-
Aantal Items
179 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
3
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door Toby
-
Het zijn allemaal geen cowboy's he. Bij de dealers worden die grote hamers ook al eens gebruikt.
-
Ik hoop dat mijn dealer nooit zo een antwoord geeft aan mij, want dat komt dan niet goed.
-
Ik denk toch dat de dealer gelijk heeft. Jullie maken naar mijn mening niet genoeg kilometers om de meerprijs van een plug-in goed te maken. En vergeet niet elektrisiteit kost ook geld,en dat zal alleen maar duurder worden.
-
T'ja dat getwijfel altijd he,ik kijk ook al een tijdje naar de xceed. Ik rijd momenteel in een Sportage diesel ik weet dus ook niet wat kiezen benzine of diesel,ik rijd z'on 30000 km per jaar veel snelweg. Het wordt natuurlijk ook altijd moeilijker om de meerprijs en taksen van de diesel terug te winnen ik rijd meestal ook maar 4jaar met een wagen.
-
Dit begrijp ik niet, als je dat geel niet graag ziet pak je toch een andere kleur. Het geel binnen de auto is toch een optie ,als je die niet neemt is het gewoon zilver.
-
Je schrijft dat je direct naar het zuiden van Italië gereden bent. Direct zo een lange afstand kan ook de oorzaak. Autostrade's zijn niet zo goed voor nieuwe auto's omwille van de weinige variatie in snelheid en toerental. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
- 14 antwoorden
-
- olieverbruik
- proceed
-
(en 2 meer)
Getagd met:
-
De Sportage. Lengte 4495 mm Hoogte 1645 mm Breedte 1855 mm Dat zal allemaal wel meevallen zeker. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
- 5 antwoorden
-
- dít
- gloednieuwe
-
(en 2 meer)
Getagd met:
-
Toen ik mijn vorige wagen kocht een Nissan Qashqai zei die dealer dat ook, inrijden is niet meer van deze tijd. Gewoon altijd zorgen dat de motor warm is. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
- 58 antwoorden
-
- proceed
- gtplusline
-
(en 2 meer)
Getagd met:
-
Heel mooie auto man,vanwaar toch nog de keuze voor diesel. Ik zou niet weten wat te kiezen momenteel diesel of hybride rij iets meer dan 30000 km/ jaar . Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
- 58 antwoorden
-
- proceed
- gtplusline
-
(en 2 meer)
Getagd met:
-
Dit zou wel eens de opvolger van mijn sportage 4 kunnen worden.
- 5 antwoorden
-
- dít
- gloednieuwe
-
(en 2 meer)
Getagd met:
-
@ Wero hele mooie auto man,stiekem ook al naar gekeken rij nu een sportage 4. Dat zal toch wel een heel verschil zijn van zo een sportage naar proceed , was je niet tevreden van de sportage misschien zolang heb je hem toch niet gehad. Nogmaals mooie auto en nog veel leuke en veilige kilometers gewenst.
-
Voorstellen: Kia Ceed 1.4 X-tra uit 2007
Toby reageerde op ChrisKiaCeed's topic in Nieuwe leden / Introductie
Zet er nog netjes uit,nog veel plezier ermee en welkom.- 2 antwoorden
-
- voorstellen:
- kia
- (en 5 meer)
-
Mooie mooie.[emoji106] Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
-
Nice,bedankt voor de foto's.
-
Welkom Timmetje, en veel succes en rijplezier gewenst misschien een paar foto's ook van de aanpassingen altijd leuk voor ons.
-
Ik rijdt geen ceed maar een sportage 4 met pano. dak ik heb geen last van windgeruis in gesloten toestand.
- 19 antwoorden
-
- ceed
- panoramaschuifdak
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Nope,geen last van.
-
Dit begrijp ik niet goed,ge koopt een auto om zuinig te rijden en ge gaat hem chippen. Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
-
Contact gehad met mijn dealer,maar volgens hem is het ook niet mogelijk hij kan me niet helpen . Dus ofwel stopt het hier ofwel een andere radio,maar achter de prijs van een kia radio durf ik niet eens te vragen.
-
Even dit topic terug openbreken ik rij namelijk een sportage 4 van half 2016 en heb ook geen carplay of android auto. Ik heb ook contact opgenomen met kia belgium maar die zijden ook dat dit niet mogelijk was. Zou het dan ook mogelijk zijn dat ook hier een update werkt.
-
dagrij verlichting uit bij gebruik knipperlichten
Toby reageerde op karkonoski's topic in Sportage 4
Dat klopt,doen ze naar het schijnt om meer de aandacht op de richtingwijzer te trekken . Zo valt ie meer op.- 2 antwoorden
-
- dagrij
- verlichting
-
(en 4 meer)
Getagd met:
-
- 6 antwoorden
-
- 1
-
-
- koplamp
- verlichting
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Mooi,mooi,mooi toevallig een link waar te verkrijgen.