Lastig hoor die bewegende dingen verven.
btw de Mattheüs Passion op TV, vanmiddag en op ClassicFM vanavond was weer geweldig.
Had er voor het eerst eens tijd voor om het te bekijken/beluisteren, prachtvol.
http://www.powned.tv/nieuws/tech/2012/04/winkel_verkoopt_kuikens_als_de.html
ik heb er nu 6..denk ik
Dat kwam niet helemaal goed aan met de post.
Heb ze maar even in de vriezer gedaan.
Zijn ze zondag weer top !
Dat werkt niet.
De mensen die 2wk geleden de poll hebben ingevuld hebben inmiddels misschien weer andere activiteiten op die datum.
Je moet nu gewoon een datum stellen en dat is het.
Dat er mensen niet kunnen is dan jammer.
Je kunt als kia rijder ook eens de agenda naar zo'n evenementje ombuigen, toch ?
(gaat mams maar eens alleen met de kids naar Oma.......)
Dus voor 595euro ga je dus 30% brandstof besparen?
Waarom zit dat dan niet standaard in elke auto ?
Iets met addertjes en gras ?
Ik zie ook maar 6 referenties.
Tja, het is hier al vaker geroepen..
Ga toch fietsen in de stad
Zonder dollen; zo'n prachtbak met automaat van stoplicht naar stoplicht sleuren kost nou
eenmaal heel veel energie en dus sap.
Jammer maar helaas, het is niet anders.