Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. vind die karrewielen trouwens ook best meevallen. Ziet er kek uit.
  2. Mevrouw Smart en dealert.........Hoed af, GOED werk ! Fraaie sjees Smart ! zag zelfs dat mevrouw Smart typo had gecorrigeerd, topdame, HAHA!
  3. bigwade

    Onderhoud

    begin hier maar eens met lezen http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3071&highlight=onderhoud gebruik anders ook even de zoekfunctie van dit forum....... (desnoods via google met kiaclub.nl+zoekterm)
  4. Tja, moderne motor.. Hoever kunnen ze nog gaan, geen idee.... Er is hier overigens nog NIEMAND die me aangetoond heeft dat dat ISG werkt en helpt het verbruik te verminderen. Je Passat had nogal een andere front vorm dan je fraaie Venga. Dat, en de relatief korte stukken bepalen het verbruik. Zelf weet ik niet beter dan dat een 2.0 liter motor ca 1:10 loopt Dat was vroeger (1970) al zo met de auto's van mijn vader en is nu nog steeds zo. Die auto's van nu zijn wel zwaarder, soms minder gestroomlijnd (zoals mijn sportage) en met meer fratsen zoals alle elektronica en airco Vooruitgang is geboekt maar amper spectaculair.... Keertje de fiets pakken levert meer op, HAHAHA! btw Leuke avatar !
  5. Lijkt me voor een 1.6 met zo'n vorm auto met bijbehorend gewicht en MET opwarmen elke keer, een mooie waarde.
  6. Stickers verwijderen, auto uitzuigen, relatie-herstel, foto's.... het kost allemaal tijd dames, heren. We gaan het vast zien
  7. Naar bed zei ik. w.b. die stickers Die zitten er al op ! Herejee, laat je verrassen, grrrrrrrrr.
  8. Niet nodig hoor.....
  9. Dit vind ik toch een heel interessant topic. Ervaringen van pech-hulp van Kia in NL en er buiten worden (door mij iig) bijzonder op prijs gesteld. Auto terugbrengen 1000km verderop vind ik geen leuke optie. Kom dus maar op met die ervaringen...... Zal vanwege betrouwbaarheid Kia's wel weinig respons op komen bedenk ik me net, HAHA!
  10. Tja, het is natuurlijk WEL een evenement/bijzonder iets. Na ruim 3000 postings ZONDER Kia je auto (hopen) te ontvangen is wel een ander verhaal dan in jouw geval...... Ik neem aan dat ook jij, net als de anderen, de routebeschrijving van Alex binnen hebt ?
  11. zo net onder het berichtje van Daiz........HAHAHA!
  12. Ik vind em leuk maar ben even de weg kwijt.......... Missing link ?
  13. Van Harte, het is je echt gegund. Ga je nu ook als de wiedeweerga uit dat UWV met een BAAN die je leuk vind. 10x belangrijker.......
  14. Zaterdag hoor, morgen gaat hij tuinscheppen, denk ik ........ Of de oprit onkruidvrij maken.......kan ook..
  15. Ik weet het, van haar heb ik alleen nog geen gegevens...... Doe maar een PB
  16. Die verlofdag was bekend hoor....... T' is mooi weer tenslotte, gelijk heb je ! Tuin doen ? Maar eh........ we houden het op zaterdag, ook niks mis mee.
  17. daar hedde gij geen tijd voor....... Hoe is junior met video ? Anders neemt een van ons wel zo'n ding mee........ Moet toch op YouTube, niet dan ??????
  18. Welkom hier.......... Nieuwe, 2eH ? Laat es weten wat we er als forum bij hebben gekregen........ Met foto's natuurlijk. Voor vragen kun je zoeken op dit forum en als je het niet zo snel kan vinden via de forum zoek-functie kun je via google zoeken met kiaclub.nl+zoekterm Suc6
  19. Ja duh.......knetter stoned natuurlijk........ in dat golfje..
  20. Begint lekker h
  21. Je hebt je auto gekocht bij de dealer. Heb je een probleem met die auto dan moet je naar de dealer. De dealer geeft die problemen door aan Kia NL, die lappen immers de garantie werkzaamheden. Zijn er opmerkelijk veel dezelfde klachten, dan verzameld Kia NL deze en trekt eens aan de bel bij de fabrikant. Fabrikant, bekijkt het aantal overeenkomende klachten en kijkt naar andere landen. Dan krabt de fabrikant eens op het hoofd en gaat eventueel zoeken naar een oplossing. Die oplossing wordt aangeboden aan de importeurs die het weer doorschuiven naar de dealer. Waar moet je dus zijn ? Bij de dealer. Hoe lang kunnen structurele dingen duren ? Dat zullen we nooit weten. Verhalen van "dat doet die anders nooit, en ach god meneer, u bent de eerste" zijn immers wereld beroemd. Pas als de remmen het niet doen zijn ze er als de kippen bij voor terugroep acties. Ik kan er helemaal naast zitten, maar zo gaat het dacht ik. Zoek hier op het forum naar jouw soort auto en eventuele tekortkomingen en kijk eens of anderen dat ook hebben.
  22. laat em zaterdag iig de kruimeldief (opgeladen) meenemen, HAHA!
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...