Leonocento Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Vandaag gevraagt of het mogelijk zou zijn, om de buitenspiegels elektrisch te laten inklappen, antwoord was..... Kan niet bij een picanto comfortpack. Deurbekleding zou moeten worden vervangen want er ontbreekt een schakelaar om de spiegels naar binnen te klappen en er ontbreken gewoonweg allerlei elektrische aansluitingen. Quote
Jack_z Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 volgens mij liggen de basis aansluitingen in iedere kia, maar tot hoever weet ik niet Quote
xtra40 Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 schakelaar is niet belangrijk maar de spiegels moeten het wel kunnen denk dat dat het duurste van allemaal is verder kan je ze dan met een relay laten in en uit klappen als je de wagen op en van het contact zet of de deuren van of op slot zet Quote
Jack_z Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 klopt denk ik wat xtra40 zeg er moet wel een motortje in de spiegels zitten Quote
Ki'aad Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Right Jack! Ik denk dat dan je mot zoeke naar spiegels van een model waar al motortjes in zitte. Zelf inbouwe in spiegelhuis is geen optie. Ik vermoed dat er bewegings-eindschakelaars in de spiegelmotortjes zitte; dan heb je dus maar twee besturingsdraden nodig vanuit de computer of relaisbox met de commandoos: spiegel-in en spiegel-uit. Of zelf een relais inbouwen welke werkt op t contactslot, contact aan stuurt het relais aan met 12V op de lijn: spiegel-uit. Contact uit zet 12V op de lijn: spiegel-in. Persoonlijk ben k geen voorstander van t geklooi met autobedrading. Als de benodigde bedrading er al inligt, zoals jij vermoedt, vanuit de fabriek, ist n fluit van 1 eurocent. Spiegels van n ander model oto pasmaken zal dan alsnog n crime worde. Tis wel leuk om dit te onderzoeke. Quote
fonzie Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 De juiste uitvoering kopen maakt dit soort vragen overbodig! Quote
Jack_z Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 De juiste uitvoering kopen maakt dit soort vragen overbodig! makkelijk antwoord fonz ? weet jij alles van te voren dan Quote
Murcielaygo Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Aad, er zijn Picanto's leverbaar MET klappende (en verstelbare EN verwarmbare) spiegels. Koop die een set en dat is geregeld. Heb je meteen LED-knippers in de spiegels, alleen mag je die niet aansluiten icm de knippers op de spatborden. Maar zoals al gezegd; DUUR! Bedrading en schakelaars is niet zo heel spannend vind ik zelf. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Koop een setje spiegels op de sloop, er zijn speciale bedrijven in bv spiegels (volgens mij in Sneek), staat wel op marktplaats. Hebben ze niet jouw kleur laat je ze even spuiten. Quote
xtra40 Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 op ebay zijn ze zelfs nieuw te koop http://www.ebay.nl/itm/2012-2013-KIA-Picanto-Morning-OEM-Outside-Rear-View-Mirror-Assy-Left-/271259611088?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f28552fd0&_uhb=1 Quote
Picanto Bram Geplaatst 16 Januari, 2014 Geplaatst 16 Januari, 2014 2 stuks 322,- euro ex verzendkosten, komt de montage / schakelaar nog bij,..............denk dat de lol er wel vanaf is Quote
Jack_z Geplaatst 16 Januari, 2014 Geplaatst 16 Januari, 2014 dat denk ik ook voor die prijs, maar aan de andere kant is het ook een luxe probleem, bij mijn vorige auto deed ik het gewoon handmatig, kwestie van wennen Quote
bigwade Geplaatst 16 Januari, 2014 Geplaatst 16 Januari, 2014 dat denk ik ook voor die prijs, maar aan de andere kant is het ook een luxe probleem, bij mijn vorige auto deed ik het gewoon handmatig, kwestie van wennen Kom je ook een beetje aan je aanbevolen dagelijkse hoeveelheid beweging tenslotte 2 Quote
Jack_z Geplaatst 16 Januari, 2014 Geplaatst 16 Januari, 2014 Kom je ook een beetje aan je aanbevolen dagelijkse hoeveelheid beweging tenslotte spiegels draaien sowieso al automatisch weg als ik in de buurt kom 2 Quote
Smart Geplaatst 16 Januari, 2014 Geplaatst 16 Januari, 2014 Ik denk dat dat meer door het postuur komt, je hebt het dan niet in de gaten hé? 2 Quote
Ki'aad Geplaatst 17 Januari, 2014 Geplaatst 17 Januari, 2014 Ik denk dat dat meer door het postuur komt, je hebt het dan niet in de gaten hé? .....of al t gemopper van die twee ouwe gebakkies niet genoeg schade aanricht........ :tt1: 1 Quote
Jack_z Geplaatst 17 Januari, 2014 Geplaatst 17 Januari, 2014 .....of al t gemopper van die twee ouwe gebakkies niet genoeg schade aanricht........ :tt1: Hallelujaaaaaaaa Quote
Creative Name Geplaatst 17 Januari, 2014 Geplaatst 17 Januari, 2014 De juiste uitvoering kopen maakt dit soort vragen overbodig! Last van zand in je vagina ofzo? 1 Quote
Rambo55 Geplaatst 22 Januari, 2014 Geplaatst 22 Januari, 2014 Mijn Picanto uit 2011 heeft een Comfort + Style Pack, nou moet ik zelf altijd handmatig een knopje indrukken om de spiegels te laten inklappen. Lees ik hier nu dat dit ook mogelijk is om dit aan te sluiten op contact of de deurvergrendeling? Zo ja, is dit gewoon een instelling of kan dit pas na een bepaalde uitvoering? Quote
handyman Geplaatst 22 Januari, 2014 Geplaatst 22 Januari, 2014 Mijn Picanto uit 2011 heeft een Comfort + Style Pack, nou moet ik zelf altijd handmatig een knopje indrukken om de spiegels te laten inklappen. Lees ik hier nu dat dit ook mogelijk is om dit aan te sluiten op contact of de deurvergrendeling? Zo ja, is dit gewoon een instelling of kan dit pas na een bepaalde uitvoering? daar heb je een extra module voor nodig, maar die heb je al gevonden in het andere draadje Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.