hebt. Heb je de wagen bij een dealer gekocht dan heb je toch nog garantie.
  13. Waarom een plekje voor tomtom zoeken , sluit gewoon uw smartphone aan en gebruik waze, tomtom go,google maps,magic euth, flitsmeister .... enz. Keuze genoeg dus heb ook een 2020 model navi nog nooit gebruikt altijd via carplay.
  14. Van zuinig rijden heeft deze jongen nog niet gehoord denk ik. Die weet duidelijk niet waarvoor de Niro gebouwd is. https://www.instagram.com/p/CBqMaebJuUT/?utm_source=ig_web_copy_link
  15. Hey Barney Gewoon op de onderste foto klikken en naar onder scrollen. Groetjes,
  16. Sins mei ben ik ook een blije Niro rijder,heb ook al een paar keer in de regen gereden en dan heb je last van de vuile camera dus ging ik op zoek naar een oplossing en kwam dit tegen.https://www.camwipe.com/ Handig vindt ik.
  17. Jep, ervaar ik ook dat is spijtig. Ook als je even de sportstand gebruikt en terug gaat naar drive wordt dit gereset
  18. Wow,om de 1,5 a 2 maand bij mijn vorige Sportage heb ik pas na 3,5 jaar mijn eerste batterij vervangen. Heb je dat met beide sleutels?
  19. Dat is dus 3x in 1 maand tijd ,vindt ik toch eens de moeite om is laten na te kijken.
  20. Wat was het probleem nu? Altijd leuk om weten.
  21. Zij al blij dat ge 7 gratis update's krijgt bij Kia ,ik ken genoeg merken waar ge veel geld op tafel moet leggen voor een update.
  22. Toby

    Brandstof verbruik

    Ja zeker,ik heb de Sportage zeker niet wegedaan om het verbruik of iets anders. Maar ik rij maximum maar 4 jaar met een wagen ,ik reed ook heel graag met de Sportage. Nu voor de Niro gekozen ook altijd een zwak voorgehad en het hybride systeem want zoals zovele hybride rijders zeggen het wordt een sport om een zo laag mogelijk verbruik te halen,het is verslavend. Ik had ook een pano dak in de sportage,en het is het dak opzich dat een pak meer weegt dan zonder dak,en meer kilo's meer verbruik.
  23. Toby

    Brandstof verbruik

    Ik heb mijn Sportage vorige maand weggedaan was een 1.7diesel en verbruik lag altijd tussen de 6.8 tot 7.3 liter. Nu heb ik de Niro HEV verbruik nu 5,2 liter met een nieuwe wagen.
  24. Behoort tot die update ook andere software,bv is er iets verandert wat android auto betreft het niet vullen van het scherm.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...