plattie Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 En-profil vind ik hem geweldig! Voor en achterkant vind ik hem minder geslaagd. Maar zou wel gaaf zijn als ze hier verder mee durven te gaan! Quote
xtra40 Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 Volgens mij kwam Kia Nederland ook met deze foto's vandaag op Facebook. Mooie auto! Zonde om deze te laten staan voor een testdrive..... deze is zeker test drive waardig lekker ff een ritje tussen de palm bomen door ik zeg doen en ik zag dat er een automaat in zit dus ook de mindere rijder moet dat lukken met deze auto 3 Quote
bigwade Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 Prachtig ! Ik neem april wel vrij voor de testdrive. Smart; bel Sebastiaan maar.......... 2 Quote
Smart Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 Onze slogan voor het testverslag zou kunnen zijn 'bigwade & Smart geven de Stinger een slinger'..... Quote
xtra40 Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 hmmmm het klinkt beter als er staat de pimpmasters rijden test met de stinger en deze keer zonder heftig ge slinger 1 Quote
Smart Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 Wij schatten deze auto beter op z'n waarde vermoed ik....met enige zekerheid toch wel! Quote
xtra40 Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 maar dan word het de muppet show on wheels das ook niet echt geloofwaardig Quote
bigwade Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 Ben al in training om erin te komen. Eruit zal wel een lastige worden, maar dan heb je het iig alvast gehad. Fotolocatie Breu Kia HQ dus.... 1 Quote
Smart Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 Ik kom je wel ophalen..... En dan heel voorzichtig naar de auto.... Eruit komen, daar help ik je dan natuurlijk weer mee.... We doen het samen of we doen het niet! Komt helemaal goed. 1 Quote
Specialmade Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 Onze slogan voor het testverslag zou kunnen zijn 'bigwade & Smart geven de Stinger een slinger'..... Zojuist bericht van Kia: Doe ons een lol en houd Bigwade & Smart alstublieft apart !! Grtz. Specialmade 1 Quote
xtra40 Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 ja ik neem aan dat ze beter een technieker en een oud test rijder deze test kunnen laten uitvoeren 1 Quote
Specialmade Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 Rollators, tilliften etc. Kijk die twee oudjes nou staan, ze weten het nou al niet meer! Grtz. Specialmade 1 Quote
xtra40 Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 dat bedoel ik dat zegt toch genoeg Quote
Specialmade Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 Ach gut........ze zijn aan het dementeren! Ze denken elke uitdaging nog aan te kunnen Zeker ook vergeten dat hun rijbewijs 5 jaar geleden al niet meer verlengd is Grtz. Specialmade Quote
bigwade Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 Haantjesgedrag en zelfoverschatting van de nieuwe "lichting" Smart; laat maar, we komen er wel uit; eh in, duss 1 Quote
xtra40 Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 helaas is er iemand jullie voor geweest kijk maar even naar dit filmpje daar zie je ook meteen dat dit niks is voor jullie 6 Quote
Smart Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 Er zijn geen gefundeerde argumenten waardoor wij niet door zouden kunnen gaan met testen. Gelukkig kunnen wij wel genieten van jullie onderschattingsvermogen in ons...... Quote
bigwade Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 Er zijn geen gefundeerde argumenten waardoor wij niet door zouden kunnen gaan met testen. Gelukkig kunnen wij wel genieten van jullie onderschattingsvermogen in ons...... Dussss Maar ik zie al dat AlbertJan alvast kan gaan sparen... Zijn ze ook meteen van dat ordi-wit af Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 Dussss Maar ik zie al dat AlbertJan alvast kan gaan sparen... Zijn ze ook meteen van dat ordi-wit af He he laat ons er lekker buiten, mag van Bri voorlopig toch niet iets nieuws kopen Ps zou die in het wit komen . 4 Quote
bigwade Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 Ps zou die in het wit komen . Nee zeg......... 1 Quote
belthazor Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 Het kan aan mij liggen, maar ik ben niet voor van die wagens ... Veel te gestroomlijnd, en lijkt ook te veel op een Corvette. Quote
Smart Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 Ik hou juist wel van stroomlijn en designauto's, daarmee zeggend dat er gelukkig verscheidenheid in meningen is. Van welk type auto's hou jij dan belthazor? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.