Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Dames heren, plaatjes op maat 1200x1800 pixels zijn groot zat. Je kunt een map maken en dan zippen en naar mij mailen en dan zet ik ze wel klaar als download. En anders verstuur je diezelfde map met https://www.wetransfer.com/html/ grtz!
  2. Die laatste heb ik vandaag eerder ergens voorbij zien komen..hij blijft leuk. Maar eh, Elmer, het is crisis en je weet wat je moet doen in een crisis hè ? Dan moet je je klanten zwaarder belasten en korten op leveringen. Dan hou je jezelf vast aan de gestelde doelen. En eh......laten we wel wezen, dat glazen paleis aan de A2 moet natuurlijk wel ergens van betaald worden. Ik voorzie overigens dat de SP3 aan het einde van zijn cyclus middels acties weer goedkoper wordt. Dus effe doorbijten
  3. Van wie zijn die witte stoelen en dat tafeltje ? Het stond ineens ook steeds verder naar binnen... Bubbles............. ? Ophalen.......... aub..
  4. Die is wel heel, heel erg raak.... goed bezig, scherp..
  5. Goed werk mannen ! @1 Bowie als montage-obergrüppenfuhrerleiter Fantastisch ! @3 zie je toch dat die auto's van bob en xtra40 de leukste zijn w.b. kleur.
  6. Lachen man, vooral die gasten op de grond, HAHA! Leuk je IRL gezien te hebben. Het sorteert zich vanzelf leuk uit is mijn ervaring. Je indeweglopen/sfeermaken was ongeëvenaard. U is een blijvertje
  7. Verwarring alom, BoMa gaat nu twijfelen............ Wat was mooier, de folie of het chrome. Wordt een lastige nacht.. Maar het genot van power w.b. geluid net voor het zebrapad maakt een hele hoop goed.
  8. btw zag ook nog iemand met folie over zijn Navi, ook heel bijzonder..... Die tik heb ik zelf ook wel een beetje trouwens.... Heeft niemand last van, toch ?
  9. Die gelukzalige lach., prachtig, als een kind zo blij.
  10. Jij gaat hier nog heel groot worden.......... Moest erg lachen.
  11. Én een toeter Én extra chrome, die ging met een extra strakke broek naar huis iig..........
  12. Kevin... LEUK !!!!!!!!!! Goed gedaan joh. @bob, daar gaat het op lijken......HAHA! Maar van wie is die set. Ik heb het niet gezien namelijk...... Micle heeft foto's gemaakt voor Marktplaats
  13. Of iemand heeft dat "op een witte kun je zitte" wel erg serieus genomen. 2 stoelen + een tafeltje stonden er ineens. Wat doen we er mee is dan de vraag..
  14. Ik heb overigens een rustiek wit houten setje staan en een lichtgewicht stoeltje, grijs dacht ik. Fik er in ? of wordt dat nog opgehaald ? Tevens is er een glazen senseo kopje achter gebleven.
  15. Zo, dat was weer LEUK ! Er zijn weer 7 Kia's van lawaai voorzien. Het was DROOG ! Bowie97 en de assistmannen XTRA40 en bob bedankt. Het ging een stuk vlotter dan de vorige keer leek wel, al ging op 17.14 de sleutel in de deur. De indeweglopers hebben hun taak wederom meesterlijk volbracht. Hier onder wat ritsrats plaatjes.. Ank! bedankt voor de cateringhulp !
  16. LEUK !!
  17. solist hè...HAHA! even serieus; de SP3 staat nou niet bekend om zijn strakke bouwwijze w.b. naadjes. We gaan het morgen, de 28e zien bij 7 SP3's grtz!
  18. Ga jij hier nog eens wat + bijdragen ? Denk anders dat je hier anders snel weg bent, al dan niet gedwongen..
  19. Dat is beslist niet nodig. De zoekfunctie van het forum is matig maar met je vraag, bijv. "verbruik Rio", en "kiaclub.nl" in de zoekterm in google kom je heel ver. Topicstarter wordt daarnaast keurig geholpen door mensen met meer tijd en dat er meer is over zijn vraag. Verwijs dus naar de zoekfunctie of link. Het gaat er ook een beetje om info bij elkaar te houden. Ik heb ook tig USB topics verwezen naar de algemene. Die werkt voor iedere Kia het zelfde tenslotte. Je hebt volstrekt gelijk, jij bent net zo op bezoek op dit forum als ik. Maar er wordt door mensen met meer tijd gewoon geholpen. Verder zie boven. Het is je vergeven Tja en daar gaat het mis. Een zomaar Riomeeting is prima. Zomaar Kia bellen vanwege die zomaar Riomeeting is ook prima. Wat niet prima is, is dat dat via de KiaClub.nl te regelen zonder overleg met wie dan ook. Zelf ben ik geen lid meer van de KCG, maar het heeft moeite genoeg gekost om een lijntje te krijgen met KiaNL Dat popiejopiehorken KiaNL gaan bellen vanwege sponsoring Rioclubje namens dit forum op een veldje ergens (niks mis mee btw) gaat te ver en beschadigd de zorgvuldig opgebouwde relatie met Kia NL Waarvan Akte!
  20. Ik vind het serieus geld. Wat doet een Meguiar's G220 meer dan roteren. Ik vind 279,99 stuksprijs met wat flesjes wat veel geld t.o.v. een Poetsmachine Wax van de Conrad (80 eu, zonder flesjes, dat wel) Ook bij 10 stuks is de prijs 250…….. Heb er geen verstand van en laat het graag uitleggen, vandaar. vond deze nog http://www.feramotools.nl/contents/nl/d625_Poetsmachine_poetsmachines.html#p1980
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...