Picanto Bram Geplaatst 5 Januari, 2014 Geplaatst 5 Januari, 2014 Kan iemand mij zeggen wat de ronde dop in het plafond aan de bestuurderszijde is ??, kan het niet in de manual terug vinden. Microfoon, voor handsfree bellen ??? Quote
Smart Geplaatst 5 Januari, 2014 Geplaatst 5 Januari, 2014 Als deze in de buurt van de voorruit zit, iets boven jouw hoofd, dan is het inderdaad de microfoon van de carkit. Quote
Picanto Bram Geplaatst 5 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 5 Januari, 2014 Jammer dat ze die niet benut hebben en een tweede mic bij mijn spiegel hebben gemonteerd Quote
Murcielaygo Geplaatst 5 Januari, 2014 Geplaatst 5 Januari, 2014 Dan heb je waarschijnlijk geen KIA radio meer in je auto; die microfoon hoort bij die radio. Heb je toevallig een Pioneer radio ofzo? Omdat de bedrading voor deze microfoon in de stekker voor de radio zit denk ik dat die niet is opgenomen in een evt. verloopkabeltje en dus ook niet "zomaar" aan te sluiten is... Quote
Picanto Bram Geplaatst 6 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 6 Januari, 2014 Heb inderdaad een pioneer, ......Ok het is me duidelijk nu ! Quote
Creative Name Geplaatst 6 Januari, 2014 Geplaatst 6 Januari, 2014 Waarom dan en met welk nut? Dan kan je in stereo bellen... 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.