-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
Ja alle plastic Canon reflexen zijn eigenlijk aanraders voor het geld. Dat heeft vooral te maken met de uitstekende gratis software om er nog meer van te maken dan je al dacht. NB betere plaatjes maken kost vooral TIJD en heeft minder met camera's/lenzen te maken
-
Veel plezier met je nieuwe auto. Plaatjes vinden we altijd leuk !
-
Veel plezier met je nieuwe auto !
-
Veel plezier met je auto !
-
Amberpicanto stelt zich voor!
bigwade reageerde op amberpicanto's topic in Nieuwe leden / Introductie
Veel plezier met je nieuwe auto Dat witte, daar kun je wat aan doen Wrappen/plastidip etc.- 31 antwoorden
-
- amberpicanto
- stelt
-
(en 2 meer)
Getagd met:
-
Sterkte ! Maar eh.. Hebben ze in die fabriek in Born niks leuks voor je ? Verder weer on topic als dat kan. Ben benieuwd naar nieuwe beroepen die we misschien nog niet kennen..
-
Aquarium verlichting ? Theo, gaat alles goed met je ?
-
greenwheels
-
Ding is binnen, prachtig ! Zeker voor dat geld. Ga ik morgen maar een bijbehorend lensje kopen .
-
Wat dacht je van kopen. Ik vermoed dat de meeste Kia's betaald zijn en niet geleend.
-
Nieuwe leden.. Laat eens wat horen/zien
-
Toffe Kar Ik zou em hier en daar wrappen Is die foto in Doel ?
-
Hoog "Kleren van de Keizer" gehalte. Met een witte jas aan en ingewikkeld praten voor een heel select groepje kun je het gebruik van dit soort camera's verantwoorden. Die andere 99,99% zien het verschil niet Zakelijk gezien amper tot niet te verantwoorden.
-
Tip van de dag (gratis) http://www.ononesoftware.com/products/effects8free/ Nodig: 1) veel tijd 2) zeer vlotte compu 3) goed scherm
-
De dealer in Houten gaat dit niet begrijpen... Veuls te wild en moet dit nou etc.
- 13 antwoorden
-
- 2
-
-
- binnenkort
- bij
-
(en 3 meer)
Getagd met:
-
Tja, dat kan een beetje lastig vakantie foto's maken worden, dit jaar, maar ik snap je dilemma. NB de ECHT grote stappen w.b mogelijkheden zijn er voorlopig wel even uit, denk ik De keuze van Canon voor DSLR sensoren te beperken tot 18/24MP en van de compacten tot 12MP is een bewuste en een mooie afweging tussen kwaliteit, dataopslag en print kwaliteit. Altijd gaan voor het laatste is drie maanden later alweer achterhaald.
-
Beste Rio 41 Als mevrouw bigwade er achter zou komen dat ik een poetspakket ala plaatje 2 van u zou hebben zou dat een enkele reis notaris zijn. U durft !
-
Er zijn bij mijn weten geen grote fotoshows meer tot de Photokina sept 2014. De zomer is dan wel voorbij. Canon heeft daarnaast 2-3 maanden nodig tussen aankondiging en levering. De SX50 die ik heb was aangekondigd aug 2012 en was (duur) als 1e leverbaar 3e week okt. Specs zien er goed uit, die 20mm neem ik met een zak zout De prijs van een nieuwe zal richting 500 eu gaan en de SX50 is nu een koopje. (en leverbaar) Je kunt morgen tenslotte onder de tram liggen, ahw. Enjoy ! JOLO !
-
@Smart Blanke laklaag op witte verf ? Waar denk je dat die 500 euro minderprijs vandaan komt.
-
Binnen ! Hoe dat kan voor dat bedrag vraag je je af. Het ziet er goed uit. Nu de bijbehorende lens nog kopen, haha ! .
-
Klinkt als dasty .. geen probleem met grondverf