Bij de ANAC zeggen ze eerst goedemorgen/middag, je geeft je prepaid kaartje af, kan met een volle grijns het duurste programma voor een lager tarief doen.
Vervolgens rij je op de band en wordt de auto voortgetrokken.
Na 20-25 meter maak je een bocht van 180 graden en gaat je de 2e verwenstraat in, getrokken, wederom ca 20-25 meter.
Geen moment heb je de aandrang om uit te stappen….
Na het drogen kun je uitrijden en is er gelegenheid tot stofzuigen.
Als het druk is heb je malloten die hun matten gaan uitkloppen net naast jouw nog dampende schone auto.
Zo'n voordeelpas zorgt er wel voor dat je op rustiger tijden kunt wassen/zuigen en daar geen last van hebt.