Rio1972 Geplaatst 12 Juni, 2013 Geplaatst 12 Juni, 2013 Toch vreemd dat jij wel het nieuwe type krijgt terwijl die voor de Rio niet leverbaar was... Het is toch allemaal dezelfde radio alleen met een andere ombouw? Is m.i. Niet dezelfde radio. Deze is 8 Inch en van de rio is volgens specificatie 7 Inch. Quote
dncnb Geplaatst 12 Juni, 2013 Geplaatst 12 Juni, 2013 Ik heb vandaag ook de W2-C217 ontvangen. Loop alleen tegen het probleem aan dat ik mijn oude radio er niet uit krijg Quote
Mieske007 Geplaatst 12 Juni, 2013 Geplaatst 12 Juni, 2013 Is m.i. Niet dezelfde radio. Deze is 8 Inch en van de rio is volgens specificatie 7 Inch. Volgens mij is het oude type dat ze aanbieden (en die ik nu binnenkort krijg) 7 Inch en het nieuwe type dat helaas nog niet leverbaar is 8 inch. Zelfde radio als de picanto alleen de ombouw is anders. Quote
Mieske007 Geplaatst 12 Juni, 2013 Geplaatst 12 Juni, 2013 Ik heb vandaag ook de W2-C217 ontvangen. Loop alleen tegen het probleem aan dat ik mijn oude radio er niet uit krijg De Pimpmasters hebben op hun Facebook foto voor foto beschreven hoe je de radio etc moet verwijderen. Das echt een aanrader om erbij te houden als je het zelf wilt doen. Wat je volgens mij sowieso moet hebben is speciaal gereedschap ( kleine en grote haak) Quote
Murcielaygo Geplaatst 12 Juni, 2013 Geplaatst 12 Juni, 2013 Volgens mij is het oude type dat ze aanbieden (en die ik nu binnenkort krijg) 7 Inch en het nieuwe type dat helaas nog niet leverbaar is 8 inch. Zelfde radio als de picanto alleen de ombouw is anders. Ik heb net even gekeken en die nieuwe voor de Rio (W2-C204) is idd 7", staat er bij. Dus is toch weer heel anders... http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=101908594 Quote
Mieske007 Geplaatst 12 Juni, 2013 Geplaatst 12 Juni, 2013 Dus voor een kleinere auto hebben ze een groter scherm? Zal wel iets chinees zijn.... 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 12 Juni, 2013 Geplaatst 12 Juni, 2013 Zijn vaak oudere mensen, die zien slechter, wel logisch 2 Quote
Murcielaygo Geplaatst 12 Juni, 2013 Geplaatst 12 Juni, 2013 Misschien hebben ze compensatiedrang Maar het kan ook dat ze dat hebben gedaan omdat er door het opbouw van het dashboard ruimte is voor die extra inch. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 12 Juni, 2013 Geplaatst 12 Juni, 2013 nou had ik eerst een ander merk radio en die was ook 8 inch dus het past wel hoor Quote
Specialmade Geplaatst 12 Juni, 2013 Geplaatst 12 Juni, 2013 Zijn vaak oudere mensen, die zien slechter, wel logisch Waar zit de knop "Vind ik NIET leuk" ? Grtz. Specialmade 2 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 12 Juni, 2013 Geplaatst 12 Juni, 2013 Hahaha wij mogen dat zeggen. Hebben er zelf ook bijna een jaar in gereden. . Quote
dncnb Geplaatst 13 Juni, 2013 Geplaatst 13 Juni, 2013 Wat krijg je er niet uit? De originele radio ( het zwarte front krijg ik niet los ). De Pimpmasters hebben op hun Facebook foto voor foto beschreven hoe je de radio etc moet verwijderen. Das echt een aanrader om erbij te houden als je het zelf wilt doen. Wat je volgens mij sowieso moet hebben is speciaal gereedschap ( kleine en grote haak) Heb net op de facebook pagina gezocht maar zie alleen foto's dat het dashbord al open ligt. Heb jij misschien een link naar de foto's waar jij het over hebt? Quote
Murcielaygo Geplaatst 13 Juni, 2013 Geplaatst 13 Juni, 2013 Stuur me even een bericht via PM, met je mailadres, dan stuur ik je vanavond een paar foto's van het losmaken van dat paneel: mij lukte het met veel moeite, dus dat heb ik gedocumenteerd. Quote
dncnb Geplaatst 13 Juni, 2013 Geplaatst 13 Juni, 2013 Stuur me even een bericht via PM, met je mailadres, dan stuur ik je vanavond een paar foto's van het losmaken van dat paneel: mij lukte het met veel moeite, dus dat heb ik gedocumenteerd. PM Quote
Picawhite Geplaatst 13 Juni, 2013 Topic Starter Geplaatst 13 Juni, 2013 Bedankt voor het meedenken... Het gaat mij om de specs en de looks... En deze komen inderdaad 1-op-1 overeen met de Witson... Wellicht is het mogelijk er voor een aantrekkelijke prijs eens wat verder in de Vigo te duiken als tussenoplossing Tijdens het pootje baden kostte de Vigo mij 465 euro maar elk redelijk bedrag doe ik niet moeilijk als het wat zou worden. Neem je tijd . Quote
Murcielaygo Geplaatst 14 Juni, 2013 Geplaatst 14 Juni, 2013 Ik heb inmiddels een gatzaag van 35mm en een (nieuwe) vraag op onderdelenlijn.nl voor een startknop met beugel en evt. een stuk van de radio-bekabeling Ondertussen reactie voor een startknop vanuit Groningen. Die heb ik dan maar besteld. Voor een stuk afgeknipte kabel durfden ze EUR.40 te vragen, terwijl ik een "Parrot-kabel" koop voor EUR.25, dus ga ik dat dan maar doen, dan kan ik met mijn lab-voeding alles op mijn werkbank testen, met name mbt de camera's heb ik nog wat wensen met schakelaars Quote
Murcielaygo Geplaatst 14 Juni, 2013 Geplaatst 14 Juni, 2013 Stuur me even een bericht via PM, met je mailadres, dan stuur ik je vanavond een paar foto's van het losmaken van dat paneel: mij lukte het met veel moeite, dus dat heb ik gedocumenteerd. Omdat er inmiddels meer mensen om de foto's gervaagd hebben ga ik vanavond proberen ze even online te zetten, dan heeft iedereen er profijt van. Zal er dan wel een apart topic van maken, dat is wat overzichtelijker. Quote
Murcielaygo Geplaatst 14 Juni, 2013 Geplaatst 14 Juni, 2013 Zoals beloofd: ik heb in dit topic mijn foto's mbt verwijderen van de radio geplaatst. Quote
dncnb Geplaatst 30 Juni, 2013 Geplaatst 30 Juni, 2013 Weet iemand welke maat speaker in een picanto (2012) 5 deurs zit? Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk Quote
kia_21 Geplaatst 30 Juni, 2013 Geplaatst 30 Juni, 2013 Weet iemand welke maat speaker in een picanto (2012) 5 deurs zit? Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk Voor 10,5 Achter 13 1 Quote
dncnb Geplaatst 1 Juli, 2013 Geplaatst 1 Juli, 2013 achter kan zelfs 16.5 inpast dat zonder ringen of moet je daar een speaker ring voor kopen? Quote
SlamJam Geplaatst 2 Juli, 2013 Geplaatst 2 Juli, 2013 Past zonder ringen Geld dat ook voor de 3 deurs picanto? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.