Die zit, dank zij de pimpmasters, sinds vandaag ook bij mij in de auto.Ik heb een standaard Blaupunkt dingetje in mijn Fiat en had de deurspeakers al laten vervangen.
Als ik de sub eerder had gekregen had ik dat waarschijnlijk niet gedaan.
Het geluid, en met name de overall power, neemt er behoorlijk van toe.
Volgens boekje zou de Blaupunkt 4x30W moeten zijn, maar de ramen gaan er op half vermogen al bijna uit.
De sub is prima af te stellen op normaal gebruik.
Het zal allemaal een heel stuk beter kunnen maar voor deze prijs kun je je audio behoorlijk opkrikken.
Daarbij moet ik wel zeggen dat inbouw iets langer duurde dan ik had verwacht vanwege de hoeveelheid (behoorlijk dikke) kabels en bijv. de voedingkabel doortrekken naar accu.
Hoed af voor de heren Eelko en Theo die dat meer dan uitstekend hebben gedaan.
Draden mooi wegwerken, zekering in de zekeringskast ( niet vanzelfsprekend), kabelboom keurig getaped, etc.
Een stuk zorgvuldiger werk dan de montage van mijn vorige sub in mijn Chevy bij een originele audioboer.
Ik ben er echt heel blij mee.
Edit, linkje: http://www.kiaclub.nl/topic/11062-weer-een-creative-zaterdag-van-de-pimpmasters/?p=125646