Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Toby

Leden
  • Aantal Items

    179
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    3

Alles dat geplaatst werd door Toby

  1. Ik heb sins een anderhalve week een niro HEV ik gebruik ook de uvo app van kia. Opde app zie je bij remote de motor,de deuren,en de klimaatregeling maar ik kan enkel de deuren van op afstand bedienen. Klimaat en motor niet,motor vindt ik nu niet zo belangrijk ,maar klimaat had mooi geweest misschien bij een volgende update.
  2. Maar blijkbaar ligt het toch bij kia want als Jaguar het kan moet het bij kia ook lukken.
  3. Heb juist hetzelfde probleem. Ik begrijp dit ook niet. P.S. H.Jacobs is er veel veranderd heb je nu de DAB+ logo's
  4. Is toch wel jammer ze heb donderdag mijn nieuwe Niro HEV opgehaald en heeft nog versie EUR 11.47 terwijl blijkt dat het al 12.41 moet zijn. Of zit er een verschil in update release tussen België en Nederland?
  5. Ja,heb je eens een groot scherm en dan gebruiken ze er maar 60% van. Heel het met rood omcirkeld is verloren scherm ik overweeg sterk de overstap naar carplay.
  6. Toby

    Tanken. E10 of S 98

    Wel alvast bedankt voor jullie meningen, ik heb nu de eerste maal getankt ook S 98 . Ik heb het gedaan omdat het de eerste 1000 km zijn ik ga ook E10 tanken met om de 3a4 tankbeurten is S98. En gaat er iets fout hebben we nog altijd onze 7 jaar garantie.
  7. Toby

    Startmuziek / geluid

    Normaal kan je dat in de boordcomputer uitvinken. Allesinds bij mijn Sportage was dat toch zo.
  8. Toby

    Tanken. E10 of S 98

    Ik heb dus sins vrijdag mijn Sportage ingeruild voor een Niro, daarmee is er ook een einde gekomen aan 26 jaar dieselrijden. Nu vroeg ik mij af wat jullie in de tank van jullie Niro doen. Is er echt verschil merkbaar tussen 95 of 98 ,is het echt veel beter om 98 te tanken en kun je inderdaad meer kilometers halen uit 98 benzine. Wat is jullie ervaring?
  9. Ha,ha gelukkig lijkt het maar zo.
  10. Sins gisteren ook mijn Niro mogen gaan afhalen,en was ook benieuwd naar Android auto en carplay. Ik ben een android man maar vindt android auto wel tegen vallen op zo een 10,25 inch scherm . Als ik dan mijn vrouw haren iPhone aansluit dat heeft carplay toch beter voor elkaar.
  11. Voorlopig niet nee.
  12. Ja,hier in België noemt dat de Sense uitvoering.
  13. En ja hoor vandaag ook mogen afhalen.
  14. Ja,ja zeker foto's volgen. Pfff zwart is toch ook mooi ze.
  15. Mooie wagen Mark veel plezier en veilige kilometers gewenst,zwart is altijd mooi mijn Niro zou deze week ook binnen komen dezelfde maar in steel grey.
  16. Op naar de dealer zou ik zeggen.
  17. Hier ook niro sense kleur steel grey besteld 19 februari verwacht midden april. Hier in Belgie zijn de kia dealers dicht tot 5 april i.v.m coronavirus ,bij problemen met uw wagen rechtstreeks naar het callcenter van kia bellen. Ziet er dus ni goed uit wordt misschien nog verlengd.
  18. Haha,toch nog goed nieuws in deze Corona tijden.
  19. Hallo,Danny proficiat met de leasewagen,ik ben ook aan het wachten op mijn nieuwe wagen en inderdaad het wordt extra spannend met dat coronavirus . Alvast veel succes en hopelijk geen extra wachtijden.
  20. Toby

    Klepje tankdop

    Wow,heb ook een Niro besteld zal me ook maar informeren bij de dealer als hij er is. Kan me niet voorstellen met een nieuwe wagen te gaan tanken en daar dan 5 minuten staan prullen om uw tankklep open te krijgen. Of is dit alleen bij de eerste generatie Niro's.
  21. Hey,Diepski Heb een drietal weken geleden ook een Niro besteld maar ik moet nog een dikke maand wachten maar verheug me er al op. Veel plezier en veilige kilometers gewenst. P.S fotootjes doen het altijd goed.
  22. Een Niro van 2017 en we zijn nu begin 2020 is maar dik 3jaar en nu al geen wisselstukken meer,dat kan ik met de beste wil van de wereld niet geloven.
  23. Toby

    Levertijd vernieuwde Niro

    Mijn sportage wordt zo meteen 4 jaar dus tijd voor iets nieuw. Afgelopen week test gereden met de xceed en de niro,het is een niro sense (belgie) in de kleur steel grey met open dak geworden. Geschatte levertijd +/- 2 maanden kijk er al naar uit.
  24. Ziet er netjes uit ,en ge zijt al goed bezig ook.
  25. Toby

    Xceed

    En de kogel is door kerk heb test gereden met de xceed 1.4 dct rijdt echt wel lekker,maar kwa ruimte binnenin viel hij toch wat tegen. Dan nog is met de Niro test gereden hoewel die ook over 140 pk beschikt toch een heel stuk minder pittig. Maar de ruimte binnenin is toch een stuk groter (zelfs iets meer dan in mijn sportage) en ook zuiniger . Kofferbak is natuurlijk wel minder maar nog wel genoeg voor mij. Dus heb mij nu een Niro besteld de sense uitvoering (Belgie) met open dak en de kleur steel grey leverdatum eind april begin mei. Aftellen kan beginnen .
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...