Labramatiër...in combi met de hond in zijn Avater zal dat een Labrador x Dalmatiër zijn...oftewel een Lab met stippen
Domme ik, je hebt volstrekt gelijk, erg fraaie hond trouwens, heb em vandaag mogen aanschouwen.
Ik had stippen even gegoogeld en dan kom je lieveheerskrengen tegen met diverse betekenissen, duh..
Tja sorry ben stadsmens..