Dat is beslist niet nodig.
De zoekfunctie van het forum is matig maar met je vraag, bijv. "verbruik Rio", en "kiaclub.nl" in de zoekterm in google kom je heel ver.
Topicstarter wordt daarnaast keurig geholpen door mensen met meer tijd en dat er meer is over zijn vraag.
Verwijs dus naar de zoekfunctie of link.
Het gaat er ook een beetje om info bij elkaar te houden.
Ik heb ook tig USB topics verwezen naar de algemene.
Die werkt voor iedere Kia het zelfde tenslotte.
Je hebt volstrekt gelijk, jij bent net zo op bezoek op dit forum als ik.
Maar er wordt door mensen met meer tijd gewoon geholpen.
Verder zie boven.
Het is je vergeven
Tja en daar gaat het mis.
Een zomaar Riomeeting is prima.
Zomaar Kia bellen vanwege die zomaar Riomeeting is ook prima.
Wat niet prima is, is dat dat via de KiaClub.nl te regelen zonder overleg met wie dan ook.
Zelf ben ik geen lid meer van de KCG, maar het heeft moeite genoeg gekost om een lijntje te krijgen met KiaNL
Dat popiejopiehorken KiaNL gaan bellen vanwege sponsoring Rioclubje namens dit forum op een veldje ergens (niks mis mee btw) gaat te ver en beschadigd
de zorgvuldig opgebouwde relatie met Kia NL
Waarvan Akte!