Dat mag dus niet maar daar werd overheen geluld door die pvda mevrouw.
Die europeese cijfertjes moeten aangehouden worden en that's it.
Dat ze ramen afplakken bij testen is natuurlijk kul, maar dan moet zo'n test instituut aangepakt worden, punt.
Verder is het typisch Vara om 1:16,9 1:16 te noemen.
Zelf rond ik dat af op 1:17