Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb vandaag m'n SW Super Premium in ontvangst genomen.

Schitterende auto, maar ik heb nog een paar vraagjes en aangezien de dealer om deze tijd niet open is hoop ik dat hier mensen me kunnen helpen :)

- in de handleiding zie ik TPMS (bandendruk) staan, is dat als optie te krijgen dan ? Ik kan 't in de pdf's van de kia site nergens vinden.

- in elke review van de Cee'd SW las ik dat er een bagage-fixeer-systeem inzat (met rails), maar ik zie dat zo snel niet terug in mijn auto. Is dat een losse optie dan ?

- ik kan zo snel in de handleiding niet vinden hoe ik de lettertype-grootte van het TFT scherm kan wijzigen, iemand toevallig enig idee ?

Geplaatst

Hoi. Allereerst veel plezier met je Cee'd SW. Over de TPMS kan ik je ook weinig vertellen. Zie het ook staan maar in onze SW Superpack zit het niet.

Voor wat betreft het bagage fixeer systeem, dat is inderdaad standaard. Twee grijze rails in de vloer met een Zilveren houder daar over met twee gordels om spullen vast te zetten.

De grote van je tft kun je instellen in twee maten. Dat moet je in het menu (rechts op je stuur) doen maar dat staat in je boekje.

Geplaatst

Ja dat hoort er wel in te zitten. De instellingen voor het tft vind je zo in het menu (ken ik niet uit mijn hoofd) en tpms ik heb er nooit iets over gelezen (waar het wel of niet op zit).

Geplaatst

Just checking - Die houder hoort gewoon standaard op die rails in de laadruimte te zitten, die zit niet ergens nifty opgeborgen waar ik 'm nog niet heb gevonden ?

Geplaatst

Mijn Kia Cee'd SW heeft TPMS en het werkt, vorige week in Italië nog ondervonden :-).

Van buiten kun je kunt het zien aan de speciale ventielen, hier zitten sensors in. Wanneer de druk te laag wordt (in mijn geval onder 1,8 ) gaat er een alarm in het dashboard voor je af af en zie je op het 'deurenschermpje' in het midden van het dashboard bij welk wiel een probleem is.

Groetjes,

Arjan

Geplaatst

Mijn Kia Cee'd SW heeft TPMS en het werkt, vorige week in Italië nog ondervonden :-).

Van buiten kun je kunt het zien aan de speciale ventielen, hier zitten sensors in. Wanneer de druk te laag wordt (in mijn geval onder 1,8 ) gaat er een alarm in het dashboard voor je af af en zie je op het 'deurenschermpje' in het midden van het dashboard bij welk wiel een probleem is.

Groetjes,

Arjan

Oke Arjan, en welke uitvoering heb jij als ik vragen mag want dat kon ik niet zien in je profiel? Of heb je dit als optie genomen?

Geplaatst

Ik heb een demo, die enkel als showmodel gebruikt is. Eind november bij KIA Tinholt Velserbroek gekocht, met een kenteken van begin 2013, maar als eerste eigenaar geregistreerd.

Hij is vergelijkbaar met het Super/Premium Pack, echter zonder de 100% leren bekleding. Wel adaptief xenon verlichting, stoel-/stuurverwarming en een panorama dak. En TPMS :-)

In Duitsland wordt de uitvoering verkocht als Platinum. Erg mooi vind ik de bruine bekleding, die vind je voor zover ik weet niet in Nederland.

Geplaatst

Afijn, mijn gloednieuwe Sportswagon Premium heeft dat hele railssysteem niet.

Als dat er echt standaard in hoort te zitten klopt er iets niet.

Geplaatst

uote name="Pygmy" post="141912" timestamp="1388789630"]Afijn, mijn gloednieuwe Sportswagon Premium heeft dat hele railssysteem niet.

Als dat er echt standaard in hoort te zitten klopt er iets niet.

hier een premium pack die te koop staat met rails 2x.

http://www.autotrack.nl/tweedehands/kia/cee_d/10288806

http://www.autoweek.nl/occasion?id=5LB4H&merk=Kia&model=Ceed&trefwoord=premium&tab=1

Geplaatst

Die zilveren houder heb ik dus niet ! Toch maar even de dealer bellen morgen dan.

Het railsysteem zit niet meer in de Ceed SW sinds productie halverwege 2013. Is ook niet meer terug te vinden in de specificaties.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...