Creative Name Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Wij hebben dus de module uit china kost niet als te veel en werky perfect Ook rust ik hem altijd uit met een extra schakelaar waarmee je je in de winter je spiegels uitgekapt kunt laten staan Het is wel een soldeer en knip klusje maar zeker goed te doen Als jij dat nou ff regelt heb je er een klantje bij, weliswaar een Haagse maar geld weet niet waar het vandaan komt ja tóg Quote
bigwade Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Dat werkt anders CN... Je besteld zelf de juiste muk, doet een vriendelijk verzoek richting PM's, zoekt wat leuks voor de mannen uit en dan mag je misschien op audiëntie voor een unieke ervaring. HAHAHA! 2 Quote
xtra40 Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Als jij dat nou ff regelt heb je er een klantje bij, weliswaar een Haagse maar geld weet niet waar het vandaan komt ja tóg hahahaha ga ik regelen voor je hoor wel even geduld hebben voor het binnen is o ja ik neem aan dat je spiegels dan wel elecktriesch inklap baar zijn al ben niet zo op de hoogte van de specs van de picanto Quote
rinuszoetebier Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 ik vind deze wel interessant, gaat m denk ik wel worden voor mij http://www.youtube.com/watch?v=InTsznq6mM4 1 Quote
xtra40 Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 ik vind deze wel interessant, gaat m denk ik wel worden voor mij http://www.youtube.com/watch?v=InTsznq6mM4 mischien dat deze het wel doen maar ik heb deze in een goedkope uitvoering gehad en die deden het niet goed daarom hebben we nu de normale variant Quote
rinuszoetebier Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 mischien dat deze het wel doen maar ik heb deze in een goedkope uitvoering gehad en die deden het niet goed daarom hebben we nu de normale variant waren die van ex-led? Quote
xtra40 Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 nee dat zeker niet merk weet ik niet meer maar ze bewogen het zelfde en los op een accu werkte het perfect maar eenmaal aangesloten op de auto dezen ze het maar half waarschijnlijk zullen de exled leds het wel doen het is best goed spul wat ze leveren dat is zeker duur maar wel goed Quote
xtra40 Geplaatst 11 Juli, 2013 Geplaatst 11 Juli, 2013 zo weer een klein projectje opgepakt na dat ik in het picanto draadje weer een beetje entosiast ben gemaakt een kastje die er voor zorgt dat je ramen zich sluiten als je de auto op slot doet uiteraard gekocht op ebay http://www.ebay.nl/itm/Car-Power-4-Window-Roll-Up-Closer-Module-For-Car-Alarm-2-or-4-Doors-/350745171067?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item51aa0a947b#ht_3312wt_1163 deze zit nu op 3 deuren aangesloten de bestuurders deur wil nog niet lukken omdat die op een heel andere manier word bedient maar daar kom ik nog op terug op dit moment werkt het dus zo als in het filmpje 6 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 11 Juli, 2013 Geplaatst 11 Juli, 2013 Super xtra40... erg handig. 1 Quote
Specialmade Geplaatst 11 Juli, 2013 Geplaatst 11 Juli, 2013 @Xtra40, leuke gadget hoor, en weer een project (bijna) af. De bestuurderskant gaat niet dicht omdat je de grijs-groene draad verwisselt heb met de groen-grijze, denk ik Nee serieus mooi werk man ! Grtz. Specialmade Quote
Jordan Geplaatst 11 Juli, 2013 Geplaatst 11 Juli, 2013 Dat apparaatje kost bijna niks en ook nog gratis verstuurd. Kun je nagaan wat het voor hun kost zodat ze er ook nog iets op kunnen verdienen. Quote
theomonika Geplaatst 11 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 11 Juli, 2013 Broer weer erg mooi gemaakt zaterdag live kijken Quote
xtra40 Geplaatst 11 Juli, 2013 Geplaatst 11 Juli, 2013 Broer weer erg mooi gemaakt zaterdag live kijken ik denk dat het live inbouwen word 1 Quote
xtra40 Geplaatst 11 Juli, 2013 Geplaatst 11 Juli, 2013 hajeto ik ken me broertje een beetje he A je TO Quote
cees Geplaatst 12 Juli, 2013 Geplaatst 12 Juli, 2013 Wij hebben dus de module uit china kost niet als te veel en werky perfect Ook rust ik hem altijd uit met een extra schakelaar waarmee je je in de winter je spiegels uitgekapt kunt laten staan Het is wel een soldeer en knip klusje maar zeker goed te doen toch weer de vraag zou je een schema willen maken waar je alles op aan moet sluiten zodat ik het zelf kan doen module spiegels heb ik al een aantal maanden in huis ik heb ook de module besteld voor de ramen heb je daar ook een schema van ik bedoel dan welke stekkers in de deur en welke draden ik moet gebruiken sorry toch weer een schema nodig gr cees Quote
theomonika Geplaatst 12 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 12 Juli, 2013 een schema zit er toch bij Cees !! en ook bij de spiegels module Quote
Murcielaygo Geplaatst 12 Juli, 2013 Geplaatst 12 Juli, 2013 Ik denk dat Cees een schema van welk draadje waaraan moet in de auto bedoelt. Quote
Murcielaygo Geplaatst 12 Juli, 2013 Geplaatst 12 Juli, 2013 deze zit nu op 3 deuren aangesloten de bestuurders deur wil nog niet lukken omdat die op een heel andere manier word bedient, maar daar kom ik nog op terug Om te voorkomen dat we alles dubbel plaatsen: http://www.kiaclub.nl/topic/13568-raamsluit-module/#entry131425 Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 12 Juli, 2013 Geplaatst 12 Juli, 2013 Dat is weer een mooie stap Eelco! Hou me zeker aanbevolen als je de 'code' weet te kraken 1 Quote
cees Geplaatst 12 Juli, 2013 Geplaatst 12 Juli, 2013 Ik denk dat Cees een schema van welk draadje waaraan moet in de auto bedoelt. precies Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.