Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Dat pakketje bestaat uit flesje spons stickers en certificaat. Op MP te koop voor ~25 euro Die andere 200 euro zijn voor de dealer om het er overheen te gooien. Google maar eens op dat goedje en zoek hier ook maar eens op het forum. AlexVB kan je er ook leuke verhalen van vertellen. Waxoil;niet doen voor dat geld!
  2. 23e Labra...
  3. Daar zat ik dus ook aan te denken. Als vand.m de vluchtstrook op tijd had gehaald was de zandauto op een rij stilstaande auto's geknald en was het heel anders afgelopen. Ik hoop dat zijn voorliggers in de file dat ook beseft hebben..
  4. nr 4 door Jantje http://www.kiaclub.nl/topic/8002-venga-rammelende-remmen/page__view__findpost__p__68382
  5. http://www.kiaclub.nl/topic/7034-de-auw-gurk/page__p__60571
  6. koffie ? praten we verder..
  7. gewoon een ouderwetse 4 traps automaat. Remmen en gas geven, heerlijk..... Geen zorgen en veel plezier met je auto.
  8. @mopperaar Woskam.. Je hebt het niet naar je zin met deze auto, dat is helder. Heb je nou al eens in de auto van een medelid gereden of er überhaupt communicatie over gehad ? Tijdens de toetermeeting hebben we leuk over de verschillende auto's en uitvoeringen kunnen praten. Jouw verbruik is een samenvatting van een zwaardere auto (4wd), wellicht korte ritten en een zware voet. De zware voet hoeft niet hard rijden aan te geven maar te veel gas geven op het moment dat dat niet nodig is. (nieuwe rijden) Ik zie buiten de buitenbeentjes een keurig praktijkverbruik. 2.0B hand 1:10,5-11 2.0B AUT 1:11-1:12 1,6B hand 1:12-1:13 dieselaars beter. Voor een auto van deze vorm, gewicht en hoogte is daar niks mis mee. Onze topper Rick doet 1:6 heeft 2200km gereden en doet 1e beurt met oliewissel en toevoeging. Als Rick eens gaat rekenen kan Rick elke dag voor die 4km heen en weer een taxi bellen en is dan goedkoper uit. Boeie, Rick vindt auto LEUK en heeft daar wat voor over. Ook jij rijd misschien korte ritten <10km van koud naar warm. Dan blijf je ALTIJD zeer duur rijden. 90km op de CC van Rotterdam naar Nijmegen en weer terug levert een hele fraaie waarde op. Probeer het maar eens en ga dan nog eens mopperen op het verbruik. 3300km Naar Kroatie heen en weer was 1:12 incl eindeloze files en bergie op en af. (2-4 man +bepakking) 2.0L/AUT KiaMNL gaat hier iig niks aan doen, dat is zeker. Je kent vast de dooddoener, "het valt binnen de specificaties" wel..... In dit geval terecht. .
  9. @elmer, dit lijkt me een gevalletje wasstraat van de dealer. Ze wisten vast dat je kwam kijken Antenne zit ook niet op dak.. @kialoog, maak ajb een lijstje en PM me dat. Geen oeverloze verhalen, puntige one-liners….
  10. Maar de waxoyl behandeling was al uitgevoerd. waar zie je dat dan ?
  11. De waxoyl behandeling wordt door de importeur standaard uitgevoerd op alle sportage's. is onjuist. De WO behandeling is een dealer dingetje.
  12. Het is eigenlijk de enige deur die ik niet/amper gebruik. Vasthouden bij dicht doen werkt bij alle deuren prima. Zat er in de kofferruimte niet nog zoiets al een ontluchting ? ergens gelezen maar weet niet meer waar.
  13. Als je niet oplet wel helaas.
  14. bigwade

    Sportage 3

    Hey Smart, houes op, die Belgen zijn zeker en vast welkom hoor, zowel minimaal als maximaal :lol: :lol: Zoals ik het lees is het 1:16 en verwacht viking niet dat het beter wordt. Dus minimaal verbruik, maximaal rendement.... Zoiets heren ?
  15. Ik zou zeggen, zoek hier eens op Waxoil/Waxoyl oid en ga voor die 225 euro eens lekker uit eten met je partner. Heb je veeeeeeeeeeeel meer plezier aan.
  16. In NL kennen we de grijs kenteken uitvoering, de bestel versie zeg maar. Dit lijkt er ± op. Ben je als Belg dan ook goedkoper uit met aanschaf/verzekering/belasting ? Originele wielen gespoten ? Het ziet er iig geweldig uit, zelfs in het wit. :lol:
  17. bigwade

    can bus?

    http://www.marcovw.nl/Motor/Canbus/canbus.htm doe ook es google
  18. Total Quartz INEO 504/507 5W30 Total Quartz INEO ECS 5W30 Total Quartz INEO MC3 5W30 http://www.forte-nwe.com/NL/Forte+producten/Brandstof/Gas+Treatment.html
  19. bigwade

    Claxon

    kijk hierboven bij bericht #221 of http://tinyurl.com/3f43m5n
  20. we hebben het over motorolie hè ? en dan 55 harde hollandsche guldentjes aftikken... Dat zou je 10 jaar geleden beslist niet gedaan hebben..
  21. 19802km
  22. Rick, hoeveel km heb je nou gereden, en waarom heb je je beurt ook nog eens fors naar voren geschoven ? Olie 15 euro de liter, man dat doe je toch niet....... Wijn van 15 euro en dan ergens anders in lijkt me veel logischer.....
  23. @dh racing Of gebruik deze, in een topic veel handiger.
  24. Briljant, was er zelf niet op gekomen, haha! In ander topic aub.......
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...