Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey!

Mijn naam is Pascal. Vorige week heb ik mijn nieuwe Rio opgehaald. Omdat ik als NL'er in Duitsland woon heeft deze witte platen, maar toch word ik graag lid van de Nederlandse Kia club :) Met een knipoog naar Nederland heb ik toch NL in mijn kenteken laten zetten.

Geplaatst

Welkom op het forum Pascal! Ook Duitsland mag natuurlijk niet ontbreken hier.

Veel lees- en postplezier toegewenst!

Geplaatst

HadiePascalalphen,

Kijk, das n echte Europeaan, helemaal ingesmolten in de Europese gedachte. En wat een leuke, assertieve witte auto heb je uitgezocht. tWord steeds helderder hiero opt forum met al dat geschitter. Ik wens je leuke tijd met die Rio en rijd maar lekker rond en laat die grens voor wat t is; niks dus. Ohjah, n waarum welkom van mij en een fijne tijd in je otoo toegewenst. :-)

Geplaatst

Bedankt voor de leuke reacties! Inmiddels al 3000 km gereden en nog geen moment spijt van gehad. Moet wel bekennen dat ie best wel zuipt, maar daar valt mee te leven :) Volgende week laat ik cruise control inbouwen, ik ben namelijk veel te vinden op de autobahn en om een trombosevoetje te voorkomen lijkt het me toch wel makkelijk. Kost overigens aardig wat minder dan bij een Nederlandse dealer, 500 euro. Dus als je het in wilt láten bouwen, neem even de moeite om naar Duitsland te rijden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...