Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    herrie

    Kiaklant sinds 1999... Cool Wat heb je nu voor picanto?
  2. Bij de ANAC zeggen ze eerst goedemorgen/middag, je geeft je prepaid kaartje af, kan met een volle grijns het duurste programma voor een lager tarief doen. Vervolgens rij je op de band en wordt de auto voortgetrokken. Na 20-25 meter maak je een bocht van 180 graden en gaat je de 2e verwenstraat in, getrokken, wederom ca 20-25 meter. Geen moment heb je de aandrang om uit te stappen…. Na het drogen kun je uitrijden en is er gelegenheid tot stofzuigen. Als het druk is heb je malloten die hun matten gaan uitkloppen net naast jouw nog dampende schone auto. Zo'n voordeelpas zorgt er wel voor dat je op rustiger tijden kunt wassen/zuigen en daar geen last van hebt.
  3. Snel ingeburgerd Met de taalvaardigheid is niks mis zo te zien, haha ! Veel plezier met je nieuwe auto !
  4. Ja maar die in NwGein heeft een dubbele straat, je gaat er ahw 2x doorheen. En natuurlijk kan ik voor die ene euro niet naar Brabant rijden, haha! Zal binnenkort eens een filmpje maken Gratis stofzuigen is ook in NwGein
  5. Bizar, dit is mijn tekst, hahahaha! Ik heb sinds vorige week zo'n pas 50 euro betaald en er kwam een tegoed op van 60 euro Die van Nieuwegein is helemaal vernieuwd en het resultaat is geweldig. Ik kan nu altijd terecht voor de "happy hour" tarieven. 11 euro voor het duurste programma. En idd, geen krasje ! BTW geweldig filmpje ! .
  6. Geen idee.. btw welkom. Wat is er mis met een TT ? Ben je klaar, haha !
  7. bigwade

    Motor klinkt rauw

    probeer eens andere olie. Klinkt gek maar google maar eens.
  8. Je kunt hem hopelijk toch ook gewoon elektrisch starten ? Fraaie Kar !
  9. Dat kun je bij mijn weten uitzetten/resetten, maar daar zijn andere topics voor.
  10. Ik reageer alleen op Forest. Van de Rio airco problemen heb ik geen verstand. Ik weet wel dat een motor met 10-15 minuten ritjes niet op (warmte) temperatuur komt en een airco niet op koude temperatuur. Voor de rest kunnen we terug naar de discussie van de uitkomst van dit overleg.
  11. Dat laatste is juist en is een natuurkundig verschijnsel. Daar kan Kia of welk merk dan ook niks aan doen.
  12. bicmac en een paar andere veelrijders zouden daar juist erg blij mee zijn. mits de juiste prijs. zo'n spark mag de naam chevrolet niet eens dragen in mijn ogen en is niet echt aantrekkelijk. Ook kleeft er de naam déwoe=rommel nogal aan.
  13. bigwade

    Dashcam videos

    http://www.kiaclub.nl/topic/10377-uw-dagelijkse-wtf/?p=119839 http://www.carmera.eu/
  14. dat is hetzelfde.....
  15. bigwade

    Dashcam videos

    Avond vullend vermaak: http://bit.ly/11ra7PR
  16. klik http://bit.ly/11r9ENt
  17. Ik kom maar niet van de nul af...
  18. Gewoon de eerste 1000km beetje rustig aan. Verder gewoon karren ;-)Hier: http://www.kiaclub.nl/topic/2841-digitale-instructieboekjes-kia/ vind je je digitale instructieboekje; daar staat het vast ook in. Veel plezier !
  19. Dat kan vast maar dit is een fraai organisch naslagwerk, toch
  20. bigwade

    Toerental?

    Ja ! Het maximale koppel van de motor ligt rond de 3000-3500 toeren, vandaar.
  21. Verf overall...... Doen ze ook meteen de dash in een leuk fris kleurtje ?
  22. bigwade

    borrelende geluiden airco

    Als het zo erg is moet je er gewoon even naar laten kijken. Airco werkt met vloeistof en compressor en er kan lucht in zitten.
  23. bigwade

    borrelende geluiden airco

    Ga es naast een koelkast zitten met een biertje. En dan goed luisteren.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...