Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. JAAAAAAAA een iPhone iPad versie Voor de rest pas ik me wel aan.....
  2. Simpel toch ? Het NL systeem laat ruimte over voor discussie en daar heb je bij problemen nou net geen zin in. Net als de onderhouds intervallen. Net als het al dan niet geschikt zijn voor rijden op E10 Hoe simpel is het om duidelijk te communiceren. Kia NL, graag DUIDELIJKHEID !
  3. bigwade

    mijnkia

    Dat kan een maand duren. Anders even bellen met Kia M NL
  4. Heb ik gedaan... Stonden op 2.5 en horen op 2.3 Maar ik ga mijn stuur ervaringen in het juiste topic plaatsen.
  5. 1e indruk: Prettige auto, kan niet anders zeggen. Je zit er meer "in" als de oude, waar je meer "op de bok" zat. De kijkgaten zijn wel allemaal wat kleiner. Auto oogt kleiner en dat kwam thuis goed uit, haha! De deuren sluiten minder fraai en hebben minder dat "kluisgevoel" van de oude, maar dat scheelt natuurlijk ook gewicht. De automaat is een ZEGEN
  6. Dat laatste is beslist een leuke optie. Maar het gaat erom wat er nou werkelijk staat, en dat is NIET duidelijk. Als je over 2 of 3 jaar problemen krijgt, staat er niks zwart op wit en dat heb je juist dan net nodig.. Dat is het punt. We gaan het horen, en/maar meld het voor de zekerheid ook maar even aan je eigen dealer.....
  7. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    Rare snuit, compleet buiten proporties
  8. Zelfde versie, maar wat staat er op je VIN sticker ?
  9. Kia M NL roept vaak dat boekjes maatgevend zijn. Die onderhoudsboekjes zijn nu universeel en worden ingevuld met een VIN sticker. Als ik mijn nieuwe onderhouds/garantie boekje lees valt de aandrijflijn "NVT" dus buiten de garantie, zeker als ik dan ook pagina 4 lees waar in geschreven wordt dat diezelfde aandrijflijn voor commercieel gebruikte auto's buiten de garantie valt. (bedrijfs auto's, het staat er echt.) Zie bijlagen. Als ik dus dat boekje aan hou heb ik geen garantie op de aandrijflijn en dat is volledig in strijd met de 7 jaar garantie waarover zo wordt geroepen. Ben net bij de dealer geweest en die heeft even met Kia M NL gebeld. Wegens onderbezetting kwam er niet een heel duidelijk antwoord maar verzekerd werd dat de aandrijflijn wel degelijk onder de garantie valt. Alleen taxi's, les auto's en koeriers vallen er buiten, maar dat staat er niet. De dealer gaat het uitzoeken. Hoe staat het in jullie boekjes ?
  10. Zout het er maar in...... Moet jij niet naar bed en morgen een verse Kia ophalen ?
  11. Bij mijn vandaag/gisteren afgeleverde auto zat een neutraal onderhoudsboekje (zonder intervallen, geen type aanduiding) met voorin een VIN sticker. Bij mij (als zakelijk gebruiker) staat op die sticker bij Aandrijflijn: NVT, dus geen garantie kennelijk. Hoe is dat bij jullie ? NB Aandrijflijn is motor, ophanging en bak. Vraag ik mij af, waar heb ik dan WEL garantie op ?
  12. boterhamzakje of wat groter met warm water er even tegen aan houden, klaar..
  13. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    Die schets jongens en meisjes toch maar weer naar 3D cursus sturen. tjeetje, wat blijft daaaaaaaaar weinig van over..... Jammer. Wordt weer een 13 in een dozijn bakkie.......
  14. Dank allen ! @Smart, geen winterbandjes, de poen is op. @Jantje, je wilt niet weten hoe lekker de automaat is
  15. Volgens mij is er een verschil tussen de snelheidsmeter en de kilometerteller. Die laatste klopt doorgaans wel en de eerste heeft een veilige marge. Voor de zekerheid bereken ik mijn klanten de km volgens google maps. Je weet nooit of een snuggere boekhouder alles na gaat rekenen.
  16. Bloemetje, hij wel.......... Ik dus mooi niet...... http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=51354&postcount=31 Maar zat daar ook echt niet op te wachten. Gewoon een zakelijke omruil, zoiets. H
  17. Weer bijna een jaar verder
  18. Je kunt zo'n wrak iig met dat spul bij elkaar houden. Of het helpt w.b sterkte en veiligheid, ik denk het niet. APK wordt ook vast een probleempje, maar ehhhhhh ONDERSCHAT DUCT-TAPE NIET. Schoonmoeder tegen het plafond, HET KAN !
  19. http://dsc.discovery.com/videos/mythbusters-duct-tape/ Kun je bijna alles mee.......
  20. Over het "leer" van een Kia is hier al meer geschreven. Een zeer gewaardeerd lid had het ooit over hondenkontebont. Zelf heb ik een lederen stuur in mijn SP2 maar dat heeft never nooit naar leer geroken en ook niet naar kont. Die Orange finish van John is een stevige vorm van hondenko.....etc. Wellicht zit er in de SP3 een andere diersoort verwerkt met een wat zachtere finish.
  21. Yep!!
  22. bigwade

    subwoofer

    Dan is de vraag ook, heeft de standaard SP3 radio een subwoofer uitgang. Dat zou voor de lezertjes natuurlijk handig zijn.
  23. bigwade

    subwoofer

    Waarom ben ik toch altijd zo blij met jouw nuttige bijdragen. Het zal wel een afwijking zijn.......
  24. bigwade

    Jarig

    jeroen1970 Van Harte ! 40 !!!!!!!!!!! nog net niet over de datum, haha!
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...