Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    Mooie wagen

    Langs, dat is de juiste term.. Verder ga ik dat Optima foto mapje eens doorkijken voor posting hier. Leuk dat Mini etc ook de Optima leuk vind. Het wachten is natuurlijk op de eerste echte eigenaar. (laat die witte maar zitte)
  2. bigwade

    Mooie wagen

    Durfden we niet te testen, er zat al zoveel ander leuk spul in en de tijd was beperkt. Daarnaast hadden we nog een Frietkotervaring in Akersloot. Ik herhaal, Akersloot, een nogo area........
  3. bigwade

    Mooie wagen

    1e posting in dit nieuwe deel van de KiaClub, chapeau Mini etc. w.b. reacties van werkelijke gebruikers zal het w.b. aantallen matig zijn. NL krijgt er maar 500 dit jaar. Ik vond het beslist een voorrecht om een testdrive met Smart te mogen maken in februari in deze meer dan luxe sjees.
  4. bigwade

    Gespot topic

    hėhé wat is er mis met een i10... hier zuhause al 60K probleemloos Is ook eigenlijk een nep Kia of moeder van de Picanto..
  5. Partytent opzetten 1/2 uur, buitje afwachten 10-15 min. 7 partytenten opzetten.... ? Maak je geen zorgen, het komt goed. (al is 1 partytent best handig.......)
  6. Met lappen-wasstraten zoals die in Utrecht en Anac (http://anaccarwash.com/) is niet veel mis hoor. Bodemreiniging ga je op straat toch niet zelf doen. 1 of 2 keer per jaar een grote hand-job is voor het de auto natuurlijk helemaal top, maar van het resultaat kun je vaak maar 1-2 dagen genieten in dit klimaat.
  7. Die ligt naast Klazien uut Zalk geloof ik....... Geweldige tijds iconen. (ouwelulle taal, haha!)
  8. http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur&bron=3 Maar eh, het gaat gewoon door en anders doen we auto's per 2 binnen, kan ook als het echt moet. We hebben te maken met 17 agenda's en dan moet het weer maar even meewerken.
  9. bigwade

    Spatlappen

    Met een postzegeltje van 88ct ?
  10. Heren Listige en J-J Het heet hier KiaClub.nl en geen RioClub.nl. Algemene zaken horen in Forum en niet in een Rio deel, fact. We zouden anders 11 verzekerings topics krijgen van alle typen die nu nog actueel zijn. Dat jullie dikke vinger naar andere KiaClub.nl leden doen middels "vind ze niet mooi, heb er niks te zoeken en koetjes en kalfjes" is niet fraai en zo weet ik er nog wel één zoals het passeren van de KiaContactGroep w.b. sponsoring Rio meeting... Ik zou bijna zeggen; richt een Rio 2011-2012 forum elders op.
  11. Dit gemist ? Topic, http://www.kiaclub.n...ive-kia-optima/ De forum testdrive: http://www.kiaclub.n...dpost__p__80386
  12. Nou nee. Er zijn mensen die al jaren bij dezelfde verzekeraar zitten en een vaste (vaak te hoge) premie betalen. Mensen die vergelijkbaar zijn betalen ineens minder. (vaak lokkertje) Gek hè, net als met kranten abo's. Het loont om eens op te zeggen en een nieuwe verzekeraar te nemen. Daar ging mijn draadje over. Gaat niet over koetjes en kalfjes maar vaak over poetsen, navi ellende, onderhoud, steenslagstickers etc, algemene zaken dus. De nieuwe gemiddelde Rio driver kijkt niet echt verder dan zijn eigen tiepje terwijl over die onderwerpen inmiddels veel is geschreven.
  13. Dat heeft geen enkele zin. Premie is afhankelijk leeftijd, schadevrije jaren, postcode en meer. even heel Off Topic. Ik krijg wel eens het idee dat de nieuwe Rio drivers zich heel erg afzonderen van de rest van de KiaClub. Er zijn echter genoeg zaken en onderwerpen die type- en zelfs merk onafhankelijk zijn.
  14. komt er iemand van de aangemelden met sonniboy raamverduistering naar de toeterverherenzo-ombouwdag ? Ben even benieuwd, met name naar de sonniboy (duurder maar achterruit 1 stuk)
  15. Moeilijk hè, dat zoeken..... Dames, heren, er is meer dan alleen het Rio deel..
  16. Nee hoor absoluut veilige spot. Nothing on the hand..
  17. Camera toezicht en meer is wel sinds 12 april wat toegenomen.
  18. Jazeker........ Maar ongastvrije frietkotten.. Jammer dat er anderen anders denken over hun provincie en niet meedoen.
  19. Daar zal iets voor gemaakt moeten worden terplekke. Met het technoteam als ondersteuning moet dat lukken.
  20. Ik wil van beolab4 en Major Case nog even weten of ze alleen een toeter hebben of ook een installatie pakket. De rest is binnen.
  21. misschien zit in 14" lente banden wat rek............
  22. als dit 185/65R15 de wielen zijn is die keuze van paps toch niet zo gek? Niet onnodig ingewikkeld gaan doen hoor. Tgaat om winterbandjes en die gebruik je van 21 dec. tot 21 jan. edit typo door kudt iPad
  23. niet echt een vrije vogel dus.. Lastig.. Als je er over wil praten kan dat in het KiaCafé
  24. Heren, de Stebels zijn volledig politiek correct en hebben geen richting. Alleen veel lawaai en luchtverplaatsing en dat is zowel van links naar rechts als van voren naar achteren. We gaan er een fraaie dag van maken..
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...