Als topic starter zal ik ook nog even reageren , omdat er weinig reactie op kwam en te vinden is heb ik dan aan de dealer gevraagd om met beide test te kunnen rijden en is ook gebeurd. Eerst heb ik de automaat kunnen rijden en hier had ik ook het gevoel zoals ato hier zegt vond hem soms vrij onlogisch schakelen , de handgeschakelde was ik een beetje bang ook omdat die 25 PK minder heeft maar dat viel goed mee. De 116 PK heeft zijn koppel tussen 1250 en 2750 toeren de 141 PK tussen 1750 en 2500 ondertussen rijdt ik dus rond met de handgeschakelde en ik heb nog geen moment spijt gehad de versnellingsbak schakeld zeer vlot en accuraat veel beter dan mijn vorige wagen.