Je hebt je auto gekocht bij de dealer.
Heb je een probleem met die auto dan moet je naar de dealer.
De dealer geeft die problemen door aan Kia NL, die lappen immers de garantie werkzaamheden.
Zijn er opmerkelijk veel dezelfde klachten, dan verzameld Kia NL deze en trekt eens aan de bel bij de fabrikant.
Fabrikant, bekijkt het aantal overeenkomende klachten en kijkt naar andere landen.
Dan krabt de fabrikant eens op het hoofd en gaat eventueel zoeken naar een oplossing.
Die oplossing wordt aangeboden aan de importeurs die het weer doorschuiven naar de dealer.
Waar moet je dus zijn ?
Bij de dealer.
Hoe lang kunnen structurele dingen duren ?
Dat zullen we nooit weten.
Verhalen van "dat doet die anders nooit, en ach god meneer, u bent de eerste" zijn immers wereld beroemd.
Pas als de remmen het niet doen zijn ze er als de kippen bij voor terugroep acties.
Ik kan er helemaal naast zitten, maar zo gaat het dacht ik.
Zoek hier op het forum naar jouw soort auto en eventuele tekortkomingen en kijk eens of anderen dat ook hebben.