Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Huiswerk: Google: Kia+navigatie+kiaclub.nl of http://tinyurl.com/7d434zh Niet zo lui zijn hè
  2. bigwade

    Roest

    En bij andere merken, spreek uit ervaring.
  3. Dus eh...... met 90 graden gaat het dak er af ?
  4. En u is ??
  5. Laat eens weten..
  6. Doe je wel voorzichtig. De eerste poetsmiep van dit forum is toch wel AlexVB !! Dan komt er een hele tijd niks en dan komt Remko en de rest. Alex heeft een heeeeeeeeeeeeeele uitgebreide serie topics gemaakt over carcleaning. Al een ruime tijd geleden 2009/2010 denk ik Links mag je zelf zoeken
  7. bigwade

    Temperatuur meter

    Horloge en 20-30 minuten aanhouden voor de olie goed warm is... Koelwater temperatuurmeter heeft dan ook niet veel zin hoor.
  8. Nog een paar dagen dames/heren.. Zaterdag wordt w.b. weer niet onaardig. Dussssss.... Aan de slag ! Meer inzendingen !
  9. bigwade

    Temperatuur meter

    Linkje bijvoegen ? http://www.kiaclub.nl/topic/9202-pid-instellingen-lambda-sonde/ verder vind ik wel dat in elke auto een temp. metertje hoort te zitten.
  10. bigwade

    Verbruik Rio 2011

    @cheese Boven de 90 gaat de luchtweerstand zijn tol eisen. Dan vind ik 1:14,75 bij 125km/h met een niet ingereden auto heel netjes. Bij die ecorit zullen ze niet harder hebben gereden dan 100km/h Hoe je die 190km kwijt bent snap ik ook niet..
  11. sokken
  12. Ga je mond spoelen.... HAHAHAHAHA! Die eh.. Kia radio's kennen alleen PC geformatteerde sticks... Niks mis met je MacBook en sticks Fijn dat het is opgelost, want daar gaat het om, toch ?
  13. Beste mensen, ik heb me even op de vlakte gehouden.. Handige Harries verzamelen is 1 en het belangrijkste ! Locatie is 2 Daar gaat het om. Van wat ik begrijp zijn Xtra40 en bob min of meer handig. Die zouden we kunnen vragen om te assisteren. Bowie natuurlijk ook en die weet van de toeterbeugels etc. voor de SP3. Ik heb geen idee of Bowie een 2e klusdag wil doen. Het zal georganiseerd moeten worden. Ik stel locatie Nieuwegein wederom beschikbaar mits jullie zelf de handige mannen verzamelen voor montage. Montage van alles is in de buitenlucht, zie plaatjes van vorig jaar. 10-14 deelnemers max. op een zaterdag als het droog is 2e helft april. Als iemand een rianter onderkomen heeft (eventueel hal/binnen) is dat helemaal top/beter. grtz!
  14. Dat is een beetje het probleem op dit forum. Men is nogal "errug" bezig met de eigen tiepjes en kijkt niet verder.. Het is ook maar net hoe je dit forum gebruikt natuurlijk. Dat dan weer wel.
  15. 10 dagen later.. Grappig te zien dat juist zo'n nieuwe top auto hier op dit forum niet zo leeft. (allemaal bezig met eigen tiepjes?) De Optima is een/de Kia Super Sjees. Er is vast nog wel wat aan te verbeteren maar dat komt wel. Een "wie wacht nu het langst op zijn Optima topic" verwacht ik nog niet direct, jammer, dat wel…
  16. Maakt niet uit, hij heeft wel gelijk weet ik uit ervaring..
  17. bigwade

    Roest pikjes

    Google geeft bij mij 38 resultaten als je "kiaclub.nl+vliegroest" in tikt. Huiswerk dus
  18. Huh? Remko toch, Van Harte !!!
  19. Remko vraagt waar hij kan bestellen in DE In zijn eigen draadje van 2010 staat die link dusssssss. in#3 vind je www.kia-shop.de
  20. Vlak de heuvels van Zuid Limburg niet uit hè..
  21. http://www.kiaclub.nl/topic/4230-internationale-kia-venga-accessoires/page__view__findpost__p__33141
  22. Mannen, ik snap er geen hout van, maar jullie zijn allemaal leuk getikt Dat het kan..dus.
  23. op zen dportahe Welkom hier ! Zoek op GOOGLE (niet hier want dat werkt minder goed) op Sportage of Kia+LPG+KiaClub.nl Vind je een hoop informatie. Suc6
  24. Carnaval ?
  25. Dat ecolabel heb je met föhn en visdraad er zo af. Zoek hier maar eens. Veel plezier met je auto !
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...