Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oke even duidelijker nu ik heb even wat fotos gemaakt hoe de situatie nu is:

Standaard radio is verwijderd uit het dashbord:

10ykgtv.jpg

Ik heb de beugels die bij de nieuwe radio geleverd zijn op de nieuwe radio geschroeft: 

sgu5hj.jpg

De oude radio zat vast geschroeft zoals te zien in foto in de oude klemmetjes die ik op de radio heb geschroeft te zien op foto 2 passen daar niet op. Hoe moet ik dit nu bevestigen?

Geplaatst

zie post 25 daar staat het

Thx handyman ik snap de post van Xtra niet helemaal ik ben hierin maar een leek de situatie zoals je ziet op foto 2 is dat goed? Sorry het is misschien wel heel erg dat ik het niet snap.

Geplaatst

komt omdat jij weer een hele andere radio hebt besteld dan dat ik al een paar heb ingebouwd zie ik nu daar zit de radio aan het front vast en deze is weer los 

maar zo als je het nu op 2e foto hebt is het goed even kijken en je front passen zonder de klemmen om te zien of deze goed aansluit aan de radio

Geplaatst

komt omdat jij weer een hele andere radio hebt besteld dan dat ik al een paar heb ingebouwd zie ik nu daar zit de radio aan het front vast en deze is weer los 

maar zo als je het nu op 2e foto hebt is het goed even kijken en je front passen zonder de klemmen om te zien of deze goed aansluit aan de radio

Thx Xtra ik ga er morgen mee verder het is wel zo dat het front gewoon op de radio geklikt kan worden en dan is het 1 geheel. 

Geplaatst

Is het de Vigo , dan moet je als ik me goed herinner iets weg slijpen van de steun , zal anders morgen even kijken heb hem toch nog los liggen dwz zo uit het dash te halen.

Geplaatst

Ik heb deze ook even in mijn Pica gehad.

De meegeleverde beugels leken niet goed te passen zonder ze te verbouwen.

Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen de originele beugels van de fabrieksradio aan te passen, dat was makkelijker voor mij.

Bij verkoop van de Witson heb ik de beugels erbij laten zitten en bij de dealer nieuwe besteld voor iets van €15 of minder.

Ik denk dat ik er nog foto's van heb, maar die staan op de iMac.

Als je interesse hebt wil ik ze morgenavond wel opzoeken en posten.

Geplaatst

Blijk ik de foto's TOCH op de iPhone te hebben!

De voorkant heb ik tegen een bandschuurmachine afgeslepen, de "bultjes" aan de binnenkant zijn platgeslagen/geperst.

Ik meen dat er ook nog lipjes waren die ik moest wegbuigen, maar dat weet ik niet meer zeker...

5aha7e5e.jpg

yju8una9.jpg

Hopelijk heb je hier wat aan?!

Geplaatst

Bedankt voor de info dat wordt dus aardig hobbyen.. heb ik al door.. Ik beschik alleen niet over slijptol of een schuurmachine dus dat zal een ijzerzaagje moeten gaan worden denk ik. Bedankt voor de info! 

Gr

Geplaatst

Hoi Bram bedankt voor het meedenken :)
Inmiddels heb ik de plaatjes bijgewerkt en kunnen deze nu op de radio vanavond maar even passen 

Geplaatst

Eindelijk gelukt navigatie systeem zit erin maar nu ben ik nog wel wat vergeten.. Ik heb al eens eerder gelezen dat de radio ontvangst niet al te best is en dat hier een versterker tussen moet komen maar nu wil ik het front eigenlijk niet meer loshalen en het via het dashboard kastje doen (Moet volgens mij wel lukken) waar zal ik in dit geval de 12v vandaan moeten halen? (Als ik mn front niet los wil halen).

Gr

Michael

Geplaatst

Heb je wel opgelet dat je radio antenne wel stroom krijgt anders is de ontvangst ook heel erg slecht

Deze verbinding is wel eens niet aanwezig of is met monteren los gedrukt

De stekkertjes zitten niet zo heel erg stevig in het stekker. Huisje

Geplaatst

Heb je wel opgelet dat je radio antenne wel stroom krijgt anders is de ontvangst ook heel erg slecht

Deze verbinding is wel eens niet aanwezig of is met monteren los gedrukt

De stekkertjes zitten niet zo heel erg stevig in het stekker. Huisje

Hoi Xtra,

Ik heb al eens gelezen over het geen stroom krijgen van de antenne maar het ontvangst is nog niet eens zo heel slecht maar wel slechter als dat het was in de originele radio.

Ik heb gewoon de antenne aanslutiing direct in de radio geprikt.

Gr

Geplaatst

Dat je je antenne rechtstreeks in je radio plugt dat klopt maar in de grote stekker die je er bij krijgt waar je je twee orginele stekkers insteekt daar zit een stroom voorziening die naar je antenne gaat als deze niet aanwezig is dan heb je dus een slecht ontvangst

Omdat de versterker in de antenne het dan niet doet

Ik kan vanavond wel even een plaatje posten met welke verbinding waar in die orginele stekkers zit dan kan je dit controleren

Geplaatst

Dat je je antenne rechtstreeks in je radio plugt dat klopt maar in de grote stekker die je er bij krijgt waar je je twee orginele stekkers insteekt daar zit een stroom voorziening die naar je antenne gaat als deze niet aanwezig is dan heb je dus een slecht ontvangst

Omdat de versterker in de antenne het dan niet doet

Ik kan vanavond wel even een plaatje posten met welke verbinding waar in die orginele stekkers zit dan kan je dit controleren

Ik heb inderdaad volgens mij nog iets in de doos zitten die iets met de antenne doet ja.. Dat wordt vanavond proberen om dit via het dashboard kastje te doen is dit te doen denk je? Ik wil de radio er echt niet weer uithalen namelijk :P

Geplaatst

hier de stekker deze is van een rio maar als het goed is is dit een standaard stekker die in heel veel kia,s voorkomt 

en in de kleine stekker op positie 18 zou stroom moeten staan als de radio aan is 

1441496_258054731018062_1009754269_n.jpg

Geplaatst

Als er geen aansluiting voorzien is aan de andere kant (kant van de radio) mag positie 18 dan gewoon gevoed worden met 12V?

ja klopt helemaal 

als het goed is zit deze er wel maar heel vaak met monteren druk je de stekker uit de radio stekker of word deze krom gedrukt hebben we ook al mee gemaakt 

Geplaatst

Op een Witson/Vigo?

Lijkt mij niet, aangezien die juist NIET de kenmerkende standaard rechthoekige vorm van een vaste maat hebben, maar netjes in het dashboard integreren...

Geplaatst

Op een Witson/Vigo?

Lijkt mij niet, aangezien die juist NIET de kenmerkende standaard rechthoekige vorm van een vaste maat hebben, maar netjes in het dashboard integreren...

Ja indd denk ook dat je dan heel erg ziet dat het nep is twijfelde en las ook dat het voor 7 inch en kleiner is 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...