Picanto Bram Posted January 5, 2014 Posted January 5, 2014 Kan iemand mij zeggen wat de ronde dop in het plafond aan de bestuurderszijde is ??, kan het niet in de manual terug vinden. Microfoon, voor handsfree bellen ??? Quote
Smart Posted January 5, 2014 Posted January 5, 2014 Als deze in de buurt van de voorruit zit, iets boven jouw hoofd, dan is het inderdaad de microfoon van de carkit. Quote
Picanto Bram Posted January 5, 2014 Author Posted January 5, 2014 Jammer dat ze die niet benut hebben en een tweede mic bij mijn spiegel hebben gemonteerd Quote
Murcielaygo Posted January 5, 2014 Posted January 5, 2014 Dan heb je waarschijnlijk geen KIA radio meer in je auto; die microfoon hoort bij die radio. Heb je toevallig een Pioneer radio ofzo? Omdat de bedrading voor deze microfoon in de stekker voor de radio zit denk ik dat die niet is opgenomen in een evt. verloopkabeltje en dus ook niet "zomaar" aan te sluiten is... Quote
Picanto Bram Posted January 6, 2014 Author Posted January 6, 2014 Heb inderdaad een pioneer, ......Ok het is me duidelijk nu ! Quote
Creative Name Posted January 6, 2014 Posted January 6, 2014 Waarom dan en met welk nut? Dan kan je in stereo bellen... 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.