Jump to content

Mijn KIA KIW 2 jaar ipv 3 jaar

picafan

Recommended Posts

Hallo Mensen,

Als ik inlog op Mijn Kia en kijk bij mijn autogegevens dan zie ik 

Datum eerste toelating

Datum eerste toelating 29-08-2012    Vervaldatum K.I.W     29-08-2014

WANNEER HEEFT U RECHT OP DE GRATIS KIA INTERNATIONALE WEGENHULPGARANTIE?

Na aankoop van uw Kia krijgt u 3 jaar gratis K.I.W. indien u elk jaar langs komt bij de kia-dealer of Kia-reparateur om uw K.I.W. te verlengen en een nieuwe MijnKia klantenkaart op te halen. Ook na die 3 jaar kan de K.I.W. jaarlijks verlengd worden bij een onderhoudsbeurt. Vraag uw Kia-dealer of Kia-reparateur naar de voorwaarden.

Waarom staat er geen 3 jaar maar 2 jaar bij mij? Wat staat er bij jullie? Zijn er trouwens kosten aan verbonden na 3 jaar? of krijg je deze gewoon gratis?

Wie kan ik hiervoor bellen om het recht te trekken?

In de eerste 3 jaar dient u bij de Kia-dealer of Kia-reparateur 

langs te komen om de K.I.W. gratis te verlengen. Daarna kan de 

K.I.W. gratis voor u verlengd worden in combinatie met een 

onderhoudsbeurt.

Bij onderhoudsbeurt gratis, bij geen onderhoudsbeurt 25 Euro

Kan het zijn dat jij een van de modellen hebt waarbij onderhoud maar eens per twee jaar hoeft plaats te vinden?

In dat geval is de verkopende dealer namelijk extra wakker geweest. De meeste zijn wellicht nog niet gewend aan het feit dat sommige modellen , Carens en/of Sportage diesel, een ander onderhoudsritme hebben.

Kan het zijn dat jij een van de modellen hebt waarbij onderhoud maar eens per twee jaar hoeft plaats te vinden?

In dat geval is de verkopende dealer namelijk extra wakker geweest. De meeste zijn wellicht nog niet gewend aan het feit dat sommige modellen , Carens en/of Sportage diesel, een ander onderhoudsritme hebben.

nee hoor gewoon de Kia Picanto 2012 model dus met een jaarlijkse beurt. 2 weken geleden weer de jaarlijkse beurt gehad.

Ik bel de dealer wel op.

Hallo Mensen,

Als ik inlog op Mijn Kia en kijk bij mijn autogegevens dan zie ik 

Datum eerste toelating

Datum eerste toelating 29-08-2012    Vervaldatum K.I.W     29-08-2014

WANNEER HEEFT U RECHT OP DE GRATIS KIA INTERNATIONALE WEGENHULPGARANTIE?

Na aankoop van uw Kia krijgt u 3 jaar gratis K.I.W. indien u elk jaar langs komt bij de kia-dealer of Kia-reparateur om uw K.I.W. te verlengen en een nieuwe MijnKia klantenkaart op te halen. Ook na die 3 jaar kan de K.I.W. jaarlijks verlengd worden bij een onderhoudsbeurt. Vraag uw Kia-dealer of Kia-reparateur naar de voorwaarden.

Waarom staat er geen 3 jaar maar 2 jaar bij mij? Wat staat er bij jullie? Zijn er trouwens kosten aan verbonden na 3 jaar? of krijg je deze gewoon gratis?

Wie kan ik hiervoor bellen om het recht te trekken?

Wat denk je ervan als je eerst eens een keer al je vragen opschrijft en dan gewoon eens bij je dealer langsgaat of belt? 

• Like 1