Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    Pasen

    Lastig hoor die bewegende dingen verven. btw de Mattheüs Passion op TV, vanmiddag en op ClassicFM vanavond was weer geweldig. Had er voor het eerst eens tijd voor om het te bekijken/beluisteren, prachtvol.
  2. bigwade

    Pasen

    http://www.powned.tv/nieuws/tech/2012/04/winkel_verkoopt_kuikens_als_de.html ik heb er nu 6..denk ik Dat kwam niet helemaal goed aan met de post. Heb ze maar even in de vriezer gedaan. Zijn ze zondag weer top !
  3. Dat werkt niet. De mensen die 2wk geleden de poll hebben ingevuld hebben inmiddels misschien weer andere activiteiten op die datum. Je moet nu gewoon een datum stellen en dat is het. Dat er mensen niet kunnen is dan jammer. Je kunt als kia rijder ook eens de agenda naar zo'n evenementje ombuigen, toch ? (gaat mams maar eens alleen met de kids naar Oma.......)
  4. Poll verder niet afwachten, je kunt het niet alle mensen naar de zin maken, datum prikken dus. De Meern is een prima locatie voor zo'n actie.
  5. Organisatie tip EERST datum en locatie ! Dan verder. Breukelen is geen optie, geen catering en geen wc.
  6. Je hebt helemaal gelijk ! Doen. Kia laat kansen liggen met een land als NL als LPG land. Jammer maar helaas.
  7. Een Big Mac en eh nee daar zit geen wurrempie in. Heb die dingen hier ook staan.
  8. Remko had hier laatst ook al een ban, dus er zal wel een wurmpie in zijn "win"doos zitten. Of een paard
  9. is dit wat? http://www.vrijeenergiemachine.nl/phpBB2/viewforum.php?f=24&sid=d6d91c4e6732dee7bd228ba5fe800814
  10. Dus voor 595euro ga je dus 30% brandstof besparen? Waarom zit dat dan niet standaard in elke auto ? Iets met addertjes en gras ? Ik zie ook maar 6 referenties.
  11. http://www.google.nl/search?q=kiaclub.nl+gaspedaal+sportage+3&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&client=safari
  12. nee Diesel 24mnd/30K Zo staat het geschreven en zo is het, wat je dealer ook roept. (ik ben hier tamelijk hardnekkig in zoals jullie misschien merken)
  13. Dat klopt niet en is in strijd met het ecologisch beleid uit Korea
  14. Heb je daar meer informatie over middels links oid. Ik ken het helemaal niet. Laat eens weten.
  15. Prima, maar laat ze het gewoon maar volgen via dit draadje hoor. Hebben we de vorige keer ook zo gedaan. En na de sluitingsdatum gaat alles via mail.
  16. En daar kom je na een maand mee ? HAHAHAHAHA! Leuk man! btw moet daar geen andere toeter in ? 28/4 NwGein ?
  17. Helaas kan ik dat niet. (geen bevoegdheid) Je zult de draad dus moeten blijven volgen. Maakt niet uit, JIJ staat op de lijst
  18. Top heb ik jouw mail adres ? Doe die ander even via PB
  19. @Remko Mee jureren ?
  20. begrijp ik nu ook de merk move
  21. Dingen moeten rijpen.......dat werk. Zorgvuldigheid enzo..
  22. Dank voor het zo bijhouden ! Opmerkelijk die zogenaamde aangelengde E10 maïs benzine... Wat zit er dan in echte benzine......
  23. Tja, het is hier al vaker geroepen.. Ga toch fietsen in de stad Zonder dollen; zo'n prachtbak met automaat van stoplicht naar stoplicht sleuren kost nou eenmaal heel veel energie en dus sap. Jammer maar helaas, het is niet anders.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...