Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Auto: KIA Sportage (2011) Eigenaar: bigwade Toegevoegd Op: 22 februari 2011 - 01:28 Korte Omschrijving: Automaat. 1:11,8 Bekijk Voertuig
  2. bigwade

    Luchtfilters

    De mijne zit er nu ook in en ik heb hetzelfde idee. Met raampje open is geluid is minder snerpend, wat sportiever en ik heb het idee dat idd ook de resonantie, als die er al was bij 3400t/min minder is. Nu nog een open sportuitlaat op sound gemaakt (http://www.uitlaten.com/main.html) OxyBull, laat es even weten wat die chipknutselarij doet
  3. Alleen denken BMW en LR rijders daar heel anders over.. T'is toch 60% emotie, gok ik (bij mij 25%, haha!)
  4. bigwade

    Lawaai remmen

    Eerste automaat ? Dit is het "kleven" van de remblokken en normaal. Je kunt de auto ook in N zetten bij stoplicht. NB U is bandenboer ? Interessante forum kortingen te verkrijgen voor leden ? Wat was de link ook al weer ? grtz!
  5. Veel plezier morgen, het wordt aardig weer
  6. Beetje humor en relativering is ook welkom.
  7. http://jalopnik.com/5509766/worlds-first-ipad-in-car
  8. Dat is helaas, eenmalig wel gebeurd........ Ik heb de NL oliebeurten die er tussen gefrommeld waren aangekaart en ben daar op aangesproken. Dat werd een minder frisse discussie en de boel is weggehaald. Feit blijft dat OH voor de SP3 NIET HELDER IS..
  9. 3.0 bar is veel te hoog Ga even naar een bandenboer, Euromaster oid. Ik denk aan half uurtje, kopje foute koffie, mannenblaadjes en ca 10-20 euro Klaar..
  10. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dit soort plaatjes, PRACHTIG !!
  11. man, man, man, GA NOU TOCH EERST EENS LEKKER RIJDEN IN DAT HOK. Het is een AUTO en geen TELEFOONCEL. Komt later wel......
  12. bigwade

    Cijfertjes

    U vraagt, wij draaien.. (bron AW)
  13. Dit kan een erg leuk draadje worden. Even 2 dingetjes. 1) Denken we aan leuke foto's met een mooi landschapje er achter ? 2) Wat tanken jullie in DL ? Ik ga zelf in juli naar Kroatië.
  14. Mooi verslag.. Ik mis de waardering van de stoelen. Vind ze erg matig.. Zoals je misschien hebt gezien kan het stuurprobleem opgelost worden.. Meld je aan bij je dealer,
  15. Jazeker en dan staat voor de Sportage DE "Ölwechselintervall: alle 30.000 km / 12 Monate" en voor NL Bij de Sportage V benzine dient om de 12/36/60/84/108 maanden of 15.000/45.000/75.000/105.000/135.000 km een Oliebeurt uitgevoerd te worden. Daar heb ik meermalen op gewezen. De NL oliebeurt wordt er voor veel rijders ahw onnodig tussen geschoffeld. De gemiddelde boerenL met 15K per jaar heeft nergens last van. Dat dan weer wel.
  16. U wilt een waarderinkje......... Komt er aan (NB en terecht want dit is 1 van de fraaiste Vega's)
  17. Nee niet helemaal en daar gaat het dus steeds om, jammer genoeg. Olie wissel is voor alle benzine motoren om het jaar of 30.000km. De bijlage is uit jouw .doc En die klopt dus niet.
  18. NEEN in het boekje staat Hoofdstuk 7/12 Vervang motorolie en filter (benzine) *1 *4 *5 (Elke 30.000 km of 12 maanden) Boekje is maatgevend of ze hebben die listig herdrukt
  19. Ik heb nu in de poll gestemd....... TEUGEN !
  20. bigwade

    Cijfertjes

    Cor kennen we natuurlijk maar wie is glimmert daarnaast en die dame, daarnaast ??
  21. beest van de buurt.........
  22. bigwade

    Cijfertjes

    Nee, Leuk !! maar ik voorzie dus een ruime rijsttafel met gemartelde en dus goede taugé
  23. bigwade

    Cijfertjes

    Gaan we als KCG toch wel even VET vieren daar in het nieuwe pand in Breukelen, haha just kidding.....HAHAHAHA!
  24. bigwade

    Cijfertjes

    eh Jantje, dit zijn alleen de Sportage cijfertjes..
  25. bigwade

    Cijfertjes

    Grappig stats t/m mei.. (bron AW) en KiaMNL krijgt maar 500 "units" per maand, voorlopig. tel er dan even 7x500 bij die 2774 op…….. Dan gaat de vlag uit in (inmiddels) Breukelen..
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...