Ga naar inhoud

Mijlpaal 10.000 forumleden, wanneer?


Smart

Aanbevolen Berichten

  • 3 weken later...

Nog 67 nieuwe leden te gaan....spannend!

 

Kia Nederland gevraagd om een mooie prijs beschikbaar te stellen voor het juist raden van de datum van het 10.000e

forumlid.....en een prijs voor het 10.000e forumlid.

 

kia-soul-soul-1-6-cvvt-x-tra-9551669-1_z

 

Smart_zps489ff5e9.png

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier een gok uit Belgenland ,and the winning date for the 10.000 ste member is.....03/11/2014 ,

En ik zeg het geen twee keer,laat maar komen die kado ,mag gerust de nieuwe Sorento zijn :-) heb nog een garage vrij,hahaha...

HET KOMT IN DE BUURT,STUUR DE SLEUTELS VAN DE SORENTO ALVAST MAAR OP,DE RODE LOPER NAAR MIJN 2DE GARAGE LIGT AL KLAAR....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


We moeten niet alle leden verbannen, anders wordt telkens de datum verschoven......

 

Even aan ledenwerving doen......kom erbij!!

 

m1gy2w7b8b6m_800_zps79c8b2a0.jpg

 

moscow-motor-show-200825_thumb_zps4eb9bd

 

kia_forte_hybrid_girls_zpsbe6973cb.jpg

 

kia-al-salone-di-ginevra-2010_4_zpsb7c64

 

kia34_zpsb5c358f6.jpg

En hij mag gerust door deze dames geleverd worden...uitgenomem die in het vrachtautootje :-)
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Goed, ik doe mee.

27 november !

Voor het gemak even bijdrage #66 over het hoofd gezien? Daar staat dat vanaf 24 september 2014 om 22.00 geen gokjes meer aangenomen worden. :nono:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


De prijzen voor de winnaar die de datum raad en voor het nieuwe 10.000e lid zijn bekend.

Winnaar raadspel: gratis lakbehandeling t.w.v. € 295,00.

Het 10.000e lid: blijft toch nog even een verrassing.

Dat wordt spannend!

Euh nee, bigwade kan niet meer mee doen...heb je niet op zitten letten dan?

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites


En de persoon die wint. Die krijgt de lakbehandeling niet van mij om duidelijk te zijn :wink:

logisch, jij doet alleen lakbehandeling van auto's, niet van personen :roll:

 

Heb je overgens een tip hoe aluminiumvelgen te behandelen zodat het remstof er niet op blijft ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Hier een gok uit Belgenland ,and the winning date for the 10.000 ste member is.....03/11/2014 ,

En ik zeg het geen twee keer,laat maar komen die kado ,mag gerust de nieuwe Sorento zijn :-) heb nog een garage vrij,hahaha...

Shit,zit er naast...zal de extra garage maar wel weer volsjouwen met gerariums en andere bloembakken die niet mogen vervriezen :-(

Was er nogthans kortbij...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...