Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ja duh, da's helder, denk ook even aan de picanto
  2. Ah, jij bent nogal van de wisselende contacten zeg........
  3. bigwade

    Kia Venga Seven

    Welnee gek stort je album vol knallende foto's en all lof zal u toekomen........
  4. http://www.lady-trucker.com/weblog/?p=1127
  5. Airco's moet je ook niet aansteken (taalgrapje) w.b. verlichting; ik zou het even met de dealer overleggen wat er kan, toch ? Het is een splinternieuwe auto tenslotte. Maar stel je hier http://www.kiaclub.nl/forumdisplay.php?f=41 even voor.... Het helpt
  6. Hallo Edwin, gebruikelijk is hier om je eerst voor te stellen en dan je vragen te stellen. Vanwege zoekrobots zou ik je adviseren je mailadres te verwijderen. Directe communicatie hier gaat via forum priv
  7. bigwade

    Kia Venga Seven

    Staat erbij......in het echt mooier. Deze is veel te dichtbij en doet de (JOUW ZUURVERDIENDE, PRACHTIGE) bolide tekort, punt
  8. Grappig, zij moet in haar auto klimmen, hij moet in zijn auto kruipen....(als ik AW mag geloven) )
  9. bigwade

    Gespot

    Dit begint toch met afstand het leukste topic van heel het Kia forum te worden Ook zo informatief.. sorry hoor maar dat kan ik zo af en toe niet laten..... Doe nou eens een speedmeeting ergens met een thermoskan koffie, veel leuker
  10. Da's dus niet overal. Mijn Kia was de eerste auto die dat had.
  11. Bij mijn 4 Amerikaans auto's zat de vulopening ALTIJD aan de bestuurderskant
  12. Dacht ik ook voor de handige sleutelaar
  13. 4250 incl btw NIEUW http://tinyurl.com/35kosrq
  14. Hier in Utrecht hebben we al google...... http://www.goeievraag.nl/vraag/brandstoftanks-links-rechts-auto-kant.38047 http://www.intermediair.nl/artikel//127461/dop.html http://www.autoblog.nl/archive/2007/10/15/aan-welke-kant-zit-jouw-tankklepje
  15. Vind je dat dan ook redelijk als er een nieuwe motor in gaat ? Je oude motor had tenslotte al wat gelopen, al weten we niet hoeveel. Volgens mij heb je met een 2007 auto 3 jaar garantie, die is voorbij. Als je een nieuwe motor monteert vind ik die 1 jaar niet eens zo gek mits het werkelijk een nieuwe motor is. Kijk ook eens naar het verhaal van Ladyfly. Als je een gedeelde kostenoplossing kan vinden zou dat fraai zijn. Suc6
  16. Jongens toch......dat wordt zo'n grijze drap zo. En de winter is al zo grijs. Ga toch voor de bling
  17. Daar heb ik ooit op AW iets over gelezen. De tankdop rechts had te maken met het tanken "langs de weg" vroegah.. ivm carjacking kan de opening beter aan de linkerkant zitten was het verhaal dacht ik.
  18. Doe de zilveren maar.......
  19. Je kunt wel zien wie daar de baas is in huis is, haha
  20. Ben ik helemaal met je eens !
  21. Kia en krukas schijnt nogal een moeilijke combi te zijn....... google maar eens.
  22. Wie gaat er eens de eerste (Sportage MY2011) plaatsen ?
  23. Even afgezien van gebruik, wat mij normaal lijkt, vind ik dit een hele sneue actie. Je mag er inderdaad vanuit gaan dat die krukas het het gewoon een aantal jaar uit houdt. Dat Kia Motors NL niet reageert op een auto die dealer onderhouden is en slecht 2 weken (!) na het verlopen van de garantie stuk gaat is vind ik zwak.
  24. bigwade

    Venga automaat

    deal! 6%, en volledig gedocumenteerd..
  25. http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=4281&highlight=picanto+turbo Have FUN!!!!!!
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...