Svennie Geplaatst 31 Januari, 2014 Geplaatst 31 Januari, 2014 Beste, In mijn Venga zit er geen lampje in het handschoenkastje. Weet er iemand of er voeding voorzien is en eventueel een shop om zo een lampje te kopen. Mvg Quote
Murcielaygo Geplaatst 31 Januari, 2014 Geplaatst 31 Januari, 2014 Mijn Picanto was ook niet voorzien. Daarom heb ik een LED-lampje op batterijen bovenin geplaatst. Het lampje heeft een bewegingssensor, dus pas als je een hand in het kastje steekt gaat het lichtje aan. Na 15 seconden "rust" gaat het vanzelf uit. Kostte me destijds €4,95 bij Kruidvat. Quote
bigmac Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 Ik heb ook zo'n sensor led lampje in mijn Picanto gezet(is met magneet), maar dan van de Ikea. Geloof twee voor vijf euro, dus de andere thuis in de meterkast geplaatst. Quote
Murcielaygo Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 @bigmac; is die magneet voor montage of is het met een magneetsensor? Quote
bigmac Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 Magneet voor montage. En helemaal bovenin het dashboardkastje vind je een metalen profiel waar ik het lampje tegenaan zette. Quote
Svennie Geplaatst 1 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 1 Februari, 2014 Handige tip. Heb je er een kiekje van Quote
bigmac Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 Google even op ikea Oleby en dan vind je afbeeldingen. http://www.ledoplicht.nl/image/cache/data/producten/veilig/ikea%20oleby-600x600.jpg Quote
Svennie Geplaatst 1 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 1 Februari, 2014 Met de naam zal het handiger zijn. Had al gaan zien op site Quote
Murcielaygo Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 Ziet ernaar uit dat IKEA deze uit het assortiment heeft gehaald: kom ze op de site nergens tegen. De naam is nu in gebruik voor een wijnkoeler en is vroeger ook gebruikt voor een bank en schoenenrek heb ik ontdekt Ik heb ze wel hier nog gevonden: http://www.ledoplicht.nl/index.php?route=product/product&product_id=408 Maar voro €9,99 koop je net zo goed twee stuks van Kruidvat als ze ze nog hebben... Quote
Smart Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 Deze Osram Nightlux ledlamp dan via Conrad. In wit en zilveren uitvoering. Compleet met dubbelzijdige tape op metalen plaatje (magneet aan behuizing) om de batterijen te verwisselen. Ik gebruik er twee in inbouwkasten in de garage. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.