Ik rij dus met een sportage 4 bwj.2016 heb de radio van jbl 8 inch in de wagen zitten maar er zit geen dab+ op ook geen android auto en carplay .
Heb al naar kia gemaild met de vraag of er nog eventueel updates uitkomen,maar het antwoord was simpel nee.
nu zat ik te denken om een dab+ adapter te plaatsen maar vroeg mij af of die plakantennes wel iets waard zijn,zijn er mensen die hier ervaring mee hebben.
Zat te denken aan 1 van deze 2.
http://www.kenwood.be/nl/car/autoradio/dab/KTC-500DAB/
onwille het feit dat deze ook spotify kan bedienen.
of https://www.mbcaraudio.nl/dension-gateway-accessoires/10822-dension-dabu.html
Deze is mooier geïntegreerd kan je bedienen op het radio scherm.