Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste forumleden,

Ik heb een picanto plus pack met een mp3 speler. Hij speelt mp3-cd's meestal feilloos af. 

Nou probeer ik al drie dagen nieuwe mp3 cd te maken. Maar hij geeft telkens een error aan. Ik heb dit geprobeerd met rewritables en normale recordable cd's.

Ik gebruik Nero brandprogramma. 

Wat doe ik verkeerd? Waarom speelt ie de nieuwe cd's niet af. 

met vriendelijke groet,

Geplaatst

Wat is er tussen het feilloos afspelen en de error's veranderd aan je PC.

Misschien ander merk CD's, ander brandprogramma.

Probeer de brandsnelheid op z'n laag mogelijk pitje te zetten.

Geplaatst

Ik gebruik idd een ander brandprogramma dan voorheen. Vroeger gebruikte ik altijd Windows eigen brandwizard, sinds enkele dagen NERO 11.

Kan de picanto een rewritables cd's afspelen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik vind het zonde om telkens die cd's te verspillen..

Geplaatst

Rewritables moet volgens mij gewoon kunnen.

Probeer Nero op lage snelheid te branden, op 4× of zo.

Vaak krijg je met hogere snelheden error's, omdat sommige spelers de foutcorrecties niet aankunnen.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7000 met Tapatalk

Geplaatst

Heeft deze uitvoering geen USB aansluiting ? Anders zou ik gewoon een memorystick gebruiken. Wil je perse cd's dan inderdaad de bovenstaande dingen eens proberen.

Geplaatst

Met MP3; geen mappen IN mappen en gewoon als DATA CD schrijven en niet als muziek CD.

Misschien helpt dit

Suc6

Geplaatst

De meesten maken de fout dat ze de cd niet afsluiten. Ook meermaals meegemaakt. Sommige cd-players spelen hem af en andere weer niet :).

Helemaal mee eens...mogelijk moet je de disc nog finaliseren!

Geplaatst

hai allen,

Ik heb het provleem gevonden. 

De nieuwere brandprogrammas gebruiken het nieuwe bestandssysteem voor cd's : UDF

Je moet de cd's branden op de ISO 9660. Dit staat ook wel bekend als CDFS. 

Het maakt uiteraard niet uit of je rewritables of cd-r's gebruikt.

Hopelijk scheelt dit anderen heel veel uitzoekwerk ;)

Geplaatst

Ik dacht het al wel. UDF is leuk, maar is een modern systeem en de meeste navigatie-systemen draaien op Windows CE of Android.

Van die laatste weet ik het niet, maar WinCE ondersteunt naar mijn weten geen andere systemen dan FAT16

• Like 1
Geplaatst

Ik dacht het al wel. UDF is leuk, maar is een modern systeem en de meeste navigatie-systemen draaien op Windows CE of Android.

Van die laatste weet ik het niet, maar WinCE ondersteunt naar mijn weten geen andere systemen dan FAT16

volgens mij ondersteund win ce ook fat 32 er zijn trouwens nog maar weinig programma's waarmee je fat 16 kan formateren en voor diegene die denken dat Fat iets te maken heeft met mijn gewicht helaas het staat voor file allocation table een bekende term in ons Ict landje

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...