Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Toby

Leden
  • Aantal Items

    179
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    3

Alles dat geplaatst werd door Toby

  1. Heb ook een sportage 4 en heb ook 4 nieuwe velgen met banden en tpms sensoren laten plaatsen. In de bandencentrale waar ik die gekocht heb,hebben ze met een apparaatje de gegevens van mijn orginele tpms sensoren gekopieerd en dan in de nieuwe ingelezen werkte meteen direct,geen probleem.
  2. Ik heb er eentje van jullie 2016 met xenon die draaien mee,ik weet niet hoe de versies in nederland noemen maar hier in belgie zijn het versies sense en de gt line .
  3. Hier in België komt hij niet echt van de grond. Hier is het de Toyota CH-R. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  4. Toby

    Navigatie Update

    Gewoon bij de dealer ,de eerste 7 jaar gratis tijdens de garantie periode.
  5. Toby

    DAB+

    Ik rij dus met een sportage 4 bwj.2016 heb de radio van jbl 8 inch in de wagen zitten maar er zit geen dab+ op ook geen android auto en carplay . Heb al naar kia gemaild met de vraag of er nog eventueel updates uitkomen,maar het antwoord was simpel nee. nu zat ik te denken om een dab+ adapter te plaatsen maar vroeg mij af of die plakantennes wel iets waard zijn,zijn er mensen die hier ervaring mee hebben. Zat te denken aan 1 van deze 2. http://www.kenwood.be/nl/car/autoradio/dab/KTC-500DAB/ onwille het feit dat deze ook spotify kan bedienen. of https://www.mbcaraudio.nl/dension-gateway-accessoires/10822-dension-dabu.html Deze is mooier geïntegreerd kan je bedienen op het radio scherm.
  6. Ik heb zelf xenon verlichting heb hier geen last van. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  7. De sportage zal zeker niet tegenvallen, zeer fijne auto. Rij zelf ook al 46000 km een sportage wel een diesel. Veel succes ermee. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  8. Toby

    Verkeersinformatie

    Voor verkeersinformatie moet je ook een route instellen anders werkt het niet is in mijn sportage toch zo. Ik krijg alleen informatie over de ingestelde route.
  9. Proficiat met de Sportage. ne zwarte ik heb ook een zwarte in de sense uitvoering zalige wagen. Veel succes ermee. wat voor uitvoering is die van U?
  10. Hey Wes ik rijdt een sportage 4 sense 1.7 CRDI uitvoering met de 19 inch wielen. Ik zou hem opnieuw kopen moest ik het opnieuw doen,voor mij is de motor vlot genoeg ik kan vlot mee met het verkeer. Maar de sportage 4 is zo fijn om mee te rijden ,ikk snap heus niet waarom mensen zoveel geld aan die dure Duitsers geven.https://myalbum.com/album/jIoh6Ks9G2g3 Ik rij zo'n 30000 km per jaar waar van 80% autostrade en ik rijd goed door meestal zo rond de 130 km/u mijn verbruik zit rond de 7 liter in de zomer iets onder in de winter iets boven.
  11. Toby

    Kia Hotspot

    ik heb mij opgegeven als beta tester en heb de app terug kunnen downloaden. Als ik de app open krijg ik gewoon de melding ¨Op dit apparaat is geen wifi-hotspot beschikbaar.De applicatie kan niet worden gestart¨. Heb dit medegedeeld maar komt geen reactie op .
  12. Mooie wagen man ,veel plezier ermee.
  13. Dit zal het verbruik zeker ten goede komen.
  14. Heb ook een sportage 4 met 19 inch wielen heb nergens last van bij eender welke snelheid.
  15. Toby

    Kia Hotspot

    Zal ik doen.
  16. Toby

    Kia Hotspot

    Inderdaad na mijn s8 te updaten naar Oreo 8.0,werkt de Kia hotspot app bij mij öok niet meer. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  17. Hallo,rij zelf ook een sportage 4 wel een 1.7 diesel maar ik weet dat je er plezier gaat aan beleven. Veel succes ermee. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  18. Toby

    Motorolie

    Ik rij een 1.7 diesel Kia schrijft als motorolie voor 5w30 acea c2/c3 Ik heb hier nog nieuwe olie staan van mijn vorige wagen maar daar staan op 5w30 acea c4 mag ik die ook gebruiken. Waarvoor staat die c4 eigenlijk? Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  19. Toby

    Bochtverlichting

    Als je stil staat en aan het stuur draait gebeurd er niets ,maar als je rijdt moet je de lichtbundel maar is in het oog houden als je een bocht neemt dan zie je dat die mee de bocht instuurt. P.S. hou ook de bocht in het oog anders kan de lichtbundel snel uitgaan.
  20. Toby

    Bochtverlichting

    Hier in België zit alleen op de sense duurste versie bochtverlichting. Zal in Nederland ook wel zo zijn zeker.
  21. Nou ,ik zou dit per aangetekend schrijven bij kia melden en horen wat zij hier van vinden. Zo heb je dan toch iets achter de hand als het fout gaat. Het zal de relatie tussen U en uw dealer wel op de proef stellen.
  22. Toby

    ISG werkt niet meer

    Ik heb het ook op mijn sportage 4 bwj 2016 het eerste wat ik doe als de auto start is het uitschakelen. Vroeger werd mij altijd gezegd als je eens goed doorgereden had (ik bedoel eens echt goed doorrijden) met een turbo motor je best altijd de motor een paar minuten laat nadraaien als je stopt in plaats van de motor direct af te leggen. En dat is iets waar dat isg systeem geen rekening mee houd en de brandstof besparing zal inderdaad te verwaarlozen zijn In een file kan het lijkt mij ook erg irritant zijn , het altijd starten kan toch niet goed zijn voor startmotor en batterij.
  23. T'ja,de ene dealer is de andere niet toen ik mijn sportage kocht had ik een qashqai bwj 2013 over te laten . Tussen de eerste en tweede dealer zat er al een verschil van 2500€ en de extra's waren het zelfde. Het is dus wat rond horen en voor het maximum is het nog altijd particulier verkopen.
  24. Toby

    Mijn Kia Connect

  25. Toby

    AppleCar Play

    Nee,met siri kun spotify niet bedienen alleen Apple music dat nu het vervelende aan apple alleen hun eigen app's krijgen ondersteuning.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...