Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. nee, zijn tank, hahahaha!
  2. bigwade

    roest

    Hoe kom je daarbij ?Zou een fabrikant 7 jaar garantie geven als de auto binnen 4 jaar van onderen is doorgerot ? Ik denk dat het nogal mee valt. Oppervlakte roest komt vaker voor en wordt nogal eens verward met doorroesten. w.b. verbruik is ook al veel gezegd en geschreven en dat is bij vele andere merken niet anders.
  3. En eh........, hoe doen wij dit met een kratje palm of zoiets als vakantie ? )
  4. XTRA VAN HARTE ! ( je hebt vandaag toch wel vrij gehad ???! hahaha) Dutch ook natuurlijk Van Harte
  5. Leuk, je word lid om afscheid te nemen.....haha. Wat gaat het worden dan ?
  6. yep, kabeltje NB er is een apart topic iPhone en iPod Tricks http://www.kiaclub.nl/topic/3690-ipod-en-iphone-tips/
  7. bigwade

    Motor houdt in

    klik : http://bit.ly/11eGaVV
  8. Dat laat je dan toch in één keer doen?
  9. bigwade

    Motor houdt in

    Airco aan ? Zo ja, dan is dit normaal...
  10. Dank voor je post. Er zijn hier vooral nieuw-rijders en weinig sleutelaars, zoals je vast hebt opgemerkt. Toch zijn er sleutelaars die verstand hebben van de oudere types, dus wanhoop niet Succes met de handboeken en een ėėnmaal gescoord exemplaar vind hier ook wel aftrek....
  11. Het Utrechtse drinkwater wordt van dezelfde miljoenmiljardjaar oude bron opgepompt als Sourcy bronwater.Daar douchen we mee, trekken er mee door en wassen de auto ermee volgens de 1 emmer methode. Nb hou dit een beetje onder ons, dit valt vast niet zo goed in bijv. Afrika
  12. dreft+kalkwater+glansspoelmiddel....... Ik teken er voor. Maar man man man, hier ga je een hoop gezeik mee krijgen onder de poetspuristen, hahahaha!
  13. In Nieuwegein (werk) hebben ze ook van dat kalkwater. Ik maak em dan gewoon even droog. Gedroogde kalk machinaal wegpoetsen lijkt mij niet zo'n goed idee, toch.......poetspro's ?? In Utrecht douchen we met Sourcy en hebben we dat probleem dus niet
  14. "wrijf" het er maar in... Dutch.. Theo; nothing on the hand, das gewoon wat kalk, niet gaan poetsen dus.
  15. Ah joh, in de provincie Utrecht betaal je 1432,- per jaar aan wegenbelasting voor zo'n diesel. Onnavolgbaar die berekeningen in BE , maar ben er maar blij mee !
  16. Dat is natuurlijk overal goed voor...
  17. Auto uurtje in de zon zetten en dan een emmer echt koud water er overheen. Kun je meteen door naar Autotaalglas Spreek uit ervaring, haha ! Geen putje meer te zien....
  18. Hoi, Welkom hier, vragen gaan meestal andersom Jij vraagt, leden antwoorden, zoiets, haha ! Maak je niet druk over kaartupdates. Dat onderhandel je met de dealer of je koopt elke 2 jr voor 100 eu een verse TT. Kia Nederland wordt hier idd aangeduid als KiaMNL omdat ze dat zelf graag willen (Kia Motors NL)
  19. Als je met 150 over de peage bent gevlogen valt het mee
  20. Kijk, de taartschep is binnen en hij is niet eens chrome, haha ! Alles heel ? Wordt za a.s goed weer ! Succes mannen en waai niet weg........
  21. bigwade

    Nieuwe aanwinst

    LEUK, ga je komende weken/maanden heel veel plezier aan hebben EN achterwielaandrijving, helemaal leuk met zo'n bakkie ! Waar laat je de buggy en trekhaak ?
  22. Dat zijn waarschijnlijk reflectoren ipv lampjes. Meerdere Kia's hebben dit.
  23. Alles over USB sticks kun je hier vinden. http://www.kiaclub.nl/topic/3706-usb-tips-tricks/ Niet steeds een nieuw draadje openen aub
  24. "Als Kassa dit onderwerpt echt serieus zou hebben genomen dan hadden ze een test gedaan tussen meerdere merken in dezelfde klasse." Zoooooooooo waar
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...