Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Vond er best aardig. Wel met mond dicht natuurlijk, haha !
  2. bigwade

    Deze is toch ook leuk.

    Dat had zullen kunnen groeien in 22 uur van de tijd dat wij er zijn. vrij naar de tekst van het koningslied
  3. Zo jammer dat degene die geholpen zijn hier niks/te weinig melden. Als ik mijn verhaal vertel aan bekenden kijken ze me ongelovig aan, van doen die dat ? Ja en helemaal GOED. Ik zit nu elke dag lachend met snoeistrakkebas in de Fiat. Ben er ZOOOOOOOOOOOOOOOOO blij mee ! Theo en Eelko, KANJERS !
  4. Geheel off topic Die pvda dame vond ik best leuk w.b. view. Zelf ben ik natuurlijk ook ver over de datum, haha !
  5. Dat mag dus niet maar daar werd overheen geluld door die pvda mevrouw. Die europeese cijfertjes moeten aangehouden worden en that's it. Dat ze ramen afplakken bij testen is natuurlijk kul, maar dan moet zo'n test instituut aangepakt worden, punt. Verder is het typisch Vara om 1:16,9 1:16 te noemen. Zelf rond ik dat af op 1:17
  6. Is ook niet zo belangrijk toch ? HAHAHAHAHA, ManManMan, zit op het puntje van de bank, pinda's overall....
  7. +1 geven jullie even aan wie is wie ?
  8. bigwade

    Deze is toch ook leuk.

    Nee joh, anders schuurt hij met zijn zorgvuldig verzorgde kapsel tegen de dakrand..
  9. Subje heeft net als de mijne een bedrade adstands bediening. Is die aangesloten en staat die een beetje aan ? ( half) En idd zoals xtra40 aangeeft zitten er ook level schroefjes op de sub zelf. Begin eens met alles op half te zetten en je radio neutraal. Vanuit daar kun je verder. NB input draadjes naar de Sub moeten wel de juiste zijn (output van radio was het toch xtra40, haha !)
  10. Jullie zijn wel hardnekkig hoor klik hier eens op: http://bit.ly/14PR1Xs
  11. Wisten wij veel dat Pimpmaster HQ in Edam was ?
  12. Kleine tip: Klik eens op naam van een lid. Ga dan naar "vind mijn inhoud" Klik op "berichten" En lees….. btw doe dat bij mij maar niet vanwege aantallen…..
  13. En cees, net zo blij als ik ?
  14. bigmac is heel secuur en geeft in alle postings eerlijk zijn werkelijke bevindingen weer. Niet voor niks maar vanwege maandelijkse kosten vanwege nogal veelgebruik auto. Ga deze man nou niet te kort doen door dit soort flauwekul. Je kunt ook eens kijken op dit forum wat een/dit lid zoal eerder heeft gepost. Lees ze allemaal maar eens na
  15. Ik zie kansen voor een rij-zuinig meeting olv bigmac ergens deze zomer.. Misschien dat Shell of BP dat wil sponsoren Of een maisboer natuurlijk..
  16. Waar ?.......... bij Witson ? Bob ? Echt ? Cool !
  17. Helpen we toch even ? http://bit.ly/YKPuK5
  18. Dure week weer. Zat zeker weer teveel mais in die benzine....
  19. Ik kom de laatste tijd graag in Edam, btw..
  20. Geniaal, maar Theo baalt dus vast van de zomer. Veel te lang licht 's avonds
  21. @peterK, Mooi en voor jou zo opgelost. Maar toch zou ik van KaMNL willen horen wat hun beleid is t.a.v. paralel import i.v.m. internationale garantie.
  22. Moet altijd voor donker binnen zijn....
  23. Is dat zo ? Zijn de afleverkosten dan ineens 200 euro duurder geworden zonder dat je die behandeling kan weigeren ? btw w.b. die zon wordt er wel wat verzonnen binnenkort hoor. Maak je geen zorgen.
  24. In de tijd van het jaar dat het tot 22:00 licht is ? Naar Xenon kun je niet luisteren joh Ik heb tegenwoordig Philips ultra lampen in de auto en vind dat voorlopig voldoende. Ik lees nog steeds te veel ellende met Xenon.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...