Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    In het wild

    Vies of niet "in het wild" toch bijzonder...... Ben dan ook even benieuwd wat er dan IN zit. Ik zie ze te weinig/geen maar ben benieuwd naar die berichten, haha!
  2. Forum en real life ervaringen
  3. bigwade

    In het wild

    Als 1 van de 2 een zwarte was zou dat zomaar BigFatPete kunnen zijn. Heeft OOK AL stoelverwarming en automaat....... Wat is dat toch met dat Almere, HAHA!
  4. bigwade

    Mattenset

    Mooi Ger, je begrijpt de essentie en anders is het MATTEN, ZE LOSSEN OP ! HAHA! toch al aflevering 65 Ger......
  5. bigwade

    Mattenset

    Zelfs een kluns-matje (Wibra/Blokker) zou al wat helpen w.b. vervuiling. Kijk ook hier es http://www.automatten.nl/ of google op rubber matjes
  6. bigwade

    Xenon lichten

    Wat bedoel je dan met geconcentreerd licht ? Minder strooi licht ? Is dat prettiger ?
  7. bigwade

    Xenon lichten

    Zelf ben ik niet zo van de Xenon maar ik heb in duisternis met Smart mee mogen rijden en vond juist de standaard verlichting opmerkelijk goed van de Venga. Wat verwachten jullie (nog) meer van Xenon ?
  8. bigwade

    Mattenset

    Exclusieve auto toch ? kijk ook eens bij Joendaai, vast zelfde maat.
  9. bigwade

    Mattenset

    ademloos........
  10. Dan is je auto nog in perfecte staat De mijne van 2009 heeft hetzelfde. Als ik ca 5-10km/h in de file rij is het stationair toerental ca 900-1000 t/m en bij werkelijke stilstand 600 t/m. Scheelt peut
  11. Van Harte ! Dat plaatje komt me bekend voor.... Houten ?
  12. Als draadjes starter is hier niks Off Topic, wat mij betreft. En wisselende contacten ? da's lekker een eigen keuze.... Ga lekker door......
  13. http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=12756&postcount=23 http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=13687&postcount=36 Ik kreeg geleverd uit Korea.......
  14. Je bent de laatste waar dit op zou slaan, en je bent juist vanwege nuances een zeer welkome aanvulling op dit forum.
  15. Interessante reacties hier. Zelf ben ik van 1958 en heb op mijn 12e kennis gemaakt met de choke. (brommer) De jeugd van tegenwoordig dus kennelijk niet. Als een motor koud is is er een rijker brandstofmengsel nodig dan bij een warme motor. Dat kan middels een hand of auto choke. Automatische choke is inmiddels gemeengoed. Het heeft als gevolg dat je auto hoger stationair draait en meer brandstof verbruikt bij koude motor. Is de motor op temperatuur dan is het normaal w.b verbruik. Maak je veel korte ritten vanaf koude doet de automatische choke zijn werk en dat ZUIPT benzine. transam, dat is
  16. @scorpioshuma Ik heb een geestverwant, heerlijk.
  17. bigwade

    4wd cursus

    Mag ik jullie er op wijzen dat dat "oude bestuur" dit jaar heel veel moeite heeft gedaan en dat daar geen reet op af kwam....... http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3804 Lees de hele draad maar even door, DOEN! Ik vond het nogal beschamend w.b opkomst (en niet afzeggen) Maar ik heb het idee dat hertog john op zoek is naar iets eenvoudigers.
  18. Toch even benieuwd...... Waar zit je dan naar te kijken ?
  19. Klopt, dat is een hele brakke architect geweest. De lampen in de centrale hal bijv. kunnen niet vervangen worden omdat er een hoogwerker moet komen, maar de vloer schijnt het niet te kunnen hebben of er kan geen hoogwerkertje komen. (dacht meteen aan birdfeedertje voor een oplossing) Kijkbeleving is overigens helemaal TOP ! (vond ik)
  20. bigwade

    4wd cursus

    Dat lijkt me een hele leuke voor de lente. Dan zijn er ook meer Sportages 4wd uitgeleverd en ik denk dat je beslist niet de enige bent die niet direct de diepe prut in wilt. Misschien een club-ideetje voor de 4wd leden ?
  21. bigwade

    Jarig

    Ah, de clubcaf
  22. Beste KV12, dit forum is niet bedoeld om te klagen. Dat is echt een misvatting. hvanschie had het er hier ook al over: http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=49117&postcount=190 Nee dus. Ervaringen uitwisselen, positief en negatief. Voor en door gebruikers. Ik vind het jammer dat zowel jij als V1 mijn regeltje van kraakje en matje er uit lichten en vergeten wat er achter staat. Herhaaldelijk heb ik gevraagd en er op gewezen dat dit geen KLAAG forum is en dat ik de POSITIEVE gebruikers ervaringen nou juist zo mis.
  23. In het instructieboekje van de nieuwe Sportage wordt op pagina 8/4 t/m 8/6 gesproken over ACEA A3/A5 voor de benzine motor. Dat is een aanduiding voor viscositeit (vloeibaarheid, dikte) en NIET of dat normale of synthetische olie zou moeten zijn. De laatste is beter maar ook beslist duurder maar wordt NIET verplicht voorgeschreven. http://www.tribolex.nl/acea.html http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil Dat een dealer graag de dure olie verkoopt lijkt me helder. Vraag eens of hij dat er ook bij aflevering in heeft gegoten. Ik denk het niet......
  24. bigwade

    Mattenset

    Joh, deze rubbermatten discussie volg ik met net zoveel spanning als The Bold and the Beautiful Ik zou voor 2-3 tienjes niet wachten tot de lente, het is NU prutweer. Snel bestellen dus en het zal echt niet zoveel uitmaken welke het zijn. Let alleen even op de verzendkosten ivm gewicht. Suc6!
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...