Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Klachten v.a. 2008 overall vallen erg mee op dit forum. VSM Rio, Matten Ceed, bagageplank Venga, Sturen Sportage, Bladderende Velgen, Fluitende Zonnedakjes, ik kan er een paar vergeten zijn, maar dat was het wel denk ik. OW wacht; een Kia verbruikt 20-50% meer dan in de folder. Da's al 14 jaar zo (fact)
  2. Heb je zomaar je 5e bedankje. De vlag kan uit !
  3. Grappig die hoes. Dan schrik je niet meteen zo van dat witte. Leuk concept. Veel plezier met je nieuwe auto !
  4. zoo jammer dit..
  5. Als je op de 2e baan rijdt blijven er nog 2 over op dat stuk. Rechts van mij zat een vrachtwaggel. Verder heb ik rijles gehad in 1976 en hoefde je je knippertje niet uit te doen met het teruggaan naar de rechterbaan. Dus. @Ki'aad; zit je in zo'n fraaie Optima je slecht te gedragen met je zure hoofd. Da's helemaal niet nodig in die prachtbak, vandaar dat het me opviel. Hufterigheid is er genoeg en dat gaan we idd niet allemaal opschrijven .
  6. lijkt mij een mini variant.
  7. je kortste post ever
  8. Grappig..werd vandaag op de A12 zuidzijde bij Gouda, 14:10 bijna van de weg gedrukt door een Optima CRD rijder. Kwam braaf achter mijn Canta de Luxe+ invoegen, had alle ruimte om er omheen te gaan en deed toch even flauw met z’n knipperlichtje toen ik zonder richting aan te geven als een speer weer nederig naar de meest rechterstrook ging om ruimte voor hem te maken. Stank voor Dank ! Naast hem zat zijn moeder, zo leek….of zijn vrouw, anyway, keken beiden niet vrolijk.. Bijna Audi gedrag, bah!
  9. Dasty-kuur ?
  10. Ik denk van wel "Franse Rommel", haha ! Toffe kar !
  11. bigwade

    Uw BOETES

    Het wordt erg stil.
  12. Krijgen we nog een update ?
  13. bigwade

    Wat is dit..

    Is dit opgelost ?
  14. Ben je al wat verder ?
  15. Gezien het kettinkje aan de spiegel vermoed ik dat zijn zus en neef ook zijn ouders kunnen zijn. Dat is genetisch niet echt verstandig.
  16. Ja da's steeds Xtr40....... en WIJ dan..
  17. Zag ik die niet laatst door je shirt heen "shinen"
  18. Da's bij jou sleuteltechnisch wat lastig, denk ik zo. Gaan we doen ? Slotje oid ?
  19. Nee, di's Engelse rommel (riempje over motorkap vanwege vertrouwen in constructie en meer..)
  20. Knap, we zitten nog wel steeds op het onderwerp
  21. ach, we zijn een goed geolied team en aan elkaar gewaagd, ahw.., haha !
  22. En beter voor je zak !
  23. Klopt, kwam em tegen op winkelcentrum Overvecht. Den Google mag u zelf doen
  24. Het is een pauper 630i met maar 6 cilinders http://www.autoweek.nl/auto/33932/bmw-630i-s Beetje de Kia onder de BMW6 zeg maar.. U gaat voor de volgende !
  25. Tja, als ze het verschijnsel Smart gaan benadrukken gaat er wel eens wat fout.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...