handyman Geplaatst 14 Februari, 2014 Geplaatst 14 Februari, 2014 Niets tegen in te brengen leesvoer: https://www.agentschaptelecom.nl/actueel/digitale-nieuwsbrief/ontwikkelingen-de-ether-september-2013/uitrollen-van-4g-netwerk-kan Quote
junkiesietze Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 Ik heb sinds gisteren ook zo'n 8" witson in mn auto gebouwd. Nou heb ik m met DVR en WIFI besteld. cameratje werkt prima, alleen wifi krijg ik niet werkend... keb aan de achterkant van de radio de USB kabel aangesloten, en daar het wifi stickie aan gehangen.. alleen hij blijft zeggen no device found... iemand enig idee? Ik kreeg dat frame er binnen 5min uit trouwens, gewoon veel domme kracht zetten, alles is nog heel. zelfs het frame. Quote
handyman Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 zitten 2 aparte usb kabels bij, heb je die andere al geprobeerd om je dongel in te proppen? Quote
junkiesietze Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 Jep, fungeert alle2 als USB, als ik er een USB stick met muziek in stop speelt ie dat gewoon af. Quote
Gast Stief Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 Denk toch dat je de verkeerde aansluiting gebruikt. De unit heeft er 3. De usb aansluiting voor de geheugen stick is niet een volwaardige USB aansluiting maar een soort storage hub. Daarom alleen bedoeld voor geheugensticks. De wifi of 3g dongel moet echt op een aparte aansluiting. In t boekje staat wel welke connector aan de achterkant je moet hebben. Deze USB aansluiting kun je zelfs gebruiken voor een toetsenbord, muis of ODB2 kabel. Kan zelfs een usb hub aan. Quote
Picawhite Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 Bij mij (Vigo) is het de grijze usb kabel voor Wifi , staat er ook op geloof ik . Quote
HMB Geplaatst 28 Februari, 2014 Geplaatst 28 Februari, 2014 Vandaag deze set achter ingebouwd, geluid fractie beter. Is super makkelijk te doen! http://www.correct.nl/artikel.php?menu=0.2&ARTNR=429258 Bedankt voor de tip! pimpmaster! €39,95! Quote
xtra40 Geplaatst 28 Februari, 2014 Geplaatst 28 Februari, 2014 graag gedaan u vraagt en wij draaien als we dat kunnen en we hebben een hekel aan te veel betalen als het ook voor een stuk minder kan Quote
Jack_z Geplaatst 28 Februari, 2014 Geplaatst 28 Februari, 2014 jullie draaien bijna alle verzoekjes en komen altijd met handige tips en de goedkoopste oplossing, helemaal top ! Quote
xtra40 Geplaatst 28 Februari, 2014 Geplaatst 28 Februari, 2014 ik doe me best en theo doet de rest zo als je hebt gemerkt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.