Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal mijn naam is Arjan Kuijpers, toekomstig gt eigenaar. We hebben afgelopen zaterdag een pro_ceed gt gekocht. We hebben gekozen voor de kleur rood. Als opties hebben we gekozen voor parkeersensoren voor en de led verlichting in de voet ruimte. Het mooie glazen dak is vanaf nu standaard dus dat was mooi meegenomen. Alleen nu nog even geduld hebben tot april, maar dan kan het genieten beginnen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Posted

@Arjan GT,

 

Welkom op dit forum en alvast veel leesplezier.

Het rijplezier, wat helaas nog even duurt, zal fantastisch zijn.

De GT is een heerlijke auto die ook nog eens snel is.

Klik Hier voor het verslag van de testrit met de Cee'd  GT

Alvast suc6

 

Grtz.

Specialmade

  • Like 1
Posted

Tof !

Veel plezier ermee !

Fijn kleurtje !

Ga je wel alvast sparen voor de bonnen en bandjes ? :wink:

  • Like 1
Posted

Welkom op het forum, de testdrivers van de GT hebben zich allemaal al voorgesteld zie ik....hahaha!

  • Like 3

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...