Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Kan natuurlijk ook zo zijn dat dat oude beestje een tijdje stil had gestaan en nu weer de sporen krijgt waardoor alles is schoon gebrand.
  2. Net bij de Jumbo geweest. Heerlijk Beveiliging had een trui (!) aan. Bier en Cola hoeft daarna niet zo heel lang meer de koelkast in, dat dan weer wel Sterkte !
  3. Dat foamen wil ik ook wel eens zien. Met F5 kan ik niks met Mac en iPad.
  4. Micle wordt Bikkel ? Je zag er goed uit vandaag btw! grtz!
  5. Begin me inmiddels wel zorgen te maken of RioTom en Smart al thuis zijn... Zag ze vanaf een hele rare kant de snelweg benaderen...
  6. Negatieve insteek Remko......... Van mijn wasstraatbeurten en 1 emmer systeem met dreft ben/was ik niet gauw af te brengen. Het feit dat ik voor andere methodes open sta is toch al een enorme comming- out, toch ?
  7. Kijk, we kunnen natuurlijk enorm zeiken over luie Grieken, maar daar hebben ze dit wat vaker. Wat doe jij boven de 30 graden ? Het huis eens goed opknappen ? Je auto eens een goede beurt geven ? Met je gezin naar het strand ? Met je vriendin naar het strand ( gezin thuis) ? Lekker een triatlon doen ? Stoeltjes neerzetten bij het zuivelvak van de Jumbo ? Laat het eens weten.. Morgen 30-36 graden. M'n iPad trekt bijna krom..
  8. Ik vind dit wel lachen van de zware jongens kan zomaar een clubshirt worden.... Goed bezig
  9. bigwade

    Update Venga

    Stond weer mooi te shinen in Zundert... Witte poetsstrepen op het kunststof ook alweer weg.... Man, wat moet jij gelukkig zijn...
  10. Daar heb je lijmspray voor, gaan ze steeds langzamer van vliegen..
  11. Dat was deze. Te glad voor de beezies ? Leuk ! http://tinyurl.com/c2b6zox
  12. Ik had het hele gebeuren v.a. 3/8 in deze draad niet gezien. De wrijving, als die er zou zijn, is niet nodig. Ik denk dat het vooral een stukje miscommunicatie is geweest. De meeting in Zundert was bedoeld als poetsmeeting voor NL EN BE. Locatie was dus niet zo gek op zich (is Smart al eens thuis ? die verrijdt zich nog wel eens…) Daar zijn bedrijven voor benaderd en dat is heel wat anders dan een vrijblijvende parkeerplaatsmeeting. Dat laatste is echter ook heel leuk. Dat er misschien wat oud zeer zit vanuit de Rio(only)meeting in juni is misschien begrijpelijk, dat was ook niet zo handig. Maarrrrrrrrrrr. zullen we hier eens even een dikke streep onder zetten ? Klaar dus! Laat het zondag 26/8 prima weer zijn en de opkomst hoog. Have Fun !
  13. Had het meer over je naamplaatje.. Die gay-tape van de action vond ik wel cool juist..
  14. Man wat kan JIJ zeuren....schilderstape......HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! De witte waas was weer prachtig hoor, je hebt hard gewerkt ! Slijptol niet door de motorkap gezakt ? Moest helaas weg....
  15. Wie is deze dealer ?
  16. Was een idee vanuit deze posting van bigmac #94 Vond het een goed idee voor een keer. Theomonica heeft het kennelijk opgepakt en ik ben daar achteraan gehobbeld. Maakt allemaal toch niet zo uit denk ik. bigmac heeft namelijk een punt dat sommigen alleen hun eigen forumdeel lezen. Vandaag was iig LEUK!
  17. 1 emmer, een spons, dreft en een oud verwassen T-shirt schijnt niet zo heel best te zijn, heb ik nu gehoord. Dames, heren van de organisatie; bedankt voor de gastvrijheid. Het was een heel leerzaam dagje en mevrouw mijn echtgenote was erg blij met de gerenoveerde i10 ! Medewerker Sloot: Hartstikke Bedankt ! Collega forumleden: het was heel leuk jullie (weer) eens te zien ! Johan; fraai shirt..... grtz!
  18. Ik neem in ieder geval een groothoeklens mee voor de groeps foto. Tot morgen !
  19. @Smart, het was juist de bedoeling dat ze thuis bleven @Warm-en-meer, dat leek de organisatie nou ook zo'n leuk idee..... Anders wist ik ook nog wel een parking ergens in NH..
  20. Tja ik heb geen reedt met de organisatie te maken, loop alleen maar in de weg enzo, maar theomonica was zo lekker bezig dat ik er met copy-paste achteraan gerend ben om de opkomst mogelijk te vergroten. Voor de achterban: Dames, ga koffie drinken bij de Jumbo en neem een stoel mee voor bij het koelvak zuivel. Alle wegen richting zee zitten vast. Kids ga DOODSTIL voor een enge film zitten met 30 liter nepcola. Dan kunnen echte mannen morgen schrobben en poetsen...
  21. Broodje frikadel met majo, tja daar kan je als vegetariër toch geen nee tegen zeggen..
  22. Ik ga natuurlijk wel hoofdzakelijk sfeer maken en in de weg lopen. Die i10.. we zien het wel. Oja, de camera-accu's zitten in de prik, de statiefjes staan samen met de schamele poetsmeuk die ik heb klaar.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...