Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal, in een ander topic lees ik over de Picanto in verband met ouden van dagen.... Ik wil het er in dat topic (audio) niet verder op ingaan maar het maakte me wel nieuwsgierig.

Waar iemand anders het een wagentje voor ouden van dagen noemt, noemen we het hier juist een yuppenkarretje.

Zelf ben ik 54 en word nog steeds blij als ik naar mijn Picantootje kijk.

De mijne is wit met oranje stoelen :winkiss: , maar in het zwart 'zie' ik er toch jonge knullen in rijden... toch? Nee?

Voor welke leeftijdsgroep zie jij de Picanto?

Hoe oud ben jij?

Posted

ik ben 28 , en ik denk dat de pica voor iedereen is die het een leuke auto vind :)

Posted

Ik ben 28. Zie een gemengd publiek in Picanto's rijden; van jong tot oud. Heb niet het idee dat de auto een image heeft voor een bepaalde leeftijdsdoelgroep, eerlijk gezegd. Een leuke auto van jong tot oud!

Guest Wilcovdongen
Posted

Ik ben 22 maar rij wel in een rio. Zelf zie ik inderdaad mensen van gemengde leeftijd in de picanto's zitten, maar vroeger was dat wel anders.

Posted

Volgens mij  zijn de eigenaren  tussen de 50 en schijndood !

Hoi allemaal, in een ander topic lees ik over de Picanto in verband met ouden van dagen.... Ik wil het er in dat topic (audio) niet verder op ingaan maar het maakte me wel nieuwsgierig.

Waar iemand anders het een wagentje voor ouden van dagen noemt, noemen we het hier juist een yuppenkarretje.

Zelf ben ik 54 en word nog steeds blij als ik naar mijn Picantootje kijk.

De mijne is wit met oranje stoelen :winkiss: , maar in het zwart 'zie' ik er toch jonge knullen in rijden... toch? Nee?

Voor welke leeftijdsgroep zie jij de Picanto?

Hoe oud ben jij?

Posted

oef,ik ben nog net geen 50 :death: maar ik ontbreek ook al een paar tanden...hahaha

49,Mike,

Casa white Sportage iTouch 1.7crdi 2012

Posted

Ik zie Picanto-rijders in alle leeftijdsgroepen. Het is ook het design dat hem voor veel mensen een aantrekkelijke auto maakt.

M'n eigen leeftijd weet ik niet meer:-) maar ik heb nog wel meegemaakt dat er mensen op de maan liepen.

• Like 3
Posted

19 Jaar. Witte picanto Super pack edition. Met schuifkanteldakkie<3

Posted

50 (vind het zelf ook erg) maar voel me niet oud en zie er gelukkig nog uit als 49 ofzo. Ga in een Picanto 1.25 CVVT 5 drs ISG en NAV zilvermetallic rijden. Houd niet van 'oude l****n stijl' rijden maar wil wel proberen een beetje zuinig te rijden, ben benieuwd wat het gaat worden.

Marianne

• Like 1
  • 2 weeks later...
Posted

Ach leeftijd is niet belangrijk, liefde kent geen lftd toch? Maar ok ik ben Man 54 (maar zoals de meeste jeugdig van geest) en werd smoor op mijn 5-deurs Picanto 1.0 Premium Silver Design Edition!

• 2 weeks later...
Posted

Ben 26 jaar, de 3 deurs heeft iets meer sportievere look en absoluut geen 'ouwe lullen auto'.

Geschikt voor alle leeftijden.

• Like 1
Posted

25, althans tot 30 april.

Rijd in een titanium silver 1.25 picanto comfort met 16 inch lm velgen zwart/alu. 

Dit om hem net wat sportiever te maken, nu nog zo n sier uitlaatstukje.  :online2long:

Posted

ik ben 41 en heb mijn picanto puur voor de lage kosten

nu heb ik geld over voor zaken die ik belangrijker vind dan het rijden in een grotere auto of veel PK's

ha ha en met mijn motor fiets ben ik toch altijd sneller ook met de toekomstige picanto met 120PK die op de markt gaat komen