Preston Geplaatst 11 Januari, 2014 Geplaatst 11 Januari, 2014 Kort geleden de update voor het navigatiesysteem laten doen in de werkplaats van de dealer. Nu valt mij op dat er bij deze update wat meer icoontjes verschijnen.. Kia dealer, Tankstation en winkelcentrum herken ik maar er zijn er nog enkele die ik niet begrijp wat ze betekenen. Kan lijstje aan de dealer vragen natuurlijk.... als ze dat hebben behalve de update stick maar misschien kent iemand van jullie de complete lijst of link waar te vinden? Bij "mijn Kia" en Navteq nog niet kunnen vinden.. Alvast bedankt! Cor Quote
Specialmade Geplaatst 11 Januari, 2014 Geplaatst 11 Januari, 2014 Zie onderstaande (gedeelte) uitleg in de handleiding. Suc6 Grtz. Specialmade 1 Quote
Preston Geplaatst 11 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 11 Januari, 2014 Dank je wel Specialmade. Ik ga eens even in dat POI menu duiken! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.