Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen het probleem dat het vermogen van mijn auto totaal wegvalt.

Het lijkt wel of de motor uitslaat voor een paar seconde tijdens het rijden.

Het verhaal:

Ik heb een Kia ceed

Ik reed op de snelweg rond de 100 a 110.

Toen viel het vermogen weg, en alle lampjes gingen branden. Dit hield 1 a 2 seconden aan, en daarna reed hij weer normaal. Ook sloeg de kilometer teller naar 0, terwijl de auto van 100 gewoon uitrolde naar 80(ongeveer denk ik) in die 2 seconde dat hik geen vermogen meer had/motor uitsloeg.

Dit is me nu een aantal keer overkomen, alleen op de snelweg tot nu toe.

Laten uitlezen maar geen storingen gevonden.

Iemand een idee wat het kan zijn?

Geplaatst

Het lijkt mij iets electrisch, aangezien de lampjes aan gaan en de snelheidsmeter uitvalt.

Losse connector? Een warm lopend onderdeel dat dan weer afkoelt?

Gast e49memling
Geplaatst

Modeljaar? Motortype? totaal aantal gereden km? koude motor-warme motor?, bergop-bergaf? heb je cruise-controle en stond die op? Regenweer-droog weer? koud of warm weer?, continue snelheid of aan't optrekken?... Dikwijls zijn dat dingen die mee helpen een oorzaak te vinden.

Geplaatst

Lijkt mij een storing in je computer.

Als de computer een storing heeft zal hij zichzelf resetten en opnieuw opstarten. Hierbij gaan alle lampjes even branden en zal je kilometer naar nul gaan omdat alles gereset wordt.

Storing zoeken wordt moeilijk omdat na het resetten alles weer normaal is.

Geplaatst

Er was een probleem met de massa van het contactslot van de Picanto TA meen ik me herinneren, kan zijn dat de transponder in de sleutel even "verbinding" verliest… 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...