Beste mensen,
ik heb me even op de vlakte gehouden..
Handige Harries verzamelen is 1 en het belangrijkste !
Locatie is 2
Daar gaat het om.
Van wat ik begrijp zijn Xtra40 en bob min of meer handig.
Die zouden we kunnen vragen om te assisteren.
Bowie natuurlijk ook en die weet van de toeterbeugels etc. voor de SP3.
Ik heb geen idee of Bowie een 2e klusdag wil doen.
Het zal georganiseerd moeten worden.
Ik stel locatie Nieuwegein wederom beschikbaar mits jullie zelf de handige mannen verzamelen voor montage.
Montage van alles is in de buitenlucht, zie plaatjes van vorig jaar.
10-14 deelnemers max. op een zaterdag als het droog is 2e helft april.
Als iemand een rianter onderkomen heeft (eventueel hal/binnen) is dat helemaal top/beter.
grtz!